自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


41#
發表於 11-10-24 00:17 |只看該作者
飲杯水


水晶宮

積分: 68008


42#
發表於 11-10-24 00:18 |只看該作者
colakola 發表於 11-10-24 00:10
我整左蘋果酥比99c6帶反工做tea time. 順便做埋宵夜
肥死
蘋果酥...........又好餓啦


大宅

積分: 2783


43#
發表於 11-10-24 00:29 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

我晚晚都要食宵夜架,有時m記,有時出前x丁,再加杯雪糕or朱古力or曲奇餅夜晚唔食宵夜真係慘過叫我去c



點評

HENRIKJESSICA  好高上卡路里喎  發表於 11-10-24 01:29


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 11-10-24 00:31 |只看該作者

引用:乜都唔會食!嗱嗱林上床瞓

原帖由 loveBB旦 於 11-10-23 發表
乜都唔會食!嗱嗱林上床瞓
我都係





珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


45#
發表於 11-10-24 00:31 |只看該作者
本帖最後由 FullOfBlessing 於 11-10-24 00:34 編輯
wewe 發表於 11-10-24 00:05
夜媽媽邊度 塭個菠蘿包呀?加片冰振牛油刀好正wow

我樓下間茶餐廳有麵包賣, 收半夜兩點.

我早幾日宵夜都係菠蘿包, 仲加咗兩小塊牛油, 可能落牛油唔夠重手, 比堂食係差少少.


男爵府

積分: 6637

畀面勳章


46#
發表於 11-10-24 00:35 |只看該作者
丁丁生炒糯米飯


子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


47#
發表於 11-10-24 00:38 |只看該作者

夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

不是節食時:in刀mi,養養冬陰功面加d中意的送,小龍包
減肥時:飲杯低脂奶,豆漿再刷牙就得!




男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


48#
發表於 11-10-24 00:41 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

我肚餓訓唔著嫁,所以一係煮麵如果夜晚有食剩飯送會叮返熱食



LING


大宅

積分: 2580


49#
發表於 11-10-24 00:47 |只看該作者
如果老公冇ot一早返,,我就食下零食算......
如果老公ot,,我就叫佢買宵夜.....
今晚佢ot,,剛剛食咗... 串燒豬,雞,雞翼再加2串魚旦


男爵府

積分: 5449


50#
發表於 11-10-24 00:51 |只看該作者

回覆:朸朸媽 的帖子

豆漿加小小面包,也試過好想吃一丁就煮個吃完先安樂




複式洋房

積分: 108


51#
發表於 11-10-24 00:51 |只看該作者
cup noodle ~~


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


52#
發表於 11-10-24 00:53 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?


myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-10-24 00:54 |只看該作者
我剛剛煮左一大碗‘桶蠔菜心米粉’連湯都飲埋都唔夠飽....


禁止訪問

積分: 32957


54#
發表於 11-10-24 00:58 |只看該作者

引用:+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10236


55#
發表於 11-10-24 01:03 |只看該作者

回覆:夜媽媽11點幾肚餓, 你地整咩食頂頂?

食零食






禁止訪問

積分: 10980


56#
發表於 11-10-24 01:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3127


57#
發表於 11-10-24 01:11 |只看該作者
本身食左蘋果返左上床睇bk.. 一路睇呢個post一路打鼓..唔通又要落床食野


子爵府

積分: 10330


58#
發表於 11-10-24 01:11 |只看該作者

引用:Quote:colakola+發表於+11-10-24+00:10+我

原帖由 wewe 於 11-10-24 發表
蘋果酥...........又好餓啦
卡卡
老公食左兩隻




大宅

積分: 3762


59#
發表於 11-10-24 01:25 |只看該作者

引用:一包養養牌冬陰麵,+加幾粒陳記燒賣.....冬

原帖由 pumpkinbe 於 11-10-23 發表
一包養養牌冬陰麵, 加幾粒陳記燒賣.....冬天食最正! 食完暖笠笠
哇! 諗起都流口水.



[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙


大宅

積分: 3762


60#
發表於 11-10-24 01:27 |只看該作者

引用:飲杯水

原帖由 mybee0103 於 11-10-24 發表
飲杯水
但飲完水會仲餓喎!!



點評

HENRIKJESSICA  agree  發表於 11-10-24 01:30
[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo