夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


41#
發表於 11-9-26 06:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


42#
發表於 11-9-26 07:29 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情(更新左在40樓)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


43#
發表於 11-9-26 08:25 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情(更新左在40樓)

你不斷咁提醒你自己唔愛佢,又嫌呢樣嗰樣;覺得咁難為就唔好結婚啦!放生對方吧



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


子爵府

積分: 13193


44#
發表於 11-9-26 08:49 |只看該作者
樓主, 當如果有一日失去佢, 我覺得你會喊死囉, 你唔好以為佢係你身邊係必然架....你唔愛佢, 但你都要珍惜佢..



大宅

積分: 1944


45#
發表於 11-9-26 09:10 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情(更新左在40樓)

但願人長久,千里共嬋娟!




男爵府

積分: 5726


46#
發表於 11-9-26 09:25 |只看該作者
加油呀!!! 感情/愛情... 可能你已愎愎培養出黎.
希望你地兩個開開心心!!!!


伯爵府

積分: 16757


47#
發表於 11-9-26 09:47 |只看該作者
"我梗係話想啦,因為我根本習慣左身邊有佢"

其實你會唔會已經愛上呢個水泡呢?
你唔想無左佢
你害怕失去


大宅

積分: 1115


48#
發表於 11-9-26 10:03 |只看該作者
我勸你如果吾係愛佢, 就吾好結婚喇! 你吾愛佢, 結左婚都會無動力去為佢做個好老婆. 將來既野無人知, 如果你同佢結左婚之後, 才遇到個你愛佢, 佢又愛你既人, 你可能會出軌, 好辛苦架! 所以我勸你吾好結喇! 做錯一步, 以後真係好難返轉頭架! 我覺得如果比我重新去揀, 我會揀過我愛佢多d既人, 就算婚後佢對我吾住, 但我覺得都吾會有遺憾, 因為我是真的愛依個人.

點評

lily233242  disagreed  發表於 11-9-27 10:34


伯爵府

積分: 19582


49#
發表於 11-9-26 10:50 |只看該作者
回覆 傻蝦條 的帖子

樓主, 可唔可以講俾我知, 咩係愛?


男爵府

積分: 7181


50#
發表於 11-9-26 11:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+傻蝦條+於+11-9-26+06:25+編輯

原帖由 傻蝦條 於 11-09-26 發表
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-26 06:25 編輯

有下文啦....
Great start!!




男爵府

積分: 9861


51#
發表於 11-9-26 11:10 |只看該作者
好感人既愛情故事.....


子爵府

積分: 12637

BK Milk勳章


52#
發表於 11-9-26 11:13 |只看該作者
你會慢慢愛上佢...
呢d男人去邊度搵, 你都話你唔會再搵到個好似佢咁愛你嘅人, 點解唔俾個機會佢, 又俾個機會自己?

"莫非多一分秀麗, 才值得分享我的一切,
給我自信, 給我美麗,
這叫幸福,不怕流逝"

你外表有幾靚都會有老去嘅一日, 好好珍惜而家擁有


男爵府

積分: 6082


53#
發表於 11-9-26 11:46 |只看該作者
我覺得你聽完佢講後勁感動的話,我諗你其實有少少愛佢,你以為同佢一齊係習慣,儍啦,男女間的感情冇習唔習慣的,你愛佢少少咁啦,係你唔為意。佢就超勁愛你,還有唔止佢忍你,佢屋企人都勁忍你,我都有個仔,如果佢咁對個女仔,我一半高興他對愛情有這樣堅貞一半好傷心個仔咁死心眼咁儍仔去背起這個重擔。
然而你决定嫁佢,就請你每天少少,少少咁去愛佢,好似張學友的歌----每天愛你多一些,唔可以天天就隔天或最少一星期就三天吧!將愛當零錢儲在你倆的愛愛錢箱內!
愛是細水長流,當中也包含恩和義,比轟烈愛一塲後冷卻了,完了,沒愛剩下恨,唉!
我愛我C6亦對佢感恩,我已故MAMA得肺病,哥哥姊姊怕唔同住,MAMA同我住,當年我仔3歲個女3個月,你驚嗎?重要不停出入急症室,醫院。好多時半夜是我C6同MAMA去,女婿炸,星期天又揾位同佢飲茶,MAMA要坐輪椅的,這是恩LO。
好好珍惜眼前人!


等待驗證會員

積分: 87


54#
發表於 11-9-26 14:25 |只看該作者
shpfamily 發表於 11-9-26 09:47
"我梗係話想啦,因為我根本習慣左身邊有佢"

其實你會唔會已經愛上呢個水泡呢?

我都唔知,我覺得只係有個朋友陪下傾下分擔下,佢又好了解我咁,我個人覺得呢種最多只係喜歡==


等待驗證會員

積分: 87


55#
發表於 11-9-26 14:30 |只看該作者
carolizaton 發表於 11-9-26 11:13
你會慢慢愛上佢...
呢d男人去邊度搵, 你都話你唔會再搵到個好似佢咁愛你嘅人, 點解唔俾個機會佢, 又俾個機 ...


我知內涵比外表重要得多,之前都識到d外表不錯的男仔,但呢種人可能太多女仔鐘意瓜,佢根本唔會關心你咁多,佢最關心你幾時比隻豬佢

點評

carolizaton  咪係lor,你都識咁講啦!  發表於 11-9-27 09:31


侯爵府

積分: 20329


56#
發表於 11-9-26 14:41 |只看該作者
希望你地可以珍惜對方~
其實我覺得你講左大家會放鬆d,但男方可能會有條'次'
唔好點評我


水晶宮

積分: 65733


57#
發表於 11-9-26 14:44 |只看該作者
-個對自己咁好的男人,奌會甘難愛上佢,我想你已不知不覺間愛上佢啦!
我祝你百頭到老,恩恩愛愛。


等待驗證會員

積分: 87


58#
發表於 11-9-26 14:49 |只看該作者
lauslau 發表於 11-9-26 11:46
我覺得你聽完佢講後勁感動的話,我諗你其實有少少愛佢,你以為同佢一齊係習慣,儍啦,男女間的感情冇習唔習 ...

"你愛佢少少咁啦,係你唔為意。佢就超勁愛你"
都可能係你咁講瓜

"還有唔止佢忍你,佢屋企人都勁忍你"
係呀,呢樣野就真係超級認同啦,我親阿姨都同我講,如果佢個仔咁樣去同人一齊,佢會都勸佢離開個女仔。所以我就諗,係喎佢阿媽會唔會都咁樣叫過佢呢?不過我知我未婚夫係一個決定左就誓死向前行既人,佢識我既初時,我成世人都未過d咩風浪,係一隻受保護動物,果時曾經講過咩都會幫我,我無咩為意。後來屋企搞到咁,阿媽住精神病院2次,留下字條後上天台,阿媽變晒話我當佢係仇人,日日家嘈屋閉,呢d野講出去人地當你講笑話,只有我未婚夫同我一齊住,先知到當中既辛酸,我就係知這佢係一個重承諾重情義既人,所以我決定嫁比佢,自私咁想佢同我分擔日後既野。點知臨結婚前諗多左搞到自己唔開心(喔~~講到離晒題,就係咁囉^^)


等待驗證會員

積分: 87


59#
發表於 11-9-26 14:52 |只看該作者
你好嗎 發表於 11-9-26 14:41
希望你地可以珍惜對方~
其實我覺得你講左大家會放鬆d,但男方可能會有條'次' ...

我都有咁諗過,如果有條刺點算?但我諗我對佢一切坦坦白白,佢大家都會好d瓜


男爵府

積分: 6082


60#
發表於 11-9-26 15:17 |只看該作者
老實話你聽會有條刺,咁點吖?刺咪刺,你都坦白了,重有guts話繼續結婚,俾我就會dick起心肝,難得佢咁儍同我一齊,小小刺等於激勵,努力生活下去。而且嗰條刺你唔俾它生長,日子久它就會枯死,你硬做d嘢去刺激它生長的話,sorry神都幫你唔到!我同老公由拍拖到現在32年啦,之間成擔刺,咁大家心照,唔搞個死穴lo,反正要互相扶持,一起生存下去,條數點計都計唔掂,咪唔提,冇眼屎乾淨盲。唔講la,要返工,唔係又遲到la(*3*)*3*3*3*3*3"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo