想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1977


41#
發表於 11-10-4 14:30 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

請問你睇邊個中醫同埋佢點講?


別墅

積分: 627


42#
發表於 11-10-4 14:33 |只看該作者

引用:我今日都DAY50啦,+Day+45+驗過血唔中,+食左

原帖由 estherbabe 於 11-10-04 發表
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...
我好細個時已經係兩個月一次m!但係我生兩個都係好容易有!可能係幾次唔避就中!我係今年八月尾先開始無避架,所以以為今次都好容易囉!仲期待緊!m今未到呀!:;pppp::;pppp:




別墅

積分: 627


43#
發表於 11-10-4 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-03+發表仲有

原帖由 sisi6 於 11-10-04 發表
哈哈,我都係八十後但你好叻,大家差唔多年紀,你嘅小朋友咁大個!



...
原來你都係八十後!哈哈!大把時間吖,一定要努力!努力!:;pppp::;pppp:




大宅

積分: 2552

畀面勳章


44#
發表於 11-10-4 14:42 |只看該作者
alice139 發表於 11-10-4 14:30
回覆 dollylash 的帖子

請問你睇邊個中醫同埋佢點講?

我睇何樹勛咖,直接同佢講想生bb

BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 627


45#
發表於 11-10-4 19:34 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽得多唔多架?即日知唔知架?係咪一定要去婦科check?唔該




別墅

積分: 645


46#
發表於 11-10-4 20:09 |只看該作者

引用:Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽

原帖由 Galli 於 11-10-04 發表
Sisi@仲想問下抽血驗要幾耐先知有無bb?抽得多唔多架?即日知唔知架?係咪一定要去婦科check?唔該



...
兩個鐘左右有結果,放心抽血抽少少炸!我覺得睇婦科會好d,萬一唔中都會幫你check下有咩問題




別墅

積分: 627


47#
發表於 11-10-4 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-04+發表Sisi@

原帖由 sisi6 於 11-10-04 發表
兩個鐘左右有結果,放心抽血抽少少炸!我覺得睇婦科會好d,萬一唔中都會幫你check下有咩問題



...
Thanks!!!我又買左曼記明早驗!不過我不抱太大期望!




別墅

積分: 645


48#
發表於 11-10-5 07:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-04+發表兩個

原帖由 Galli 於 11-10-04 發表
Thanks!!!我又買左曼記明早驗!不過我不抱太大期望!
等待結果嘅時間真係令人緊張!希望晏d聽到你有好消息!你想生多個仔定女啊?




別墅

積分: 627


49#
發表於 11-10-5 07:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-04+發表Thank

原帖由 sisi6 於 11-10-05 發表
等待結果嘅時間真係令人緊張!希望晏d聽到你有好消息!你想生多個仔定女啊?



...
我想生多個仔,驗左未有呀!m又未到!失望!




大宅

積分: 2563


50#
發表於 11-10-5 08:48 |只看該作者

回覆:Galli 的帖子

我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因為卵子係媽媽體內太久,會老化。我之前cycle 35 days,佢都話我長,不如我介紹佢俾你。我食佢的藥兩星期就正常番。




別墅

積分: 627


51#
發表於 11-10-5 10:08 |只看該作者

引用:我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因

原帖由 emily7676hk 於 11-10-05 發表
我中醫話太長cycle對受孕機會會減少的,因為卵子係媽媽體內太久,會老化。我之前cycle 35 days,佢都話我長 ...
可唔可以介紹下中醫比我!唔該!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo