想生BB

跳至

首頁
12345...49

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


41#
發表於 11-9-28 15:22 |只看該作者
no wor~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


42#
發表於 11-9-28 15:23 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛到隻腳有d痺..


男爵府

積分: 6108


43#
發表於 11-9-28 15:33 |只看該作者
你地靜晒?
你地可以繼續傾計ga (分散我下注意力,唔諗住痛就唔痛)


男爵府

積分: 6108


44#
發表於 11-9-28 15:43 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

你都痛呀?


男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-28 15:44 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

當然可以,你今日day幾呀?


男爵府

積分: 6108


46#
發表於 11-9-28 15:44 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

唔忍都忍左咁耐,唔差在少少
後悔番左工..


大宅

積分: 4490


47#
發表於 11-9-28 16:11 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 唔忍都忍左咁

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

唔忍都忍左咁耐,唔差在少少
走咗未呀你?
呢兩日太熱啦,頭先忍唔住飲咗杯凍飲,等陣睇中醫要自首




男爵府

積分: 6108


48#
發表於 11-9-28 16:17 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

等多一個鐘到就走得
我開始腰痛+口乾+腳痺.... (唔知係咪我下複痛,唔敢郁太勁,所以先咁樣)


大宅

積分: 4490


49#
發表於 11-9-28 16:18 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 等多一個鐘到

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

等多一個鐘到就走得
咁你快啲去睇醫生同買嘢驗啦,等你好消息




男爵府

積分: 6108


50#
發表於 11-9-28 16:20 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

本身我自己打定驗數..無乜信心.
但點解今日又咁樣玩我...好戲劇化咁


大宅

積分: 4051


51#
發表於 11-9-28 16:26 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 15:44
回覆 Ding's 的帖子

當然可以,你今日day幾呀?

我今日DAY25啦....


男爵府

積分: 6108


52#
發表於 11-9-28 16:28 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

咦,同我一樣呀


大宅

積分: 4051


53#
發表於 11-9-28 16:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 16:20
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

本身我自己打定驗數..無乜信心.

唔好咁灰住啦...平常心...唔好咁緊張可能會無咁痛架...


男爵府

積分: 6108


54#
發表於 11-9-28 16:29 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我己經冷靜左自己
不過佢係"cool"住,"la"住咁痛法


大宅

積分: 4490


55#
發表於 11-9-28 16:29 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 本身我自己打

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

本身我自己打定驗數..無乜信心.
可能真係bingo呢~樂觀啲啦,凡事向好方面諗




大宅

積分: 4051


56#
發表於 11-9-28 16:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 16:28
回覆 Ding's 的帖子

咦,同我一樣呀

哈哈..係呀..我都係4/9 DAY 1呀...沉日都有一滴血..之後就沒有了...而家等緊到底係什麼一回事...哈哈..
大家努力啦~..你小心D呀..痛多左就好拿拿聲去睇E生啦...唔好等到放工啦..
TAKE CARE


男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-9-28 16:33 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為諗自己會bingo,多數會失望.
諗下自己實衰緊,黎個意外驚喜咪仲好



大宅

積分: 4051


58#
發表於 11-9-28 16:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 16:29
回覆 Ding's 的帖子

我己經冷靜左自己

我都有呢D感覺..不過我就扮無野囉...(不過我就唔係幾痛..係少少而巳)..你試下灘一灘啦..公司有無sofa呀?屈住可能有D唔c服架..\


大宅

積分: 4051


59#
發表於 11-9-28 16:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 16:33
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

因為諗自己會bingo,多數會失望.

唔係...你應該唔好諗住自己唔C服...同唔好睇鐘...上網睇下野...等自己心情好D...可能肚痛就會減少呢...


男爵府

積分: 6108


60#
發表於 11-9-28 16:34 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我cycle比較短,多數26-28左右
所以聽日就係m期

一滴可能係著床紅(我聽d jm講),我都未了解到..

謝謝你,我就黎捱到


首頁
12345...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo