想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1182

MommyPanel勳章


41#
發表於 11-9-26 21:42 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

我都好明白你既感受!自己無bb,已經唔開心,周圍既人再加壓力比你,果種感覺真係非常難受,有苦自己知,而我99更介紹中醫比我,陪我一齊睇,一齊聽,搞到我都幾唔好意思,比佢知哂我既身體狀況!


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


42#
發表於 11-9-26 21:47 |只看該作者
HI..各位JM好牙..我新黎架..
M遲左2日咋..今日買左棒棒CHECK..咩都冇..
希望支棒棒呃我啦..


別墅

積分: 638


43#
發表於 11-9-26 22:46 |只看該作者

回覆:求下個天可憐下我地呢班等BINGO既人!!!

我 bingo 咗2次,覺得 dodo 完舉起腳 20 mins 真係有用,身邊朋友都試過,希望幫到手,唔好灰心,少d諗輕鬆容易中!



點評

totokingdom  點舉高腳法?拍埋牆?  發表於 11-9-26 23:17


大宅

積分: 3375


44#
發表於 11-9-27 04:14 |只看該作者


男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-27 08:08 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

下次我會試下
謝謝你 我都想快點成功




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-27 08:43 |只看該作者

回覆:christine_sau 的帖子

我99都曾經想咁做,不過我拒絕咗,太大壓力吧,好辛苦




別墅

積分: 620


47#
發表於 11-9-27 10:23 |只看該作者
大家加油!!
小龍女健康開心成長

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo