想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


41#
發表於 11-9-24 11:52 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 11:45
我m都好準架,正常m應該星期一嚟搵我,今個月身體情況同以往感覺覺得好唔同,所以覺得有d机會,但又唔敢抱 ...
我都係, 呢個月可能有D唔同, 先會諗係咪有左~


大宅

積分: 3062


42#
發表於 11-9-24 11:52 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

13號已經開始胸漲痛,我覺得呢個cycle早左胸漲痛!同埋成曰覺得好熱!可能我多心啦!




禁止訪問

積分: 5607


43#
發表於 11-9-24 11:56 |只看該作者

829 Day1仍有5days倒數.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2278


44#
發表於 11-9-24 11:58 |只看該作者

引用:13號已經開始胸漲痛,我覺得呢個cycle早左

原帖由 totokingdom 於 11-09-24 發表
13號已經開始胸漲痛,我覺得呢個cycle早左胸漲痛!同埋成曰覺得好熱!可能我多心啦!



...
我都係早咗成個幾星期漲痛<





大宅

積分: 4617


45#
發表於 11-9-24 11:59 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-24 11:52
13號已經開始胸漲痛,我覺得呢個cycle早左胸漲痛!同埋成曰覺得好熱!可能我多心啦!



...

我一星期前都有胸漲痛...但係一日咁多而且痕痕哋,但第2日開始有作嘔(唔知係唔係消化不良)胃頂頂...然後2日後見到飯就無胃口(除了早,午餐食到之外),昨晚胃痛痛哋.....就係咁喇!!!我只係這個星期唔同分別!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


46#
發表於 11-9-24 12:01 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-24 11:56
我琴日開始有D淺色分泌,今曰就透明分泌有血絲,都唔知即係點!?

這樣真的有少訐令人擔心哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


47#
發表於 11-9-24 12:02 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:52
我都係, 呢個月可能有D唔同, 先會諗係咪有左~

無錯無錯!!!我都係這個星期有分別才令我偷步
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3062


48#
發表於 11-9-24 12:09 |只看該作者

回覆:dedeedward 的帖子

唔通我地




大宅

積分: 4617


49#
發表於 11-9-24 12:11 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-24 12:09
唔通我地

~~~~~我呀!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3062


50#
發表於 11-9-24 12:11 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我有個朋友bingo嗰個cycle都係胃唔舒服




大宅

積分: 4617


51#
發表於 11-9-24 12:15 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-24 12:11
我有個朋友bingo嗰個cycle都係胃唔舒服

Eeeee~~~~好衰嫁....一陣攪到人家奮鬥過頭!!!其實老實講,就算真的唔中聽到妳這番話都令人開心哦瞼紅紅笑咗.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


52#
發表於 11-9-24 12:22 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 12:02
無錯無錯!!!我都係這個星期有分別才令我偷步
下次偷步叫埋我~


男爵府

積分: 6108


53#
發表於 11-9-24 12:23 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

我黎喇
不次過睇晒你地既對話 好攪笑




男爵府

積分: 5940


54#
發表於 11-9-24 12:24 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:23
我黎喇
不次過睇晒你地既對話 好攪笑
早呀~~~~


男爵府

積分: 6108


55#
發表於 11-9-24 12:24 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

我今朝度得番36.5 低左喇 應該無乜望




大宅

積分: 1843


56#
發表於 11-9-24 12:25 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

我仲有9days先開估!我想問你地排卵後day 幾有胸脹痛?因為有尼個徵狀都大機有左!我今日係排卵後day5,仲未有感覺




男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-9-24 12:25 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

早晨 我仲訓左係床





男爵府

積分: 6108


58#
發表於 11-9-24 12:26 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

我無呀




大宅

積分: 4617


59#
發表於 11-9-24 12:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:23
我黎喇
不次過睇晒你地既對話 好攪笑

早晨,午安~~今日如何.....有無好似我哋這星期特別唔同呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


60#
發表於 11-9-24 12:29 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 12:22
下次偷步叫埋我~

我做咗個錯誤試範喇.....下星期二呀!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo