想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


41#
發表於 11-10-3 15:45 |只看該作者
回覆 Caiecaie 的帖子

請問你食左FETILAID多久, 好多jm話, m本身準就吾好食, 食左FETILAID會幫助排egg, 我岩岩開始食, 吾知幾時先會bingo呢??


珍珠宮

積分: 30303


42#
發表於 11-10-4 00:23 |只看該作者
tize2002 發表於 11-10-1 14:01
回覆 bbklam 的帖子

謝謝妳的回覆!

但我今日去過GxC, 個職員話Big 100同卵子完全無關, 想生b只需食葉酸...


大宅

積分: 2896


43#
發表於 11-10-4 03:09 |只看該作者
本帖最後由 bbklam 於 11-10-4 03:11 編輯

回覆 qqj 的帖子

哩個我都係聽個中醫講, 不過 B 雜入面包含葉酸, 其實都冇衝突o既~~
加上我本身係少食菜 & 生果, 醫生建議我食 B 雜可能令到整個人身體健康 d, 卵子形成得好 d 掛 ~~


大宅

積分: 3119


44#
發表於 11-10-5 14:25 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我食左2-3星期左右呀~~本身21日黎一次M,都準既,不過其實怕黎得咁密其實唔知有冇排EGG呵~~

上個月食左幾日之後,本身21日變左26日先黎M~
之後我排EGG時有努力DO DO,
依家今日距離DAY1 第21日~未黎M呵,如果唔中應該26日再黎呢~
所以我都覺得食左之後D M會SET返 26-28日一次~

大家加油呢~


大宅

積分: 3643


45#
發表於 11-10-5 17:37 |只看該作者

回覆:Caiecaie 的帖子

其實我覺得未bingo吾緊要,但要有m 囉,我本身吾準今個月剛開始食呢隻野,希望會幫我排egg啦!
最近見好多jm 小x 有點心傷
我想請問你,你有冇用紅d?我有用但得一次有50%跟住就得個控,我吾記得用哈哈笑,而家吾知點算好




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


46#
發表於 11-10-5 23:03 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-5 17:37
其實我覺得未bingo吾緊要,但要有m 囉,我本身吾準今個月剛開始食呢隻野,希望會幫我排egg啦!
最近見好多j ...

我同你一樣呀... 第一次食卵子維生素. 尋日紅D50%, 今日已經無線, 而且體溫有跌... 係咪今日排卵呢!?
感謝有"你"~


大宅

積分: 3643


47#
發表於 11-10-5 23:30 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

吾好理咁多你快d開工
我啱啱開完工, 做緊倒立腳




大宅

積分: 3643


48#
發表於 11-10-5 23:31 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

請問你係咪食我果隻牌子的維生素吖




男爵府

積分: 5519

陪月勳章


49#
發表於 11-10-5 23:41 |只看該作者
jessying 發表於 11-10-5 23:31
請問你係咪食我果隻牌子的維生素吖
卵子維生素好似係得一隻, FETILAID.

其實我可能唔食得架, 因為我有肌瘤... 不過我月尾就做手術, 所以今個月博一博.
感謝有"你"~


大宅

積分: 3643


50#
發表於 11-10-6 11:06 |只看該作者

回覆:GremlinsYY 的帖子

肌廇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo