想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 559


41#
發表於 11-10-7 12:04 |只看該作者
1号有好少啡(真係好少),到而家係有透明稀分泌,我今日用紅D都係同你一樣有條淺線,我留左個post問緊其他sis


大宅

積分: 1229


42#
發表於 11-10-7 13:51 |只看該作者
我都係呀, 有d透明稀分泌呀,,边個post呀?


別墅

積分: 559


43#
發表於 11-10-7 14:06 |只看該作者
我今朝忍唔住又check,不過無晒clearblue 用紅D 個post link:

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D2


大宅

積分: 1229


44#
發表於 11-10-7 15:23 |只看該作者
一係m 小姐快d來..!一係bingo!.家下兩頭唔到岸,,好辛苦呀!

點評

Ivy114  X 2  發表於 11-10-8 23:50


大宅

積分: 4497


45#
發表於 11-10-7 15:47 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

me too ah, but check 綠d 同 cb digital 冇bingo wor... 都唔知咩事...


大宅

積分: 4497


46#
發表於 11-10-7 15:49 |只看該作者
Yvonne1127 發表於 11-10-7 15:23
一係m 小姐快d來..!一係bingo!.家下兩頭唔到岸,,好辛苦呀!

看來我同yvonne1127 and grazie 你地一樣....
我今日day31, 但綠d 同cb都confirm冇bingo....
又未來m, 唔知想點....


別墅

積分: 559


47#
發表於 11-10-7 16:11 |只看該作者
yvonne1127 ,bbnboot 我地3個都係同一處境,希望大家都等到好消息
兩頭唔到岸真係好心煩...
我個fd話有透明分泌係好兆頭,hope!!!
keep update


大宅

積分: 1229


48#
發表於 11-10-8 00:35 |只看該作者
.我已無咩分秘物!得少少!我今日day41啦!紅D依然有淺線!腰骨有點痛/明曰去E左做抹片加驗血'身體E呀!SIS你地無異樣呀
心煩中!


大宅

積分: 4497


49#
發表於 11-10-8 00:50 |只看該作者

引用:yvonne1127+,bbnboot+我地3個都係同一處境,

原帖由 grazie 於 11-10-07 發表
yvonne1127 ,bbnboot 我地3個都係同一處境,希望大家都等到好消息
兩頭唔到岸真係好心煩...
我個fd話有透明 ...
Yes! 我地要互相加油! :) bb好快會同我地相遇!!




大宅

積分: 4497


50#
發表於 11-10-8 00:59 |只看該作者

回覆:Yvonne1127 的帖子

我今日反而分泌多左少少, 係透明好似白帶咁... 我暫時都唔敢諗咁多喇, 睇過書都話m前同bingo前有機會有分泌的...所以都好難確定, 唯有盡量叫自己平常心啦...

啱啱開始feel 倒d比平時強嘅m痛感覺...看來m小姐就黎喇.....




大宅

積分: 1229


51#
發表於 11-10-8 10:35 |只看該作者
今個月唔得!唔緊要!下個月一定得!希望在明天


別墅

積分: 559


52#
發表於 11-10-8 12:21 |只看該作者
我fd比左綠D我,今朝用左無..紅D繼續淺線.唔好灰心


大宅

積分: 1229


53#
發表於 11-10-8 23:28 |只看該作者
紅d依然有淺線!


大宅

積分: 1229


54#
發表於 11-10-9 11:46 |只看該作者
,,SIS,any updated?


大宅

積分: 1229


55#
發表於 11-10-9 11:46 |只看該作者
,,SIS,any updated?


別墅

積分: 559


56#
發表於 11-10-9 14:43 |只看該作者
Yvonne1127 重係紅D淺線, 繼續有透明分沁


大宅

積分: 1229


57#
發表於 11-10-9 15:02 |只看該作者
我埋今個星期!check唔到bingo唯有叫E生藥比我1


別墅

積分: 559


58#
發表於 11-10-9 16:48 |只看該作者
Yvonne1127 發表於 11-10-9 15:02
我埋今個星期!check唔到bingo唯有叫E生藥比我1

比藥你? 通經呀?

點評

Yvonne1127  係!如果仲唔來!我就主動D揾佢1  發表於 11-10-10 00:22


別墅

積分: 559


59#
發表於 11-10-9 16:52 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

點呀你,miss m 有冇現身?

我重係等緊派彩..hope

點評

Yvonne1127  一定得!  發表於 11-10-10 00:23


大宅

積分: 4497


60#
發表於 11-10-9 17:49 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-9 17:50 編輯

回覆 grazie 的帖子

m 小姐未o黎呀... 唉.... 日日check住紅綠d都仲係冇反應..... 紅d 條線仲要淺到睇唔倒... 都唔知想點....今日day33喇.... 一係就bingo, 一係就快d o黎m啦.... 阻住我努力第二個cycle...... ><

你呢, 你又點呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo