想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


41#
發表於 11-9-30 15:26 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

姐係點?
myphoto.jpg



點評

ivythepooh  恭喜呀~  發表於 11-9-30 15:27


大宅

積分: 4386


42#
發表於 11-9-30 15:28 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

得個淺線




別墅

積分: 788


43#
發表於 11-9-30 15:37 |只看該作者
恭喜呀... 我都想快D有2條線...


大宅

積分: 4386


44#
發表於 11-9-30 15:39 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

但係條線甘淺色,真係中?





男爵府

積分: 5940


45#
發表於 11-9-30 15:49 |只看該作者

引用:但係條線甘淺色,真係中? +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
但係條線甘淺色,真係中?
應該係啦




大宅

積分: 4386


46#
發表於 11-9-30 15:49 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

但係我岩岩有小小啡色血流左出尼,姐係點




男爵府

積分: 5940


47#
發表於 11-9-30 15:49 |只看該作者

引用:但係我岩岩有小小啡色血流左出尼,姐係點 +

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
但係我岩岩有小小啡色血流左出尼,姐係點
留意份量




大宅

積分: 4386


48#
發表於 11-9-30 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iam.chili+於+11-09-30+發表

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
應該係啦
希望啦!我仲好緊張呀




男爵府

積分: 5940


49#
發表於 11-9-30 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-09-30+發表應該

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
希望啦!我仲好緊張呀
好開心呀

小心d




大宅

積分: 4386


50#
發表於 11-9-30 15:52 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

點解要留意份量?我覺得好唔實在的感覺,係咪真係中?我唔夠膽打俾我老公,又未肯定中唔中。




大宅

積分: 4386


51#
發表於 11-9-30 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iam.chili+於+11-09-30+發表

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
好開心呀

小心d
我無開心感覺喎因為條線甘淺色,又有血甘




男爵府

積分: 5940


52#
發表於 11-9-30 15:54 |只看該作者

引用:點解要留意份量?我覺得好唔實在的感覺,係

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
點解要留意份量?我覺得好唔實在的感覺,係咪真係中?我唔夠膽打俾我老公,又未肯定中唔中。:cryi ...
如果中左流啡有機會作小產,份量唔多無事既,休息下

幾時去私家拎證明?




男爵府

積分: 5940


53#
發表於 11-9-30 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cc_ivy+於+11-09-30+發表好開

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
我無開心感覺喎因為條線甘淺色,又有血甘
開頭係淺色,醫生話有線就係中左,睇醫生啦




大宅

積分: 4386


54#
發表於 11-9-30 15:56 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

甘快拎私家證明?洗唔洗等聽朝驗多次先?作小產?好驚呀,我第一次喳




男爵府

積分: 5940


55#
發表於 11-9-30 15:58 |只看該作者

引用:甘快拎私家證明?洗唔洗等聽朝驗多次先?作

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
甘快拎私家證明?洗唔洗等聽朝驗多次先?作小產?好驚呀,我第一次喳



...
去醫生度啦,佢都會幫你驗
妳多人有左都會流啡,小心d、休息下就無事,放鬆心情




大宅

積分: 4386


56#
發表於 11-9-30 16:00 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我好唔實在甘,唔覺得真係中左又無嘔,個個肚有痛




男爵府

積分: 5940


57#
發表於 11-9-30 16:01 |只看該作者

引用:我好唔實在甘,唔覺得真係中左又無嘔,個個

原帖由 iam.chili 於 11-09-30 發表
我好唔實在甘,唔覺得真係中左又無嘔,個個肚有痛
我頭一胎都係咁,但兩星期後明顯有害喜情況




大宅

積分: 4386


58#
發表於 11-9-30 16:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iam.chili+於+11-09-30+發表

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
我頭一胎都係咁,但兩星期後明顯有害喜情況
甘你幾時知道中左?條線都係好淺色?




別墅

積分: 637


59#
發表於 11-9-30 16:13 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

Congrats. 我好明顯得一條





大宅

積分: 4386


60#
發表於 11-9-30 16:14 |只看該作者

引用:Congrats.+我好明顯得一條+ 唉 +

原帖由 Azsxdcfv 於 11-09-30 發表
Congrats. 我好明顯得一條
你day幾呀




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo