夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3618

畀面勳章


41#
發表於 12-3-6 03:32 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

樓主,我c6都係咁,仲要成五十幾歲人!我細佢成16年,都知呢d說話唔可以亂講!每次佢講完,又係話沖口而出,promise我唔會再有下次!!但。。。一次又一次!我d屋企人、朋友都成日覺得我對佢唔夠好,叫我試下對佢好d!但試問,點樣可以去愛一個隨時會dum低自己嘅男人?!我真係唔識!!如果得我一個,我諗我一早走咗!可惜又係要諗對仔女!。。。有時真係好唔明,仲要我哋兩個都係再婚,佢自己對仔女都成廿幾歲!點解都仲可以咁幼稚?。。。到咗而家,我只可以用「這麼近,那麼遠」嚟形容我哋嘅關係!只會談日常鎖碎事,但內心係零交流!。。。我都忍緊,睇下自己可以忍到幾時?!




大宅

積分: 1891


42#
發表於 12-3-6 10:19 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

佢一定無女人,因為佢超孤寒之如,又怕病又怕死!結婚後...應該係結婚前發現佢性格好有problem。但鬼叫自己好愛佢,以為佢係婚前恐懼症,以為會無事。點知佢份人,講嘢完全唔理後果、唔理人感受!閙親咬就好似想打人咁,我每次都好驚,每次佢都話要離婚,所以閙咬次數一隻手數到!

我一早已話比佢聽離婚二字唔可以隨便講,但當佢遇到困難唔想解決就講!到去年底就不停講!人係會心死ge,嚐試去腐導,但佢不停指責我,就連個腐導員都覺得佢錯;最




大宅

積分: 1891


43#
發表於 12-3-6 10:26 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

最後要分開嚟講!至於小朋友,乖乖時咪好囉,曳時又話討厭又掟落床;好彩個頭無撞落床格,否則都唔感想!又話後悔生細仔!總之太多太多嗱!




大宅

積分: 2060


44#
發表於 12-3-6 12:38 |只看該作者
佢越講, 你就越冇尊嚴地位, 再加速你的離意. 下次再講時, 你試下冷眼看住佢, 不發一言, 跟住收拾東西走人. 睇佢有麥反應.



田心: 其實你理智知道點做, 但情感上捨不到擺了. 我想你要有心理準備, 以後單親的日子..如果準備好,你就成全佢, 佢再講你就不要回頭啦.

放生佢, 亦同時放生自己.


大宅

積分: 1891


45#
發表於 12-3-6 12:43 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!




子爵府

積分: 13369


46#
發表於 12-3-6 14:18 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

衝口而出




男爵府

積分: 6731


47#
發表於 12-3-13 03:43 |只看該作者

引用:pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開

原帖由 田心 於 12-03-06 發表
pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!
你好勇敢!比心機湊大小朋友!希望往後的日子你們是快快樂樂!祝福你




大宅

積分: 1392


48#
發表於 12-3-13 03:55 |只看該作者

結婚四年,講咗五次離婚!

米姐係一年吾夠就講一次?多左d woo...




水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-3-13 06:10 |只看該作者

引用:我與你相反,是我說的

原帖由 kathyckc 於 11-12-16 發表
我與你相反,是我說的
me too. 男人好少口甘少氣




大宅

積分: 2811


50#
發表於 12-3-13 12:00 |只看該作者

引用:pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開

原帖由 田心 於 12-03-06 發表
pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!
田心,你好理智,亦好勇敢,要知道湊住兩個小朋友,要行出呢一步真的不是一件容易決定既事情,充心祝福你同小朋友往後既曰子幸福快樂



黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


洋房

積分: 57


51#
發表於 12-3-13 12:16 |只看該作者
小朋友無父母照顧其實影響好大
如唔係因經濟方面
只係因小事吵就係無謂

你要想下你同你丈夫日後係咪淨係想各自各精彩
當初各自為甚麼走在一起
建立一個家呢?
定都以小朋友做出發點
如都係自己既感覺重要過任何野
根本就大家都唔應做父母

你地試下去社會福利署綜合家庭服務中心
幫助你呢d 想離婚既夫婦做輔導

都可能有幫助


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


52#
發表於 12-3-13 13:27 |只看該作者
田心 發表於 12-3-6 12:43
pigpig1971:已分居了。生活好忙碌,但好開心,好自在!

祝福你,

我身邊都有人好似你咁, 佢都係選攞離開, 而家同兩個小朋友生活開心,而家佢雖然對個C6仲有期望, 不過佢話無咗佢, 心理上負担返而細咗, 個人輕鬆咗好多, 所以活得自在, 總好過成日對住個唔想同你一齊的人生活


侯爵府

積分: 20164


53#
發表於 12-3-13 16:35 |只看該作者
我覺得佢可能形成左習慣,甘嬲既時候系會衝口而出咖,樓主吾使諗得甘灰既!試下用可以令佢肉痛既方法懲罰佢啦,如講一次就罰款5000-10000,保證你有成效!


大宅

積分: 2497


54#
發表於 12-3-13 18:07 |只看該作者
成日講,講講下就會係真,唔可以咁輕易講架!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~


大宅

積分: 2935

畀面勳章


55#
發表於 12-3-13 18:34 |只看該作者

回覆:田心 的帖子

同你相反,反而係我講




大宅

積分: 1891


56#
發表於 12-3-13 21:25 |只看該作者

引用:小朋友無父母照顧其實影響好大如唔係因經濟

原帖由 bookbooksheshe 於 12-03-13 發表
小朋友無父母照顧其實影響好大
如唔係因經濟方面
只係因小事吵就係無謂
我係全職揍小朋友,唔係比人揍。其實父母日閙夜閙對小朋友仲唔好!
我哋已去過做婚姻輔導,係輔導員前不停數我,但連輔導員都覺佢錯,最後要分開做。唉...總之佢成家都咁緊張d錢,同錢有關就後悔!等佢攬住d錢過世囉!




大宅

積分: 1891


57#
發表於 12-3-13 21:28 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

我攬住我兩個honey,雖然辛苦,但快樂!




男爵府

積分: 7196


58#
發表於 12-3-13 23:19 |只看該作者

回覆:結婚四年,講咗五次離婚!

下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息同佢講一句:
"某些說話講得多,我會當真去面對"
他應該會收口



心情開朗的一天


大宅

積分: 1891


59#
發表於 12-3-14 05:14 |只看該作者

引用:下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息

原帖由 LONEY 於 12-03-13 發表
下次他再衝口而出,你好認真同態度或發信息同佢講一句:
"某些說話講得多,我會當真去面對"
他應該會收口
佢無機會再講了!




男爵府

積分: 5586


60#
發表於 12-3-14 11:02 |只看該作者
講得出,一定有原因..但一定要同你老公傾下....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo