想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2206


41#
發表於 11-10-11 10:49 |只看該作者
回覆 viva4ever 的帖子

呢支叫「綠d」,用黎check有冇機會Bingo架!呢度好多人都有用。好平,可以係yahoo拍賣網買到。


大宅

積分: 4497


42#
發表於 11-10-11 10:59 |只看該作者
樓主今日情況如何呀?? check左 cb 未?


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


43#
發表於 11-10-11 15:01 |只看該作者

引用:樓主今日情況如何呀??++check左+cb+未?

原帖由 bbnboot 於 11-10-11 發表
樓主今日情況如何呀?? check左 cb 未?
因為返工,未有時候買cb check,要今晚先可以知道,不過今早用左綠d check 左,都係得淺控,同遲左一日m




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


44#
發表於 11-10-11 15:27 |只看該作者

回覆:我是幸運兒嗎?

得淺控
myphoto.jpg





男爵府

積分: 6375


45#
發表於 11-10-11 15:34 |只看該作者

回覆:我是幸運兒嗎?

你今日day幾?




大宅

積分: 4667


46#
發表於 11-10-11 15:38 |只看該作者
Congurlation~~


大宅

積分: 4106

環保接龍勳章


47#
發表於 11-10-11 16:24 |只看該作者
睇過咁多JM報喜... 其實綠d有控,都好大機會係中架喇!!
你今晚Check左再講我地知啦!


大宅

積分: 3643


48#
發表於 11-10-11 17:30 |只看該作者
回覆 happycat1118 的帖子

今日紅d都一樣係好深色,但綠d就無反應!今日day27,未到來mm的日子!但係好緊張,昨晚一晚都無睡好.都唔知道點咁,成晚睡覺好怕,因為我要同大b睡,所以好怕佢會踼到我!


大宅

積分: 4062


49#
發表於 11-10-11 17:46 |只看該作者


大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


50#
發表於 11-10-11 21:31 |只看該作者

回覆:我是幸運兒嗎?

有結果了




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


51#
發表於 11-10-11 21:32 |只看該作者

回覆:我是幸運兒嗎?

有結果了
myphoto.jpg




別墅

積分: 627


52#
發表於 11-10-11 21:35 |只看該作者

引用:有結果了+ +

原帖由 happycat1118 於 11-10-11 發表
有結果了
恭喜你呀我而家都好緊張呀,你睇下
myphoto.jpg




大宅

積分: 4204


53#
發表於 11-10-11 21:38 |只看該作者

引用:應該係有咗啦!我都好似BINGO呀,紅D越來越深

原帖由 sweet888 於 11-10-11 發表
應該係有咗啦!我都好似BINGO呀,紅D越來越深色,綠D就未有消息!真係估唔到,年頭時想有嘅,但就遲遲未有,依家無 ...
我都想問紅d應該係排卵後d幾開始再check,同紅d幾開始有紅線




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


54#
發表於 11-10-11 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happycat1118+於+11-10-11+發

原帖由 Galli 於 11-10-11 發表
恭喜你呀我而家都好緊張呀,你睇下
恭喜恭喜!所有jm齊齊過版!




男爵府

積分: 5210


55#
發表於 11-10-11 21:48 |只看該作者

引用:有結果了+ +

原帖由 happycat1118 於 11-10-11 發表
有結果了
分享下你幾時開始check到6d有淺線架




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


56#
發表於 11-10-11 22:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happycat1118+於+11-10-11+發

原帖由 Lingtea 於 11-10-11 發表
分享下你幾時開始check到6d有淺線架
我本身週期好準架,每月28days, 尋日剛好係28 day!但見無乜動靜就放工後返屋企check綠d,原本白雪雪,但等左5分鐘就開始有控,再等多一陣就開始有淺線




大宅

積分: 1329


57#
發表於 11-10-11 22:08 |只看該作者

回覆:happycat1118 的帖子

Congrats :

Cycle 30, 我今曰check綠d,同你差吾多。未check cb digital,因為今曰先day23.
myphoto.jpg




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


58#
發表於 11-10-11 22:14 |只看該作者

引用:Congrats+: Cycle+30,+我今曰check綠d,同

原帖由 tammy44 於 11-10-11 發表
Congrats :

Cycle 30, 我今曰check綠d,同你差吾多。未check cb digital,因為今曰先da ...
恭喜恭喜!希望聽到越來越多的喜訊!




大宅

積分: 3833


59#
發表於 11-10-11 22:16 |只看該作者

引用:有結果了+ +

原帖由 happycat1118 於 11-10-11 發表
有結果了
超級恭喜你呀
分享下Bingo心得啦~




大宅

積分: 4568

BK Milk勳章


60#
發表於 11-10-11 22:42 |只看該作者

回覆:我是幸運兒嗎?

其實三月開始造b,但未有成功!我身體一直都不太好,直至八月經朋友介紹去睇中醫,中醫開始幫我調理,食左一個月中藥,佢叫我十一點前訓,介某d食物!同埋我用溫度測量,知道我第十二日低溫,所以十二,十三日do do,之後就bingo 左喇!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo