想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1831


41#
發表於 11-10-11 16:32 |只看該作者
我今年已經 35啦, 公司個個都知我想生都未生得出, 但另一個同事(細我幾年)冇人諗佢會快生過我就剛宣佈有左了! 好傷心


複式洋房

積分: 437


42#
發表於 11-10-11 16:34 |只看該作者

引用:我今年已經+35啦,+公司個個都知我想生都未

原帖由 jillbobo 於 11-10-11 發表
我今年已經 35啦, 公司個個都知我想生都未生得出, 但另一個同事(細我幾年)冇人諗佢會快生過我就剛宣佈有左 ...
所以我唔會同人講,都唔比c6同人講,咁會少d壓力~~




大宅

積分: 1831


43#
發表於 11-10-11 16:47 |只看該作者
有時唔咪你唔講就得, 你結左婚幾年, 就算你唔咪想生, 人地都會認為你想生啦
總之凡身邊有人大肚, 人地就會即刻聯想到點解仲未到你o既....


複式洋房

積分: 437


44#
發表於 11-10-11 17:35 |只看該作者

回覆:jillbobo 的帖子

我結左婚都就快7年啦,有人問我就話唔鍾意細路囉,哈哈~~





複式洋房

積分: 437


45#
發表於 11-10-11 17:38 |只看該作者

引用:有時唔咪你唔講就得,+你結左婚幾年,+就算你

原帖由 jillbobo 於 11-10-11 發表
有時唔咪你唔講就得, 你結左婚幾年, 就算你唔咪想生, 人地都會認為你想生啦
總之凡身邊有人大肚, 人地就會 ...
你咁樣諗好似好大壓力呀~~我講就照講話唔鍾意囉,信唔信就由得人地,唔理佢地背後點講點諗,最緊要係c6 support我,其他人可以不理~~




伯爵府

積分: 19674


46#
發表於 11-10-11 23:12 |只看該作者
今年35, 有個3歲半仔, 打算今個月開工, 希望36歲再生多個收工, 但願望歸願望, C6好似想與唔想生之間, 唔知佢想點!!煩煩煩!!!!!


大宅

積分: 2254


47#
發表於 11-10-12 03:05 |只看該作者

引用:報到.我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個B

原帖由 carp 於 11-10-10 發表
報到.

我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個BB啫,都咁難!灰爆!
同你好似 34 .... 年多前想要,不過唔努力!重未成功!重有兩日等 bingo! 不過多數多!我有一個九歲女女,所以要努力,唔係隔太遠!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo