婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


41#
發表於 11-10-1 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YURICKY+於+11-10-01+發表12

原帖由 nanbilo 於 11-10-01 發表
我99話大肚唔係坐監,要我出去行!但我自己一星期已經出去成4~5日,我留係屋企一兩日佢都會比說話我聽!我 ...
你大肚不能走太多路 不想嚇你 這會早產的 留在家中多休息




別墅

積分: 874


42#
發表於 11-10-1 23:28 |只看該作者

引用:Quote:nanbilo+發表於+11-10-1+22:51+我今

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-01 發表
點解唔答返你c6, 我就係因為唔想再理99, 所以先想返娘家
你唔企硬d, 佢會以為你可以忍落去
你c6要返工, 每 ...
我c6係想儲多d$留比bb所以想等有公屋先搬!我c6都好就我!知我唔開心佢都會氹我!我知我c6好鐘意痴住我所以我都唔想令我c6唔開心!所以我一直都忍!




別墅

積分: 874


43#
發表於 11-10-1 23:31 |只看該作者

引用:寄人籬下就係咁架喇~最好就自己同c6搬出去

原帖由 carrie_1102 於 11-10-01 發表
寄人籬下就係咁架喇~最好就自己同c6搬出去住,咪唔洗受氣囉~
搬走我都想,但我都要尊重我c6既諗法!因為我c6真係好錫我!




別墅

積分: 874


44#
發表於 11-10-1 23:33 |只看該作者

引用:你奶奶係咪有f+來看佢飛釘....又嫌你62有老

原帖由 daydayhappy_ 於 11-10-01 發表
你奶奶係咪有f 來看佢飛釘....又嫌你62有老人味........叫你丫媽丫爸多d來探你.....佢就沒甘放試.. ...
有人泥佢係會著返好d3,但一冲完涼又會打回原型!





別墅

積分: 874


45#
發表於 11-10-1 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nanbilo+於+11-10-01+發表我9

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 11-10-01 發表
你大肚不能走太多路 不想嚇你 這會早產的 留在家中多休息
呢樣野其實我同c6都知!但我同99講佢又話唔會!佢話以前佢有bb都要搬搬抬抬都無事!平時佢叫我出街我費事佢又嘈所以我都會照去!之後我c6都有發過脾氣話佢,佢就問c6我係咪要瞓幾百萬年!之後c6返左工佢又話我大肚唔係要坐監,如果我鐘意坐監既就慢慢坐!但第二日又照樣叫我出街!




別墅

積分: 874


46#
發表於 11-10-1 23:47 |只看該作者

引用:既然屋既主人都唔歡迎你,你咪同個老公搬走

原帖由 ilikethis2005 於 11-10-01 發表
既然屋既主人都唔歡迎你,你咪同個老公搬走囉..反正你地都無係度付出過,無咩可惜丫.



...
我99之前唔係咁ga~最多都係唔著3果d!未至於成日鬧人呢樣果樣!但自從睇左亞視夜晚9點過套劇之後佢就開始係咁啦!




等待驗證會員

積分: 451


47#
發表於 11-10-2 00:02 |只看該作者

del

本帖最後由 cccmkjvc 於 11-10-2 03:43 編輯

del


別墅

積分: 874


48#
發表於 11-10-2 00:12 |只看該作者

引用:你不如照出街,但係係返娘家抖,抖夠先返去

原帖由 cccmkjvc 於 11-10-02 發表
你不如照出街,但係係返娘家抖,抖夠先返去,咁work 5 work?
我好多時都係咁!但有時累到根本晤想出街!連落兩佢都要我出呀!




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


49#
發表於 11-10-2 00:14 |只看該作者


伯爵府

積分: 19188


50#
發表於 11-10-2 00:19 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

我同你情況差不多,我99仲變態,執垃圾返屋企分類,攪到成屋都係小強




禁止訪問

積分: 4430


51#
發表於 11-10-2 00:43 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 874


52#
發表於 11-10-2 01:15 |只看該作者

引用:我同你情況差不多,我99仲變態,執垃圾返屋

原帖由 mei_ 於 11-10-02 發表
我同你情況差不多,我99仲變態,執垃圾返屋企分類,攪到成屋都係小強



...
唉,都唔明佢點解要拾垃圾




別墅

積分: 874


53#
發表於 11-10-2 01:23 |只看該作者

引用:住人間屋係咁,唔靠佢搬出去咪ok+囉。 +

原帖由 margelee 於 11-10-02 發表
住人間屋係咁,唔靠佢搬出去咪ok 囉。
我之前同c6搬過出去嫁喇!但比99鬧左好耐!佢話出面租貴,點解每個月都要比幾千蚊人地賺,由我地未搬返去已經成日講!到我地搬左返去佢都仲要話多成年!係到最近呢年先無再提咋!mouth:




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 11-10-2 02:01 |只看該作者
nanbilo 發表於 11-10-1 23:28
我c6係想儲多d$留比bb所以想等有公屋先搬!我c6都好就我!知我唔開心佢都會氹我!我知我c6好鐘意痴住我所以 ...

你地申請左幾耐呀? 聽呢度d mami講由申請到派屋起碼等4-5年架喎
我覺得你99好大可能係有情緒病呀, 又唔like你, 樣樣野都同你唱反調, 你點頂4-5年呀?
你地應該仲好後生, 錢可以慢慢儲, 萬一忍到自己有抑鬱多多錢都無用啦(唔係想咒你, 只係想你好咋)


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 11-10-2 02:04 |只看該作者
nanbilo 發表於 11-10-1 23:47
我99之前唔係咁ga~最多都係唔著3果d!未至於成日鬧人呢樣果樣!但自從睇左亞視夜晚9點過套劇之後佢就開始係 ...

係咪0個套成日講99點樣蝦新抱既韓劇呀?
我無追但有時轉台會睇到
d 99睇得多真係會上腦架


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


56#
發表於 11-10-2 02:10 |只看該作者
你娘家係咪好遠?

如果係既不如近近地去返你0個區既圖書館啦, 我娘家都住得幾遠(來回要2個鐘), 如果要日日返娘家, 我無bb都覺得累啦, 何況孕婦係更加容易累的

去圖書館仲可以睇下d育兒書, 都ok架


別墅

積分: 874


57#
發表於 11-10-2 03:05 |只看該作者

引用:Quote:nanbilo+發表於+11-10-1+23:47+我99

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-02 發表
係咪0個套成日講99點樣蝦新抱既韓劇呀?
我無追但有時轉台會睇到
d 99睇得多真係會上腦架
就係呢套啦!我99今日先搞笑,話說我琴日買左件3仔比阿嫂個女!我99今日一見到佢即刻話佢都未買野比阿嫂個女!叫我比件3仔當係佢當係佢買咁送比阿嫂喎!我即刻心諗「你做人麻麻咩都唔做唔買比d孫都算喇,你宜家仲要係到搵著數扮好人」,如果我99唔係咁對我,我都無所謂,始終都係一件3仔姐,我可以出去再買過!但佢份人咁...我真係已經唔想再對佢好!問心我真係對佢唔差!佢有d咩事永遠都係我第一個去理佢,什至我同c6未結婚既時候,我99因有腎石要做手術,佢兩個仔要返工,我62又要打理生意,無時間去睇佢,我見佢無人理,我就由佢入院到出院日日去睇佢,買野佢食!因為佢我成日請假最終比人炒埋!我都無冤過一句!但見到佢宜家咁對我,我真係覺得唔值得再對呢個人好囉!




別墅

積分: 703


58#
發表於 11-10-2 03:23 |只看該作者

可以去邊搵到個咁痴線既99

有d咁ge99真係人都癲。你申請公屋邊區呀?你要D舊ge可以快好多架




大宅

積分: 1964


59#
發表於 11-10-2 04:07 |只看該作者
不如搬返娘家啦


瑪瑙宮

積分: 139306

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 11-10-2 06:57 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo