跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9578

牛年勳章


41#
發表於 12-2-14 08:40 |只看該作者
等我分享下仔仔2月1日翻學至今的表現︰
1.每日都好主動話要翻學,一見校服更家話要著
2.學會唱歌,雖然唔係全首,不過應該係老師係學校教嘅............我個仔仲未識講野,所以只係唱到某d字,同做動作
3.好鍾意睇學校d書
4.問佢學校嘅野,佢會講,例如問佢老師教佢什麼,佢會話"叔叔(即外籍老師)........"
5.問佢邊個餵佢食野,佢會話"姨姨"
6.佢仲未戒片,不過我同佢換片時問佢"jj有什麼用,佢會話"殊殊",我估係學校d姐姐教過佢去廁所
7.學校亦會好主動同電話同我聯絡
8.翻左一星期學,回家吃飯時已可以自己用杯飲水及自己吃飯不用我餵(當然只係食到1/3-2/3,其他都要成人餵)

整體來說,到目前為止,仔仔係呢到翻學都好開心,又肯翻學。可能我要求唔高,阿仔又讀n1,見到仔仔開開心心上學去,快快樂樂回家,我地已經好滿意。

點評

kitty0909  我仔仔都可能九月讀呢間,本來都有D擔心…依家都放心D! 好多謝妳o既分享^^  發表於 12-2-21 02:02


男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


42#
發表於 12-2-14 08:59 |只看該作者

引用:等我分享下仔仔2月1日翻學至今的表現︰1.每

原帖由 babycei 於 12-02-14 發表
等我分享下仔仔2月1日翻學至今的表現︰
1.每日都好主動話要翻學,一見校服更家話要著
2.學會唱歌,雖然唔係 ...
請問你仔仔讀半日定全日?國際定主流呀?




男爵府

積分: 9578

牛年勳章


43#
發表於 12-2-14 09:09 |只看該作者
回覆 renee58 的帖子

半日,國際班。


大宅

積分: 3048


44#
發表於 12-2-14 17:58 |只看該作者
哪位做班主任?


大宅

積分: 3048


45#
發表於 12-2-17 21:53 |只看該作者


大宅

積分: 4946


46#
發表於 12-2-19 16:19 |只看該作者
我仔見左家長啦~

英藝重學術,教深一年。好多n班玩緊時,我地就要日日做功課。但都有教自理,可以唔片著返學,會幫手戒片,唔似有d n班,bb瀨左尿就要佢著片返學。相反bb瀨左,就成為target,每隔20mins捉去廁所~食野都有教。

我仔太活躍,重學術不太適合佢,日日放工教佢做功課,如畫線、填色唔出填出畫、圈出相同的圖畫,真係好辛苦,而其他n班無功課架~

但家長日,我見到d優材生又真係好smart,三文兩語,又識寫字;相較其他仲係度自由發揮緊的n班學生。佢地讀書能力醒好多~又成熟~

joyfulwedding你真係好有心幫bb找學校,你睇下bb要咩先~


大宅

積分: 4946


47#
發表於 12-2-19 16:21 |只看該作者
回覆 babycei 的帖子

n1b?
會唔會同我個仔是同學??


男爵府

積分: 9578

牛年勳章


48#
發表於 12-2-20 08:19 |只看該作者
flowerw88 發表於 12-2-19 16:21
回覆 babycei 的帖子

n1b?

本來是,不過係開學前調左去n1c。


大宅

積分: 3048


49#
發表於 12-2-20 09:25 |只看該作者
thanks, flowerw88!


民房

積分: 14


50#
發表於 12-4-1 17:57 |只看該作者
係呀,我都有同感,我聽好多家長都講,話自從楊副校黎左之後,間學校好左好多!


洋房

積分: 93


51#
發表於 12-4-3 21:42 |只看該作者
回覆 Hei234 的帖子

我都覺得楊副校好好,但係呢個星期都唔見左佢,聽學校講話佢掉左去元朗!!!!!!有冇搞錯呀??我個仔返學返左咁耐,平時請病假都冇人會再打黎比我,反而副校長會親力親為,主動打電話比家長,令我好感動!!而家竟然又掉走左


洋房

積分: 93


52#
發表於 12-4-3 21:51 |只看該作者
回覆 babycei 的帖子

係呀,楊副校好好人架,真係好有交帶,次次有野問佢,佢都會耐心地解答架
不過聽學校講,話佢掉左去元朗喇~


男爵府

積分: 9578

牛年勳章


53#
發表於 12-4-3 23:37 |只看該作者
lucius 發表於 12-4-3 21:51
回覆 babycei 的帖子

係呀,楊副校好好人架,真係好有交帶,次次有野問佢,佢都會耐心地解答架
真的嗎?我上星期五先同楊副校傾過電話,如果真係掉走,就真係可惜。


民房

積分: 14


54#
發表於 12-4-5 19:05 |只看該作者
lucius 發表於 12-4-3 21:42
回覆 Hei234 的帖子

我都覺得楊副校好好,但係呢個星期都唔見左佢,聽學校講話佢掉左去元朗!!!!!!有冇搞錯 ...


民房

積分: 14


55#
發表於 12-4-5 19:27 |只看該作者
我都有聽其他家長講呀,楊副校呢個星期開始掉走左!我覺得好失望,因為間學校舊年已經有一半老師走左,啲好老師走哂,原本我都諗住幫個女轉校架喇,不過因為見今年新來的楊副校好好,好有heart,所以先留喺度讀。
間學校好嘅老師留唔住,好嘅校長又掉走,真係令到啲家長對間學校好冇信心囉!!其實根本好多家長都喺出面講,話覺得楊副校好真誠,真心幫家長解決問題,但係一間學校連管理人都可以轉黎轉去,間學校又點會發展得好?
我近排接個女返學放學,見到間學校多左個黑口黑面嘅女人企門口,好似又係一個校長黎,唉,同楊副校啲親切態度爭好遠喎!


男爵府

積分: 9578

牛年勳章


56#
發表於 12-4-6 21:05 |只看該作者

天水圍英藝ok嗎?

我估你講那位是胡主任,我個日凑仔放學問過.




男爵府

積分: 9578

牛年勳章


57#
發表於 12-4-6 21:05 |只看該作者

天水圍英藝ok嗎?

我估你講那位是胡主任,我個日凑仔放學問過.3




民房

積分: 14


58#
發表於 12-4-7 17:55 |只看該作者
回覆 babycei 的帖子

唔係胡主任喎,係一個平時喺第二間分校嘅校長,肥肥地,長頭髮的,黑口黑面架
我個女讀LK,係舊年開始胡主任喺天水圍的,出面好多家長投訴佢架,因為次次啲家長搵佢反映學校嘅意見,或者有投訴嘅時候,佢都唔會比正面答覆,成日帶家長遊花園
我聽其他家長講,舊年一半老師走哂,都係因為呢個胡主任

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo