烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 7200


41#
發表於 12-1-17 15:35 |只看該作者

金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)

我butter下邊有多行白色字喎,你無既?
temp_photos.jpg



點評

fitfish  一言驚醒夢中人!  發表於 12-1-18 23:33


別墅

積分: 644


42#
發表於 12-1-17 23:49 |只看該作者
本帖最後由 karencho 於 12-1-17 23:50 編輯
ERICBB 發表於 12-1-17 15:35
我butter下邊有多行白色字喎,你無既?

我剛剛係二X 惠買的都沒有 mentega 呢行字


大宅

積分: 3747


43#
發表於 12-1-18 01:44 |只看該作者
唔該晒!樓主搵我搵番個post出來


大宅

積分: 1818


44#
發表於 12-1-18 01:54 |只看該作者

回覆:金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)

38真係好平,我今日係南豐買5罐,折咗都要$218

9樓有間賣$41.9,但態度勁差:;pppp:所以我寧願俾貴啲,都唔幫趁佢



點評

hinhin_ma  9F 個收銀唔知係咪老細...真係唔憂做禁....  發表於 12-1-18 21:29


珊瑚宮

積分: 107221


45#
發表於 12-1-18 03:17 |只看該作者
呢間$38賣咁平,遲早比行家迫害唔準佢賣咁平!
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


46#
發表於 12-1-18 03:20 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-1-18 03:20 編輯

我$38/罐都無 mentega 字 wor!
玩具萬歲!


男爵府

積分: 7200


47#
發表於 12-1-18 09:29 |只看該作者

金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)

Barcode隔離果邊喎,我琴日係油麻地二德惠買



點評

fitfish  無此字呀!  發表於 12-1-18 12:56


珊瑚宮

積分: 107221


48#
發表於 12-1-18 13:03 |只看該作者
mentega 係馬拉文,黃油(butter)咁解.

此罐野應係馬拉水貨,佢個底有無印香港代理 CHI SHING 的電話呀?
玩具萬歲!


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


49#
發表於 12-1-18 13:59 |只看該作者

回覆 回覆:fitfish的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


男爵府

積分: 7200


50#
發表於 12-1-18 17:15 |只看該作者

引用:mentega 係馬拉文,黃油(butter)咁解.此罐野

原帖由 fitfish 於 12-01-18 發表
mentega 係馬拉文,黃油(butter)咁解.

此罐野應係馬拉水貨,佢個底有無印香港代理 CHI SHING 的電話呀? ...
唔係掛油麻地二德惠賣水貨




子爵府

積分: 10902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


51#
發表於 12-1-18 19:05 |只看該作者
打去問咗啦,最少要2箱起每箱24罐$1080

一罐平均要$45元

係大size嗰隻


珊瑚宮

積分: 107221


52#
發表於 12-1-18 19:14 |只看該作者
ERICBB 發表於 12-1-18 17:15
唔係掛油麻地二德惠賣水貨

咁罐底有無 CHI SHING 的電話呀?
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


53#
發表於 12-1-18 19:18 |只看該作者
lwy2516 發表於 12-1-18 19:05
打去問咗啦,最少要2箱起每箱24罐$1080

一罐平均要$45元
因佢知你地唔係做生意,所以叫貴D唔奇!

如果個個來買平批發,出面的行家零售商肯定詐型!

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


54#
發表於 12-1-18 20:07 |只看該作者

引用:打去問咗啦,最少要2箱起每箱24罐$1080一罐

原帖由 lwy2516 於 12-01-18 發表
打去問咗啦,最少要2箱起每箱24罐$1080

一罐平均要$45元
我早兩日打去問過,開我$47@1.仲要兩箱起比我話佢,不如散買,人地都係$45@1




男爵府

積分: 7200


55#
發表於 12-1-18 20:23 |只看該作者
fitfish 發表於 12-1-18 13:03
mentega 係馬拉文,黃油(butter)咁解.

此罐野應係馬拉水貨,佢個底有無印香港代理 CHI SHING 的電話呀? ...

我諗真係水貨嚟架, 因為佢無香港代理個電話架.


珊瑚宮

積分: 107221


56#
發表於 12-1-18 20:32 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-1-18 20:35 編輯

咁二記金桶D品質ok嗎?

有無寫product of New Zealand?

www.ballantyne.com.au
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


57#
發表於 12-1-18 21:22 |只看該作者

引用: 咁二記金桶D品質ok嗎?有無寫product of N

原帖由 fitfish 於 12-01-18 發表
本帖最後由 fitfish 於 12-1-18 20:35 編輯

咁二記金桶D品質ok嗎?
請問荃灣個度係行定水?




珊瑚宮

積分: 107221


58#
發表於 12-1-18 22:37 |只看該作者
$38.......荃灣貨........底有HK代理電話.......行貨啩!

佢遲早比行家打...........行貨平過水貨
玩具萬歲!


大宅

積分: 2092

畀面勳章


59#
發表於 12-1-18 23:07 |只看該作者

金桶牛油每罐$38,算唔算平?(巳加批發資料)

平到驚



點評

fitfish  hehe!!  發表於 12-1-18 23:30


珍珠宮

積分: 39986

馬年勳章


60#
發表於 12-1-19 20:25 |只看該作者

回覆:lwy2516 的帖子

報料!報料!
啱啱去過喇,果間印尼舖已經賣返45/罐!



點評

fitfish  嗚嗚  發表於 12-1-19 22:58
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo