樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3159


41#
發表於 12-3-12 21:05 |只看該作者

回覆 回覆:woonyin的帖子

我有興趣請告知租金地點



點評

jonasmami  pm pls  發表於 12-4-3 16:13


侯爵府

積分: 24828


42#
發表於 12-3-13 00:00 |只看該作者

如可以飬狗, 請PM我:
樓層?
多少房?
租金?
近那裡?
謝謝!


大宅

積分: 3375


43#
發表於 12-3-13 12:17 |只看該作者
Can u PM me the details? Thanks!


大宅

積分: 2163


44#
發表於 12-3-13 12:45 |只看該作者
How much?


大宅

積分: 1157


45#
發表於 12-3-14 10:52 |只看該作者
how much & which village?


大宅

積分: 2908

BK Milk勳章


46#
發表於 12-3-14 11:10 |只看該作者

荃灣村屋700呎放租

may i hv details too pls. thx




大宅

積分: 3886


47#
發表於 12-3-14 11:44 |只看該作者
please PM me.


男爵府

積分: 5214


48#
發表於 12-3-17 23:41 |只看該作者
pls pm me, thx!


大宅

積分: 4146


49#
發表於 12-3-21 11:55 |只看該作者
荃灣邊度??


大宅

積分: 3391

好媽媽勳章


50#
發表於 12-3-21 12:04 |只看該作者
hi, pls. pm me details. Thanks!


大宅

積分: 4084


51#
發表於 12-3-23 16:27 |只看該作者

回覆:maize426 的帖子

近邊?幾錢?可養狗嗎?(困籠的)




大宅

積分: 1626


52#
發表於 12-4-1 13:32 |只看該作者
pm me thx


複式洋房

積分: 162


53#
發表於 12-4-2 10:04 |只看該作者
租左未呀?有興趣,請pm 我!


大宅

積分: 1916


54#
發表於 12-4-2 15:15 |只看該作者

回覆:荃灣村屋700呎放租

Pm pls




複式洋房

積分: 147


55#
發表於 12-4-4 12:39 |只看該作者
$$?


複式洋房

積分: 147


56#
發表於 12-4-4 12:40 |只看該作者
$$?


別墅

積分: 974


57#
發表於 12-4-4 18:02 |只看該作者
請問出租未呀!


別墅

積分: 767


58#
發表於 12-4-7 01:59 |只看該作者

引用:

原帖由 maize426 於 11-12-13 發表
How much




大宅

積分: 1308


59#
發表於 12-4-7 03:47 |只看該作者

回覆:荃灣村屋700呎放租

請問地點?價錢?




別墅

積分: 969


60#
發表於 12-4-7 09:53 |只看該作者

回覆:荃灣村屋700呎放租

pm me plz
thank you




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo