想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4725


41#
發表於 11-10-1 18:16 |只看該作者
呢排好多jm都中o左, 好開心


大宅

積分: 3515


42#
發表於 11-10-1 22:13 |只看該作者

引用:回覆+yee609+的帖子 book+左位未?+諗住係

原帖由 manionb 於 11-10-01 發表
回覆 yee609 的帖子

book 左位未? 諗住係邊間醫院生呀?
仲未book 呀!我打算下個星期先睇醫生!




別墅

積分: 592


43#
發表於 11-10-1 22:38 |只看該作者

clear blue digital 準確度高唔高

恭喜哂




別墅

積分: 592


44#
發表於 11-10-1 22:38 |只看該作者

clear blue digital 準確度高唔高

恭喜哂





男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-10-1 23:22 |只看該作者
本帖最後由 manionb 於 11-10-1 23:23 編輯
manionb 發表於 11-10-1 17:34
回覆 yee609 的帖子

book 左位未? 諗住係邊間醫院生呀?

yee609, 我都可能喺東區生呀^^ 咁橋


別墅

積分: 638


46#
發表於 11-10-1 23:59 |只看該作者

回覆:clear blue digital 準確度高唔高

真係一分錢一分貨,clearblue digital 係好準,又唔係生好多個,千祈唔好買 manning 牌驗完仲一頭 mo 水!樓主恭喜你呀!



點評

manionb  thanks......祝大家早孕  發表於 11-10-2 00:10


別墅

積分: 637


47#
發表於 11-10-2 06:55 |只看該作者

回覆:lw1123 的帖子

咁我day 32 check 佢話我not pregnant 就not pregnant ?




子爵府

積分: 14837


48#
發表於 11-10-2 08:15 |只看該作者
恭喜


男爵府

積分: 7798


49#
發表於 11-10-2 10:15 |只看該作者

引用:咁我day+32+check+佢話我not+pregnant+就no

原帖由 Azsxdcfv 於 11-10-02 發表
咁我day 32 check 佢話我not pregnant 就not pregnant ?
咁你本身cycle 幾多我cycle 通常27-29, 嗰次我day29 check, show not pregnant, 跟住就黎 M:




男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 11-10-2 10:46 |只看該作者
回覆 MaryB 的帖子

恭喜哂
          

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo