夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11157


41#
發表於 05-10-7 14:30 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

100%會.
我好開心能夠同我老公一齊, 希望下一世我地都可以做番夫婦.


民房

積分: 52


42#
發表於 05-10-7 14:51 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我都會揀番我老公!


翡翠宮

積分: 76971


43#
發表於 05-10-7 15:12 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

bearmami,

呢D係咪叫做攞黎賤呀


珍珠宮

積分: 49737

畀面勳章


44#
發表於 05-10-7 15:31 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我都係kum話

我讀中一時已經識我老公,奇又奇在無同過一班

kum識左成25年,1/4個世紀啊 :-( 咩都混熟哂 都費鬼事搵過個啦

佢雖然都幾大男人,d朋友話 但就俾我同個囡攬到無哂符 :-( :-(

所以都會同佢一齊既

[quote]
thymama 寫道:
吓,mud topic 係話將來咩?如果係咁,就更加無駛問啦,已經用左十幾年時間去養到個老公咁熟咯,咁就梗係揀番佢啦,唔通又要搵個新嘅返來從新湊過咩?我年紀大喇,咪搵d咁野玩啦。[quote]


複式洋房

積分: 412


45#
發表於 05-10-7 16:18 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我都唔會...佢太唔識合有個家
[img align=left]http://photo-origin.tickle.com/image/125/7/4/RL/125740430RL391249036.jpg[/img]


翡翠宮

積分: 76971


46#
發表於 05-10-7 16:21 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

竟然有d咁既事
阿藍 寫道:
我都唔會...佢太唔識合有個家


複式洋房

積分: 351


47#
發表於 05-10-7 16:44 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我都唔會,我地性格相差太遠,雖然直至現在無發生d咩唔開心事,但相處得好辛苦.


別墅

積分: 746


48#
發表於 05-10-7 18:21 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

qooqoo514 寫道:
我唔係話我老公唔好,但比多次選擇,我寧願唔結婚, 同居算喇, 起碼大家冇咁多責任 , 自己冇咁小心眼丫嘛... :cry:

me too
我老公對我都算不過不失,只不過個個男人都係咁架啦,
未結婚時對你就千依百順,結左婚之後就得過且過,
就算有機會再選擇多幾多次結果都係一樣,
所以有機會再選擇,我都會選擇同居唔結婚.


大宅

積分: 3078


49#
發表於 05-10-7 19:00 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

如果能時光倒流, 我諗我唔會同我老公一齊....

但當然, 如果現在有第二個選擇, 我都會選我老公, 因為對得佢太耐, 10幾年, 唔想變了....


大宅

積分: 1063


50#
發表於 05-10-7 23:23 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

我到目前為止,我都會選擇我老公.......
因為佢真係對我好好!!!
Welcome to 吳公館
www.babyhome.com.tw/babyhoey


民房

積分: 64


51#
發表於 05-10-7 23:29 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會架,一定會選擇番佢做我老公 :-P


大宅

積分: 2508


52#
發表於 05-10-7 23:43 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

會,仲覺得越來越愛我老公


大宅

積分: 2124


53#
發表於 05-10-8 01:01 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

有得揀...更唔會啦...


子爵府

積分: 10231


54#
發表於 05-10-8 01:06 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

l would like to pick again.
this time l will not .........l
enjoy being single more.
2 different person being together is not easy.


子爵府

積分: 14569


55#
發表於 05-10-8 01:47 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

唔會-^^-因為我老公都唔錯-^^-
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


大宅

積分: 1048


56#
發表於 05-10-8 01:47 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

msnicoleng 寫道:
如果能時光倒流, 我諗我唔會同我老公一齊....

但當然, 如果現在有第二個選擇, 我都會選我老公, 因為對得佢太耐, 10幾年, 唔想變了....


同意﹐如可時光倒流﹐我唔會再傻傻地揀我老公因為了嫁佢棄生太大﹐影響我一生﹐非常至唔值得。。。如現在再揀過又會一大堆問題要我解決﹐又好煩。。。。
但我好愛我仔仔。。。有時又會諗如唔嫁佢我個仔唔係甘得意既樣哦。。。


大宅

積分: 3765


57#
發表於 05-10-8 10:43 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

um .. i hv think this question before , when i quarrel with me husband about my 99 , he will help my 99 , then i think why i will choose him be my husband , and i will think if i dun marry with him ,i will happy more ... but ............. when i see my baby , i dun regret marry with my husband ..


大宅

積分: 1168


58#
發表於 05-10-8 12:30 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

雖然我老公係結婚後曾經對我吾住,但而家己經三年啦!對我越來越好,什至我有了bb比之前更加錫我,有時我好相信兩個人相處係相對,我同老公鬧交己經係三年前個次。跟住己經大家學得互相尊重,我係一個吾會講番之前D野既人,每一次只會講番同一個case,有時知道好多女人每次鬧交都找回之前d野黎鬧,其實`係最致命,你只會不停不停重覆佢既吾好,其實我地有時都要自己TRAINING,令自己大方,吾小器,有時男人見到都吾敢亂來,細路女時有會CHECK老公電話,令到大家覺得電話要收埋,有時無野吾見得光不過心理上吾想比大家睇,但事隔幾年大家學識尊重,有時老公同自己電話互相FLY線己成習慣。我吾介意老公約人食飯吾話我聽去邊同幾時返,係食飯時間我都吾會打比佢,直到佢自己食完返屋企先打比我,有時男人都須要有面,如果一路食飯老婆不停打比佢,佢都吾好意思,日織月累會變左鬧交既一題目!始終有一日佢會不經意自己講果日去左邊,只不過係時間長短,有時我相信要有耐性!我會努力不停學習如何令自己生活舒服開心,BB出世後怎樣比一個幸福家庭佢,有得再簡我都會選擇宜家老公。因為我相信無一個男人吾食魚。只係睇下我地女人點訓練佢成為一隻好?!


男爵府

積分: 6505


59#
發表於 05-10-8 12:46 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

一定, 重要早多幾年就結婚 tim, 吾駛拍5年拖, 5個月就結lu
該用戶已被刪除

60#
發表於 05-10-8 15:14 |只看該作者

Re: 如果再選擇會否要現在的另一半?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo