想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29526


41#
發表於 11-9-25 22:03 |只看該作者
本帖最後由 yeikaki 於 11-9-25 22:04 編輯
eggshell 發表於 11-9-25 21:50
都等到醫生了,唔好咁快放棄,有d JM過了四十仍在努力。

thx, 我而家睇左咁多先有D心寒, 冇諗到咁難中, 因為我阿嫂 41 歲都可以自然有到 BB, 仲諗住我自己 5算高 0, 唉 !


公爵府

積分: 29526


42#
發表於 11-9-25 22:07 |只看該作者
hellozaza 發表於 11-9-25 21:53
得私家收緊係排私家啦, 不過我只係排左三個月姐第一次做就成功左, 不過8週BB無左心跳要做引產, 而家等緊下 ...
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係咪呢 ?

點評

hellozaza  我估而家唔可以三個月甘短, 如果你ET唔得連FET都要$90000, 我已經用左9萬喇  發表於 11-9-25 22:11


侯爵府

積分: 20722


43#
發表於 11-9-25 22:26 |只看該作者

引用:Quote:hellozaza+發表於+11-9-25+21:53+得

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係 ...
QM宜家私症都半年以上架喇,zaza早排先咁快

仲有,等緊ivf,如果醫生覺iui有用,會幫你做最多三次,如果都唔得就做ivf



點評

hellozaza  醒呀, 爽爽!!  發表於 11-9-25 22:49


侯爵府

積分: 20722


44#
發表於 11-9-25 22:29 |只看該作者

引用:回覆+littleantant+的帖子 littleantant+

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 littleantant 的帖子

littleantant
其實你宜家唔好再驚,如果你同老公都好想要小朋友,你由宜家開始,好好了解ivf係咩,點做,點先會成功,如果放左入子宮就成功,唔會有咁多人做完一次又一次啦。





大宅

積分: 1837


45#
發表於 11-9-25 22:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yeikaki+於+11-9-25+22:04+編

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
本帖最後由 yeikaki 於 11-9-25 22:04 編輯
我認識一位朋友40前想生第二胎,但好耐都唔得,後來45才忽然bingo。但佢兩公婆bingo前一年開始練氣功,身體同精神也好左。

不要放棄,加油!




男爵府

積分: 6523


46#
發表於 11-9-25 22:43 |只看該作者
回覆 yeikaki 的帖子

你地唔同呀,我本身多問題OY MA(管管塞左又有子宮內膜異位),真係唔可以再拖啦,
如果我本身乜問題都無只係單純高齡既話,我可能一D都唔會急


大宅

積分: 1837


47#
發表於 11-9-25 22:44 |只看該作者

引用:Quote:hellozaza+發表於+11-9-25+21:53+得

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
QM 私家只需排三個月 ? 搞到我都想轉軚! 我之前睇過 D JM 寫QM 私家 IVF ~ 60,000, 如果出面要100,000 , 係 ...
私家大概7-8萬起,出名d就會貴少少。同埋要睇吓妳對針藥份量及反應計錢,因人而異。8-10萬左右一次




男爵府

積分: 6523


48#
發表於 11-9-25 22:57 |只看該作者
回覆 chankathy 的帖子

我今年2月開始IVF(打針抽卵),但有OHSS唔可以放胎住,要等3個CYCLE之後先可以放雪胎,6月放雪胎,BINGO但小產,而家等再放胎。

IVF唔係一做就可以BINGO架,你唔好見到D明星好易BINGO咁,但你其實唔知佢查實試左幾多次,用左幾多錢打好個身體。如果一做IVF就中,就唔會有咁多姐妹O係度互相支持啦。

其實行得IVF呢條路既人,個個都係得B不易既人,打針手術簡直等閒事,你有心行呢條路就唔好咁多顧慮,可以試下問下D私家不育醫生既意見,咁樣你會有信心D,當初我都係睇過其他私家醫生先決定排公立醫院既私家症。


點評

hellozaza  講得好, 簡而潔如果佢都係唔明就真係無符喇  發表於 11-9-25 23:13


複式洋房

積分: 217


49#
發表於 11-9-25 23:22 |只看該作者
可以點做..再不會咁易小產呢.?是否要做多D運動, 我本身好易肚瀉..少少就好易肚痛..現在己開始中醫調理身體呀....我個中醫唔錯呀..好多人都係做IVF看佢呀...大家一定要戒凍飲呀....係必須要戒呀..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo