想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7798


41#
發表於 11-9-25 00:25 |只看該作者

引用:邊隻? +

原帖由 Ivy114 於 11-09-25 發表
邊隻?
呢隻,百佳有售
myphoto.jpg




別墅

積分: 781


42#
發表於 11-9-25 01:18 |只看該作者
I ask dr, he said dark chocolate is no use for having baby~~~


大宅

積分: 3356


43#
發表於 11-9-25 10:08 |只看該作者

回覆:Msbreadbread 的帖子

你嗰doctor是中醫定抑或婦科醫生呀?




別墅

積分: 669


44#
發表於 11-9-25 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ivy114+於+11-09-25+發表邊隻

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
呢隻,百佳有售
呢隻係咪100g同埋你一日食幾多格?





男爵府

積分: 7798


45#
發表於 11-9-25 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-25+發

原帖由 Mw912 於 11-09-25 發表
呢隻係咪100g同埋你一日食幾多格?
35 g,我食1/3,怕肥mouth:食1/3都ok ,黑古力對身體都好,當然 唔好夜媽媽食啦




別墅

積分: 669


46#
發表於 11-9-26 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-25+發表呢隻

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-25 發表
35 g,我食1/3,怕肥食1/3都ok ,黑古力對身體都好,當然 唔好夜媽媽食啦



...
我買左100g個隻每日兩格成20g會唔會多左吖




大宅

積分: 4254


47#
發表於 11-9-26 18:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-22+發表咁請問

原帖由 currymama 於 11-09-22 發表
我喺0食勿語買既,Meiji 86%,一盒有十幾粒,我唔會忍唔到口,因為每日拎一粒返公司,食完早餐食,到排卵時 ...
Meiji 甜唔甜架?我怕苦




男爵府

積分: 7798


48#
發表於 11-9-26 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-25+發

原帖由 Mw912 於 11-09-26 發表
我買左100g個隻每日兩格成20g會唔會多左吖
又唔算太多,不過睇吓你係咪瘦底




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo