想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3050


41#
發表於 11-10-4 13:19 |只看該作者
一定好唔開心喇~
可能bb緣份未到呢~
下個cycle係你架喇~
放鬆心情迎接小生命啦!加油!!!


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


42#
發表於 11-10-4 16:39 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

明你心情~因為我同你一樣~我今日day45啦,總知大家加油啦~




大宅

積分: 2552

畀面勳章


43#
發表於 11-10-4 16:53 |只看該作者
siuwan 發表於 11-10-4 16:39
明你心情~因為我同你一樣~我今日day45啦,總知大家加油啦~

Day45有無睇醫生?
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


44#
發表於 11-10-4 16:53 |只看該作者
多謝各位支持,希望快啲嚟m啦~

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 4810


45#
發表於 11-10-4 18:43 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

唔好灰心,今次唔得,下次再努力!




大宅

積分: 3466


46#
發表於 11-10-4 19:44 |只看該作者
唔好灰心. 有D JM 好遲先CHECK 到, 可能你都你哩. 一日M未到, 一日都仲有機.


翡翠宮

積分: 87403


47#
發表於 11-10-4 22:46 |只看該作者
但照計如果唔中,係白雪雪完全睇唔到線架喎~~~

但睇你張相我都見到好淺好淺色的線,我初時都諗住你係中左架喎!!!


伯爵府

積分: 15236


48#
發表於 11-10-5 01:43 |只看該作者

回覆:請問....有無人見到有暗線?定係我嘅幻覺?(詐糊,失落中..)

唔好氣屢,加油呀!




大宅

積分: 2552

畀面勳章


49#
發表於 11-10-6 16:25 |只看該作者
今日流少少血同啡,但又唔似m come,都唔知算唔算day1
BB雞有書讀啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo