想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


41#
發表於 11-9-22 11:13 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-22 11:11
現在萬寧減價至$55.9, 我昨日都買了2支. 未減價前要成90元一支.
係萬寧先有????我一陣都掃返枝先....


男爵府

積分: 6108


42#
發表於 11-9-22 11:13 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

驗孕寶?
唔係cb 架?


男爵府

積分: 6108


43#
發表於 11-9-22 11:14 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

佢係覺得要有就要
同埋佢唔會戒口..又夜訓,又飲可樂, 我都好無奈


男爵府

積分: 5940


44#
發表於 11-9-22 11:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:14
回覆 cc_ivy 的帖子

佢係覺得要有就要
我老公要等真係驗到有佢先會信


大宅

積分: 4617


45#
發表於 11-9-22 11:17 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔係呀...係惠氏個隻孕前和孕中的維他命呀....我好怕食中藥哦mouth:但有E生話如果在有bb前3個月就要食wor,但有咗sin食無用wor,但我睇說明書有咗都可以食,咁究竟邊個啱呢,我就2個月前開始食GNC葉酸400和維他命C'上個月才食惠氐,因我之前生過雖然無耶健健康康,但年紀已大有好多身體在25歲之後會降低,所以我sin食維他命補充呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


46#
發表於 11-9-22 11:20 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

男人就是如此......表面咋!!!佢哋不知幾緊張但又驚中空寶嘛
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


47#
發表於 11-9-22 11:23 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

哎呀.....我老公仍飲可6.....會否今之都係中空寶????這個問題我也擔心過....因我今日見到其他mimi都話唔飲得....唉~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


48#
發表於 11-9-22 11:24 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:17
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔係呀...係惠氏個隻孕前和孕中的維他命呀....我好怕食中藥哦但有E生話如 ...
我以前有左先食葉酸, 如果計劃懷孕, 食定都無害


男爵府

積分: 5940


49#
發表於 11-9-22 11:24 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:20
回覆 bb_pig_bb 的帖子

男人就是如此......表面咋!!!佢哋不知幾緊張但又驚中空寶嘛 ...
同意!!!


男爵府

積分: 6108


50#
發表於 11-9-22 11:24 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

25歲之後會降低 < =我過了......

維生命d 都要的嗎? 咁我飲維多c 果d得唔得?

我果隻惠氏都係有左之前飲架!!! 雖然唔知有咩用,當補充下營養咁


大宅

積分: 4617


51#
發表於 11-9-22 11:25 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

咁抵???!!!是否有週期電子面嗰隻???等我一陣去買sin!!heheheee~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


52#
發表於 11-9-22 11:26 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我果個仲要"好鐘意"飲..............


男爵府

積分: 5940


53#
發表於 11-9-22 11:27 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 11:25
回覆 cc_ivy 的帖子

咁抵???!!!是否有週期電子面嗰隻???等我一陣去買sin!!heheheee~~ ...
你一陣睇完報下料, 我要今晚先有時間去買~~


男爵府

積分: 5346


54#
發表於 11-9-22 11:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:13
回覆 qwbear 的帖子

驗孕寶?

係cb的驗孕寶, 我昨晚買了兩支.


男爵府

積分: 5940


55#
發表於 11-9-22 11:28 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-22 11:27
係cb的驗孕寶, 我昨晚買了兩支.
cb電子個隻???係咪萬寧先有優惠??


男爵府

積分: 6108


56#
發表於 11-9-22 11:29 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我有一支係家
希望................下星期用一次都唔駛再買......


男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-9-22 11:31 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

應該唔係電子呀...電子好貴架喎
同埋電子點用架? 前面條測紙係要更換? 定點?


男爵府

積分: 5346


58#
發表於 11-9-22 11:31 |只看該作者
我唔知是否電子, 見到盒面上顯示如果中竟有"十"字出現.


男爵府

積分: 5940


59#
發表於 11-9-22 11:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:29
回覆 cc_ivy 的帖子

我有一支係家


大宅

積分: 4617


60#
發表於 11-9-22 11:31 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

一定要補呀!!!!!我除了食惠氏個隻MATERNA,呢隻牌子已包括MIMI所需維他命和妳的奶粉一樣;唔使擔心呀,因為有d mimi對奶粉有敏感所以用藥代替啫...而且每日我都會弄檸檬水飲不過我用青檸呢!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo