想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 741


41#
發表於 11-9-23 18:22 |只看該作者
patpatbb,我做過2次IUI, 在仁安做, 約8-9千一次.

下星期做緊第3次, 由中環陳志慧醫生做, 應要1萬左右.

幾錢要視乎你用幾多針藥, 見幾多次醫生.


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-9-23 19:56 |只看該作者

引用:3)+我好明白人在江湖,+身不由己,+但好似你

原帖由 mapp2009 於 11-09-23 發表
3) 我好明白人在江湖, 身不由己, 但好似你咁形容, 你要調節下, 例如放工就放工, 唔好諗公司嘢; weekend要he ...
多謝你...我都想放鬆...but 我工作真係好重 workload 1個人做緊3個人既野...做5掂樓上d人又話我...但係佢地從冇諗過...我手就得一對...我可以做得邊樣先呢...甘既工作壓力我真係5知點生b




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


43#
發表於 11-9-23 19:59 |只看該作者

引用:你地唔好今拉!+加油拉!+我都剛超步,+我看到

原帖由 patpatbb 於 11-09-23 發表
你地唔好今拉! 加油拉! 我都剛超步, 我看到你地的字句,我都想CRY呀!! 我明天去做CHECK輸卵管呀, 其實我好驚 ...
偉澤




大宅

積分: 1673


44#
發表於 11-9-23 23:38 |只看該作者
我絶對係高齡.試過三次都吾得.c6又話都想要.壓力大到難以形容.
現嘗試做吓運動,多啲想好事,做好事..希望保持心情愉快


別墅

積分: 696


45#
發表於 11-9-25 16:51 |只看該作者
唔好唔開心.... 我呢啲睇到化晒! 我下個月都36歲啦! 10年前結婚, 我想生BB, 老公反而唔想生. 點解? 第一:當時我哋係最早結婚,身邊啲朋友都未結,第二: 當時撞正SARS, 香港經濟唔好, 又驚冇咗份工, 好啦! 等到而家生活安定, 佢啲朋友又開始結婚生埋仔, 佢咪又話想生囉!! 我試咗3次IVF...都唔得呀!!
但有時我响度諗, 有得必有失, 上天比個BB我, 我可能唔可以鍾意就駛錢買衫扮靚, 去旅行...... 反而要為個BB準備好多嘢,總之會多咗樣擔心!我見啲朋友,好緊張啲細路要學咩嘢,要讀邊間名校,搞到自己都謝晒!冇錯,有個小朋友,屋企會熱鬧啲開心啲,但正所謂:"養兒18歲,長憂99"
所以都係隨緣啦,我有啲朋友生咗BB,成日係度晒命,以前我都會好介意,但而家麻木咗晒,有佢囉!反而我安慰自己仲有自由,份工返得唔開心,隨時可以唔撈, 但有咗小朋友,就唔可以咁,我見身邊有啲同事, 就係因為有細路,想唔轉份工都唔敢,結果咪成日做到好辛苦囉!
所以, 隨緣啦!有就有嘅好,冇亦都有冇嘅好!!
總之: "有得必有失!"

點評

fingerose  agreed  發表於 11-9-25 18:28


子爵府

積分: 10273

2018復活節勳章 畀面勳章


46#
發表於 11-9-25 17:21 |只看該作者
我都好有同感呀,身邊同我同期結婚的朋友,一個個咁生BB,有D仲係第2胎TIM,自己心裡面就有D心酸羅,見到佢地大肚,其實好羨慕呀,好想快D到自己。唔知係咪諗得多,連出街都覺得有好多大肚婆咁,唯有安慰自己,好快就到我架喇......
要做、要食、唔好食嘅野已經做晒,真係睇下自己同BB幾時有緣咋。係BK呢度,讓我知道自己唔係孤單的,有多人都同我一樣努力緊,雖然有時見到識嘅人一個個咁大肚生BB好心傷,但係只要一日有M,一日都有機會。大家一齊努力呀!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo