自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3642

醒目開學勳章


41#
發表於 11-9-21 11:27 |只看該作者
我地學校小三家長會都已經講左, 話小一、二既蜜月期已過, 要開始升高小, 為升中作好準備, 如果小朋友之前冇參加開任何既興趣班, 今年要參加啦, 因為現實係殘酷既, 小朋友學業上唔係咁 TOP, 如果想入一間較好既中學, 就要係體藝上有D成績, 小三開始參加興趣班 (不論係體育 OR 藝術), 小四參加校外比賽, 吸取經驗, 小五, 小六就可以攞獎......總之大家要記住.....現實係殘酷既

點評

KT0603   我以前都不理會,今年仔仔升小四,思想都變得市儈了.  發表於 11-9-21 12:38


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 11-9-21 11:29 |只看該作者
以為自己畢哂業唔使煩學校野, 但其實有仔女之後都要繼續煩


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


43#
發表於 11-9-21 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11926

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-9-21 11:44 |只看該作者
香港教育癲左好耐啦


大宅

積分: 4617


45#
發表於 11-9-21 11:45 |只看該作者
KaWo 發表於 11-9-20 19:29
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺 ...

唔係應該唔應該
係你想唔想


大宅

積分: 2463

醒目開學勳章


46#
發表於 11-9-21 11:53 |只看該作者
而家d小朋友讀書真係好辛苦, 連家長都好辛苦,
其實仲有冇" 愉快學習, 開心上學"呢?


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


47#
發表於 11-9-21 11:54 |只看該作者
KaWo 發表於 11-9-20 19:29
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺 ...

yes 小四已要開始準備


男爵府

積分: 7787


48#
發表於 11-9-21 11:57 |只看該作者


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


49#
發表於 11-9-21 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9041


50#
發表於 11-9-21 12:08 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-9-21 12:11 編輯
dada~0w0~ 發表於 11-9-21 12:04
小二呢?可以點準備?

運動、音樂、朗誦、美術、劍橋、GAPSK、奧數、義工......mouth:mouth:" />mouth:" />mouth:" />

點評

dada~0w0~  GAPSK????什麼來的?  發表於 11-9-21 12:10


男爵府

積分: 9041


51#
發表於 11-9-21 12:12 |只看該作者
港澳地區中小學普通話水平考試


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 11-9-21 12:16 |只看該作者
KaWo 發表於 11-9-20 19:29
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺 ...
因為有d學校收中一表格時要求提供埋小四校內成績, 我記得何文田迦密就係其中一間.

<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


53#
發表於 11-9-21 12:27 |只看該作者
dada~0w0~ 發表於 11-9-21 12:04
小二呢?可以點準備?

其實一路都應該要keep住係全班/全級名次前d 唔好太差 唔係好難追
到小3/4 就要開始專補 可以小三開始補一科先 拉高成績 增加佢信心 數學最容易拉高
跟住再睇需要補邊科
課外活動 就好睇天分 如果無既 當運動/興趣玩下好啦 成績最實際


伯爵府

積分: 16370


54#
發表於 11-9-21 12:28 |只看該作者
放鬆D啦, 香港人!


禁止訪問

積分: 102652


55#
發表於 11-9-21 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9041


56#
發表於 11-9-21 12:38 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-9-21 12:39 編輯

今年初選自行時,見到D申請表的課外活動及表現一項,佔半版紙至版半紙不等mouth:mouth:" />見到張FORM已經好大壓力喇


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 11-9-21 12:44 |只看該作者
本帖最後由 goo_littlebb 於 11-9-21 12:47 編輯

其實好多小學生都要在6年內(應該係頭4-5年參加多d活動, 最好係校隊, 或者出外參加有比賽既活動, 整靚自己份porfolio, 因為考中學果陣, 首輪好多都會睇你既資料同成績同活動成績, 去決定係咪同你做interview, 如果首輪就收左, 梗係好過之後博抽獎啦(雖則結果入邊間都要等公開派位個結果, 但有個interview去show下料, 係可以爭好多分架, 隨時o係自行果轉學校已決定收你!).
到5-6年班就要忙呈分, 所以有咩活動, 最好儘早搞好佢.
呢個遊戲就係咁玩, 學校無開聲, 家長都要為小朋友好好準備!


侯爵府

積分: 21063

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者
KaWo 發表於 11-9-20 19:29
「小四分級家長會」校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一,即要參加多些全港和國際比賽,獲取獎項,你們覺得應該嗎?
如果校長今日唔提家長,他日小朋友派唔到心儀中學,發現原來輸在課外活動獎項,實埋怨學校點解唔早D講。

如果你對升中有要求,趁小四仲未需要呈分,可能比小五多少少時間,不妨去參加吓比賽。有獎無獎都叫見識過。

現實係,精英及想做精英的太多,精英學校太少。除非你升邊間都無所謂,否則唔到你唔緊張。


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 11-9-21 12:49 |只看該作者
kitkit218 發表於 11-9-20 22:52
我個小朋友咩都無學,有時諗下都唔知啱唔啱

無話岩唔岩, 最重要係個小朋友開心!!! 迫得太緊, 大家都好辛苦!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo