想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4049


41#
發表於 11-10-7 19:23 |只看該作者
本帖最後由 悠悠110409 於 14-8-8 16:18 編輯

.


男爵府

積分: 8621


42#
發表於 11-10-7 20:09 |只看該作者
調理身體!!我果陣半年後就有左,補身真係首要呀!


禁止訪問

積分: 196


43#
發表於 11-10-7 20:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4254


44#
發表於 11-10-7 23:01 |只看該作者

引用:回覆+amychow+的帖子 臨生.......都發生左

原帖由 jocat102 於 11-10-07 發表
回覆 amychow 的帖子

臨生.......都發生左呢d事....咁醫生有無講係咩事呀??
我無解剖呀!因醫生說不一定有答案!所以唔想解剖。只是發覺佢無乜"沃",去到醫院,醫生說已無心跳,然後引產。





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


45#
發表於 11-10-9 16:27 |只看該作者
呢2日心情好返d la....老公陪左我成日.....要返工既日子就好好多! 多謝咁多位既關心......多謝晒你地!


男爵府

積分: 6108


46#
發表於 11-10-9 16:32 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

你好呀 對唔住呀提起你的傷心事 希望你無事唔好介意 我想問下你當時既情況係點? 我星期五晚開始流血水 入急症 醫生話無事 照到胎long 叫左我走 但星期六同今日 都少少 少少啡流出 大約半塊m巾咁 話多唔多話少唔少 我呢個星期已經照左兩次陰超 一次肚超 唔想又再去急症又同我照 照完又係叫我休息 但我個肚無痛 好似平時m come 咁ge feel 我都唔知應該點做好




大宅

積分: 1673


47#
發表於 11-10-9 21:16 |只看該作者
放鬆的. 我果時都係咁安慰自己. 有信仰就祈禱,冇架就想啲開心事情.如果傍邊有人傾吓計會好好多既.保重


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


48#
發表於 11-10-10 10:41 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔緊要.......我一直都無肚痛.......無唔舒服
之後10月1日有少少見紅...好少..係一蚊咁大範圍左右
之後到晚上突然有少少m到之前既腰痛+手腳好痺
之後10月2日就再有少少血啦....今次係鮮紅既血
我就一路訓係床...唔多敢郁啦
不過半夜突然之間有d feel..去廁所...就一pat 一pat 咁痾左d野出黎
不過女女訓左....唔可以叫醒佢, 又唔可以叫到人去我屋企幫手睇住佢
我就第2朝女女一返學, 我就去急症
不過醫生已經話咩都照唔到.......無左啦........

p.s. 今次我bingo體溫唔係特別高, 都係36.3-36.5 左右...... 我有我大女+上年bb個陣都嘔到死死下, 今次咩唔舒服都無...係有d胃氣啫! 唔知係唔係根本佢未痴得實我.......唉!

我岩岩睇左中醫...佢話我身體無咩事. 係血太熱 + 內外感 + 氣虛血弱所以仲有d瘀血
希望快d調理好身體...可以再接再厲

感激一路支持我既jm.......有你地陪下我, 聽下我呻...好好多!


男爵府

積分: 6108


49#
發表於 11-10-10 10:55 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

呢兩日流出黎既份量 我覺得我好似m come咁 流出黎係啡色 而且一直我都無乜害喜 今次係我第一胎 好驚BB 離開我




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


50#
發表於 11-10-10 11:11 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

啡色都唔係好驚既.....我係鮮血色! 好多好多.....好似m到第2日咁多

你有無睇中醫.叫佢俾d安胎藥你食??


男爵府

積分: 6108


51#
發表於 11-10-10 11:15 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我要用日用m巾 份量好似平時黎m咁 今朝仲見到1 pat 野係m巾 唔知係咪醫生講既組織 我真係好驚 同老公講 佢又話信醫生 休息下 聽日就覆診...佢話有d人有左都會m come....




男爵府

積分: 6108


52#
發表於 11-10-10 11:16 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我有睇中醫 食左安胎藥三日 有時諗關唔關安胎藥事....




大宅

積分: 3397


53#
發表於 11-10-10 11:22 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我覺得你應該去私家到CHECK下囉!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


54#
發表於 11-10-10 11:28 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

有左又點會m come ar! 正如拆緊既樓又點住人呢????

一pat野...咁真係要入院啦!! 留返張m巾俾doctor 睇! 加油~~~~唔好太擔心


男爵府

積分: 6108


55#
發表於 11-10-10 11:34 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

我丟左喇 我都唔知道 佢話睇電視見過 今日就去醫院嗎 但聽日就見婦科醫生 ....我一陣同老公講...




男爵府

積分: 6108


56#
發表於 11-10-10 11:34 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

老公一直都話信醫生 休息




男爵府

積分: 6108


57#
發表於 11-10-10 11:40 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

頭先量體溫 仲係37。bingo 左一直都係37 有時37.2




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


58#
發表於 11-10-10 14:09 |只看該作者
我覺得見紅應該即刻入院好D~~~~


男爵府

積分: 6108


59#
發表於 11-10-10 14:50 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子






子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


60#
發表於 11-10-10 15:05 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

快d入院..有醫生睇住....點都好d! 依家大家都係估估下

而且好似有安胎針打架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo