自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   7


水晶宮

積分: 53487

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 11-10-21 01:59 |只看該作者
我都聽過醫生講番梘好過沐浴露.


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


42#
發表於 11-10-21 02:02 |只看該作者
M&A Mom 發表於 11-10-20 23:50
去台灣時買左『阿原手工皂』洗完好爽,係爽到啜肉!禁係米即係好
係正常嘅~ 手工皂/皂液同出面的"化學"梘液比, 沖水的時候係會比較啜肉D, 只要用完抺乾身之後, 唔會
乾同痕就

係適合.


一般市售梘液加咗化學嘢, 令你洗時感覺"絲一般的光滑", 但我覺得好似洗極都唔淨咁囉.




個人比較喜歡啜肉, 因為感覺到洗乾淨未.




伯爵府

積分: 17592


43#
發表於 11-10-21 07:32 |只看該作者
用完JOHNSON BABY沖涼, 痕到訓唔著...

點評

JM12  我一用有牛奶成份的東東沖涼就會濕疹發作!!!  發表於 11-10-21 16:55
miffy  我濕疹發tim呀, 幾大鑊呀, 都唔知baby點用??  發表於 11-10-21 15:54


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


44#
發表於 11-10-21 07:35 |只看該作者


伯爵府

積分: 16859


45#
發表於 11-10-21 09:12 |只看該作者
我都已經轉咗用番梘差唔多兩年喇...
仲覺得環保d, 以前用沐浴露好快用完一樽,咁d樽雖然仲好新但又無用, 所以又要掉; 依家番梘的包裝就簡約好多啦...

點評

antique  agree!  發表於 11-10-21 21:01


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


46#
發表於 11-10-21 09:20 |只看該作者
係呀, 我都係近年先知道沐浴露唔環保, 因為啲化學嘢(令身體滑啲同令佢可以起泡嘅物質)對大自然係有害架, 不過我仲未改到呢個習慣, 因為沐浴露實在太方便, 同埋朋友公司時常都可以領到免費沐浴露, 咁呢度慳咗, 又唔想轉


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


47#
發表於 11-10-21 09:20 |只看該作者

回覆:肥皂其實比沐浴露更好...

真的嗎? 我最近都轉用肥皂,因為屋企一大墔想用左佢




子爵府

積分: 14632


48#
發表於 11-10-21 09:31 |只看該作者
番梘沖涼
洗出呢的水
比沐浴露
流到大海中
更易分解的

所以用番梘
更環保


伯爵府

積分: 15794


49#
發表於 11-10-21 09:33 |只看該作者
我老公由細到結婚前都係用番梘, 連洗面都係.
但係佢塊面係勁細毛孔的......


大宅

積分: 2113


50#
發表於 11-10-21 09:48 |只看該作者
我用 肥皂沖完涼之後好痕好干, 有無咩牌子D 皂係潤 D.

點評

mabel7705  肥皂洗完係會乾爽D, 我會抺完身即搽BODY LOTION....剛開始時我用GOXE的...  發表於 11-10-22 10:59


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 11-10-21 09:52 |只看該作者

回覆:肥皂其實比沐浴露更好...

有邊隻番皂適合乾性皮膚架?
我用johnson baby 用完身痕




男爵府

積分: 8008


52#
發表於 11-10-21 10:26 |只看該作者
用番梘


禁止訪問

積分: 102652


53#
發表於 11-10-21 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 11-10-21 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7818

秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 趣教勳章 畀面勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


55#
發表於 11-10-21 10:32 |只看該作者
我鍾意用番皂~因為爽o的~
用沐浴露我硬係覺洗極都唔乾淨~

我c6鍾意用沐浴露~因為佢懶


子爵府

積分: 14584


56#
發表於 11-10-21 11:05 |只看該作者

回覆:whww 的帖子

自從知道手工皂的好處一家都用,細仔以前用沐浴露成日痕,佢而家知道用皂沖涼就唔會痕,我整咗d比個朋友,佢天生皮膚乾燥,用完佢都話好滑,唔使搽cream,用皂真係好正!等緊個洗髮皂熟,就唔用洗頭水喇!




子爵府

積分: 12745

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 11-10-21 11:23 |只看該作者
等我用埋屋企啲存貨就轉返用肥皂先


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


58#
發表於 11-10-21 11:43 |只看該作者


個女有濕疹, 老公呢排又成日身痕, 等我都同佢地講吓轉用先...

點評

JM12  老公身痕?!   發表於 11-10-21 16:58
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 11-10-21 11:54 |只看該作者
OnDIETMaMi_48KG 發表於 11-10-21 09:52
有邊隻番皂適合乾性皮膚架?
我用johnson baby 用完身痕

我家相公好傳統,用美加淨同蜂花檀香皂,我用開沐浴露有時貪得意攞嚟用都無身痕


珍珠宮

積分: 33689


60#
發表於 11-10-21 11:55 |只看該作者
邊隻番梘好用

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo