想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 171


41#
發表於 11-10-1 09:54 |只看該作者

回覆:IVF 結果

我九月1日day1,2號開始打排卵針,15號作iui.醫生說4/10沒來m先驗。今朝忍不住偷驗綠色。只有一條線,心冷了一半。現在有點胸漲,我不知道是否要來的先兆定應該抱有希望呢?




別墅

積分: 908


42#
發表於 11-10-1 10:51 |只看該作者

引用:太好啦!呢排好旺呀!我希望我遲d+都有好消

原帖由 august2000 於 11-09-30 發表
太好啦!呢排好旺呀!我希望我遲d 都有好消息公佈?Willa.. 你呢幾曰有冇咩跡象呀?



...
bingo前幾日個人發熱,分泌多左,仲有放胎後第九日無端端有攤水跟住去廁所有少少粉色血,可能就係著床血la!最緊要放鬆自己呀!




大宅

積分: 2678


43#
發表於 11-10-1 18:11 |只看該作者
回覆 hellozaza 的帖子

因為我係睇公家醫院, 請問係咪以前睇開之婦科醫生都有得打咖?
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2377


44#
發表於 11-10-1 20:33 |只看該作者
回覆 creami0823 的帖子

你公家症應該有藥比你塞架, 因為出面D婦科知道你睇緊公家不育都會叫你搵番醫院FOLLOW架....如果你有咩問題你打番去問姑娘啦! 祝BINGO!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo