立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2552
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 14:39 驗血咁驚?仲唔黎既都要去醫生到啦 無bb 又唔黎M 點生? ...
別墅
積分: 637
原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表 可以make sure無bb先搞通經嘛~ 我都想快啲嚟m,快啲開始下個cycle,又唔中又唔嚟m都唔知咩態度!憤怒!
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 15:46 你有冇其他反應?口淡淡啊 想嘔啊 ? 或者係個個唔知咩素未夠強所以驗唔到 我有朋友第三胎 有洒大肚現象 ...
原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表 有自我懷疑嘅以下反應: 1. Day 26有兩點疑似著床血
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy