自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 627


41#
發表於 11-10-24 21:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13062

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 11-10-24 23:56 |只看該作者
絕對買得過! 上個月我都係以$1,000 接收咗我fd 個over 3Xyears 嘅大陸琴, tune 琴師傅話比小朋友初學買呢啲琴已經足夠架啦, 一年tune 一次就得. 我搬琴加tune 琴都係$550, 千五已經有個琴比亞女日彈夜彈我已經好滿足, 佢日日都好似有蟻咬咁唔彈唔安樂, 希望佢唔好半途而廢啦.

之前我fd 為咗部琴都要放棄張餐檯改用摺檯, 你又會唔會考慮掉咗張餐檯而留返個鞋櫃呀?


公爵府

積分: 25532


43#
發表於 11-10-25 09:34 |只看該作者
jeje 發表於 11-10-24 23:56
絕對買得過! 上個月我都係以$1,000 接收咗我fd 個over 3Xyears 嘅大陸琴, tune 琴師傅話比小朋友初學買呢啲 ...

可否給我搬琴及tune琴師聯絡電話, 謝!


公爵府

積分: 25532


44#
發表於 11-10-25 09:36 |只看該作者
其實買過張餐枱應該平過買過個鞋櫃, 不過c6一定唔肯啦!


子爵府

積分: 13062

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 11-10-25 09:48 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-25 09:34
可否給我搬琴及tune琴師聯絡電話, 謝!
請收PM, thx~


侯爵府

積分: 21408

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 11-10-25 09:48 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-24 17:04
請問什麼牌子? 我見D人要考琴, 一定話咩最少要U1, 其實我都唔知是什麼? 因為女兒在琴行學琴, 又問唔到老師 ...

我部是2手日本制 yamaha u2, 5/6年前買, 當時差唔多要20k. 我建議初學買部平平地用住先. 我都為左部琴放棄左張飯枱改用摺抬


禁止訪問

積分: 30006


47#
發表於 11-10-25 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 11-10-25 09:52 |只看該作者
我都想買部 2 手先!!! 有無人可以平讓?


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


49#
發表於 11-10-25 09:53 |只看該作者
eeb 發表於 11-10-24 16:01
你預一年tune兩次,每次$500另外仲有暖管電費。

我搵嘉惠tune琴都係$660/2次咋, 你要$500一次咁貴嘅.
搬完tune咗之後, 初學的話, 其實9個月一次都ok.


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 11-10-25 10:05 |只看該作者
happypiano 發表於 11-10-24 17:20
richman 真係very 一般既琴黎的, 但係你付出既1000蚊連very 一般既價錢都不如呀. 即係用咁平既價錢可以俾 ...

agreed ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


公爵府

積分: 25532


51#
發表於 11-10-25 10:12 |只看該作者
朋友的琴其實是她姊姊的, 由跑馬地搬去將軍澳, 用了3個月, 之後她們覺得女兒有天份, 4歲半, 所以買另一新琴給她, 不過這個小女孩真的有天份的, 可聽完首歌再彈返出來


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


52#
發表於 11-10-25 10:13 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-25 10:12
朋友的琴其實是她姊姊的, 由跑馬地搬去將軍澳, 用了3個月, 之後她們覺得女兒有天份, 4歲半, 所以買另一新琴 ...


伯爵府

積分: 18627


53#
發表於 11-10-25 10:33 |只看該作者

回覆:YanYan0116 的帖子

其實綱琴平平地1仟蚊都有,我覺得錢唔係大問題呀最大問題係,琴實在太大啦,真係要搵地方放,搞到間屋好多野咁,所以我買左個數碼溥身琴比仔仔,其實聲係一樣只係手感唔同,仔仔叻嘅考到5級嘅我才轉綱琴,因5級以上才需要真正綱琴。初學唔洗去到U1架,拒根本唔識用,上到5以上就一定要靚琴啦




珍珠宮

積分: 45007


54#
發表於 11-10-25 10:37 |只看該作者
SPRING_BB 發表於 11-10-25 09:52
我都想買部 2 手先!!! 有無人可以平讓?

我都想買! 有無好介紹?


公爵府

積分: 25532


55#
發表於 11-10-25 10:46 |只看該作者
同一屋苑見有鋼琴放售, 貼出告示已經2個月了, $2800, 不過沒有寫下詳情, 要打電話問


男爵府

積分: 7119


56#
發表於 11-10-25 13:50 |只看該作者

引用:我女兒學了4個月,+一星期去練琴一次,+但有

原帖由 Cammy3007 於 11-10-24 發表
我女兒學了4個月, 一星期去練琴一次, 但有時BOOK唔到時間, 因為女兒星期日有其他活動, 所以BOOK唔到就冇得 ...
一星期練一次點學?不如唔好學




男爵府

積分: 7119


57#
發表於 11-10-25 13:52 |只看該作者

引用:Quote:Cammy3007+發表於+11-10-24+15:52+但

原帖由 clarentrendy 於 11-10-24 發表
琴系越彈越好聲,OVER 10 既琴先岩岩 WARM-UP 完。。。最好聲系1X 年既時候,好多人鍾意買新琴,但未到最好 ...
你講緊嗰啲係4-50萬,hand-made嘅琴,唔係大陸琴




公爵府

積分: 25532


58#
發表於 11-10-26 09:33 |只看該作者
jeje 發表於 11-10-25 09:48
請收PM, thx~

THANKS! 平呀! 又慳$300, 可以補貼買鞋櫃


公爵府

積分: 25532


59#
發表於 11-10-27 16:58 |只看該作者
今次做了春蟲蟲添:;pppp: 打電話問朋友鋼琴包唔包暖管, 朋友本來話包, 不過她現在話要睇下新琴有沒有, 如沒有, 她會留起給自己用


侯爵府

積分: 20891

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 11-10-27 17:18 |只看該作者
Cammy3007 發表於 11-10-24 15:52
但我又聽人講, 已經用上10年的琴, 就算tune琴都幫不了多少, 遲早要換琴, 我們原本打算等女兒學到咁上下, 真 ...

我個囡小學一路練琴一路話唔想再學,因為當初佢自己話要學架,
我會同講要對自己講過既說話負責任架,我唔理咁多,日日同我練琴呀
但下年中三都考8級啦!佢就算唔學鋼琴都要放係度,萬一有一日話要學番點算呀!
8級之係仲有得上架,學校都有時要佢彈鋼琴嫁

點評

Cammy3007  叻女!  發表於 11-10-28 10:02

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo