想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2966

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 11-10-8 23:28 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

17/9 DAY 1.
我今個月第一次試用紅D, 30/9同埋1/10有2條線, 不過都唔係好深色, 大概70%到.


大宅

積分: 2966

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 11-10-8 23:30 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-8 23:19
歡迎你呀~
分享下你嘅cycle?例如量體溫/紅d?
17/9 DAY 1.
我今個月第一次試用紅D, 30/9同埋1/10有2條線, 不過都唔係好深色, 大概70%到.


大宅

積分: 2142


43#
發表於 11-10-8 23:33 |只看該作者
suiwo910 發表於 11-10-8 23:30
17/9 DAY 1.
我今個月第一次試用紅D, 30/9同埋1/10有2條線, 不過都唔係好深色, 大概70%到.
排卵後一星期,你諗住幾時check bingo呀?


大宅

積分: 2142


44#
發表於 11-10-8 23:37 |只看該作者
咁多位晚安啦,聽日再傾。


大宅

積分: 2966

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-10-8 23:39 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-8 23:33
排卵後一星期,你諗住幾時check bingo呀?
17號先啦, 我大約30天CYCLE.
不過有D JM講用紅D會早D CHECK到, 所以我都唔知呀.
其實排卵後, JM係唔係都會一正CHECK住紅D, 直至BINGO/下次M??


別墅

積分: 657


46#
發表於 11-10-9 00:36 |只看該作者
我前2日即係day17就開始胸痛,不過唔係乳頭痛,我不嬲m前都會有胸痛...唉,可能又無望了


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


47#
發表於 11-10-9 01:39 |只看該作者

引用:Quote:currymama+發表於+11-10-8+19:08+我

原帖由 小幸兒 於 11-10-08 發表
做咗啲咩準備? 分享下!
嘩,大家咁快傾左幾版,勁!

我今個cycle先第一次用紅d,仲忍唔住買cb-d驗哈哈笑,買果日即驗已經係哈哈笑喇!真係一d都冇嘥呀!

仲有食療幫助,燉花膠、花旗蔘、白鳳丸、人蔘雞....等等,都係我婆婆傳落唻既生仔秘方,同埋每晚飲奶,仲有比c6食生蠔同牛多d,自己就食少d唔食得既野,例如西瓜、木瓜、香蕉、魚生等等。

我21/9 d1,d7完m食左一次燉白鳳丸,d8開始check紅d,d14紅d 50%+哈哈笑,d15紅d 90%以上+哈哈笑,d16紅d同哈哈笑冇反應,d10,11,14,15都有dodo,期間每日都有食86%黑朱古力同飲奶 (我本身唔飲奶既覺得好嘔呀!) 同一星期兩三次燉湯,葉酸就本身都有食開,唔知中獎機會唔知有幾大呢?




大宅

積分: 4667


48#
發表於 11-10-9 12:26 |只看該作者
我地繼續努力啦~~~~千祈唔好放棄呀


別墅

積分: 657


49#
發表於 11-10-9 12:57 |只看該作者
今早瞓醒un un有好少好少啡色白帶狀分泌...今日先day20。...唔係咁早黎m呀?定係有機?


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


50#
發表於 11-10-9 16:44 |只看該作者

引用:今早瞓醒un+un有好少好少啡色白帶狀分泌...

原帖由 redsowen 於 11-10-09 發表
今早瞓醒un un有好少好少啡色白帶狀分泌...今日先day20。...唔係咁早黎m呀?定係有機?
...
我今日都係d20




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


51#
發表於 11-10-9 20:27 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

你25歲結婚, 現在34, 咪過左9年2人世畀好正啊


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


52#
發表於 11-10-9 20:36 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

你都好勤力啊,. 我試左9個月都係今個月先買紅d 試咋, 你今年幾大呀


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


53#
發表於 11-10-9 22:16 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 你都好勤力啊,.+我

原帖由 HCBABY 於 11-10-09 發表
回覆 currymama 的帖子

你都好勤力啊,. 我試左9個月都係今個月先買紅d 試咋, 你今年幾大呀 ...
我今年26,不過c6就一把年紀喇!佢大我十幾年,over 40了,所以心急想幫佢生bb,一個都好啦!不過兩個就理想d,但都要睇緣份吧!




大宅

積分: 4667


54#
發表於 11-10-9 22:56 |只看該作者
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


55#
發表於 11-10-10 00:38 |只看該作者

引用:連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好

原帖由 keroppi_JJ 於 11-10-09 發表
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^
嘩,好開心呀!起碼旅行去玩果d都唔使掛心,話去就去,應該可以去唔少地方喇!享受左咁耐,我祝你快d「受苦」做龍媽媽!




大宅

積分: 2142


56#
發表於 11-10-10 21:00 |只看該作者
suiwo910 發表於 11-10-8 23:39
17號先啦, 我大約30天CYCLE.
不過有D JM講用紅D會早D CHECK到, 所以我都唔知呀.
其實排卵後, JM係唔係都會 ...

我比較懶,喺深粗到淺至無線,就唔CHECK啦。
到排卵後D12/13開始先再CHECK BINGO。


大宅

積分: 2142


57#
發表於 11-10-10 21:14 |只看該作者
本帖最後由 小幸兒 於 11-10-10 21:15 編輯
currymama 發表於 11-10-9 01:39
嘩,大家咁快傾左幾版,勁!

我今個cycle先第一次用紅d,仲忍唔住買cb-d驗哈哈笑,買果日即驗已經係 ...

真係好勤力喎~
未結婚前,我媽咪都會間中燉白鳯丸比我飲,特別係冬天,我好鍾意飲。過幾日都叫佢燉下先。
魚生我都戒咗兩個幾月啦,有時真係心思思想食架。
咁你今次係第幾個CYCLE?
我谷緊M啦,今日仲跌咗溫,第十個CYCLE快來了。


大宅

積分: 2142


58#
發表於 11-10-10 21:17 |只看該作者
redsowen 發表於 11-10-9 12:57
今早瞓醒un un有好少好少啡色白帶狀分泌...今日先day20。...唔係咁早黎m呀?定係有機?
...

你平時CYCLE幾多呀?
係咪著床血?


大宅

積分: 2142


59#
發表於 11-10-10 21:19 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-9 22:16
我今年26,不過c6就一把年紀喇!佢大我十幾年,over 40了,所以心急想幫佢生bb,一個都好啦!不過兩個就理 ...

你仲咁年輕,唔擔心。
咁你有無CHECK過婦科呀?
或婚前檢查呀?


大宅

積分: 2142


60#
發表於 11-10-10 21:21 |只看該作者
keroppi_JJ 發表於 11-10-9 22:56
連拍拖係十一年二人世界呢~~~哈哈!而家好想三人行耶^^

三人行,好!
可以的話,我想四人行。
不過,依家先達三人行目標。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo