想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2552

畀面勳章


41#
發表於 11-10-4 14:46 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 14:39
驗血咁驚?仲唔黎既都要去醫生到啦
無bb 又唔黎M 點生?



...

可以make sure無bb先搞通經嘛~

我都想快啲嚟m,快啲開始下個cycle,又唔中又唔嚟m都唔知咩態度!憤怒!
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


42#
發表於 11-10-4 15:46 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+14:39+驗血

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
可以make sure無bb先搞通經嘛~

我都想快啲嚟m,快啲開始下個cycle,又唔中又唔嚟m都唔知咩態度!憤怒!
你有冇其他反應?口淡淡啊 想嘔啊 ? 或者係個個唔知咩素未夠強所以驗唔到

我有朋友第三胎 有洒大肚現象 驗都話有 但 照超星波就話無




大宅

積分: 2552

畀面勳章


43#
發表於 11-10-4 15:51 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 15:46
你有冇其他反應?口淡淡啊 想嘔啊 ? 或者係個個唔知咩素未夠強所以驗唔到

我有朋友第三胎 有洒大肚現象 ...

有自我懷疑嘅以下反應:

1. Day 26有兩點疑似著床血
2. 個肚好谷,有啲冤冤吓嘅感覺
3. 胃好脹,喉嚨好似頂吓頂吓咁
4. 個人好攰
5. 腰骨痛

我都以為中......但無情嘅棒棒話:
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


44#
發表於 11-10-7 11:49 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+15:46+你有

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
有自我懷疑嘅以下反應:

1. Day 26有兩點疑似著床血
無情既捧係準既
我day 35 黎左





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo