烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   100


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-2-4 17:41 |只看該作者
Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


男爵府

積分: 8493


42#
發表於 12-2-4 17:45 |只看該作者

迷你蛋糕仔 (無落牛油)

好肚餓呀




侯爵府

積分: 23819


43#
發表於 12-2-4 18:02 |只看該作者


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


44#
發表於 12-2-4 18:32 |只看該作者

引用:+本帖最後由+hallonatalie+於+12-1-11+11:3

原帖由 hallonatalie 於 12-01-11 發表
本帖最後由 hallonatalie 於 12-1-11 11:31 編輯

繼上次【牛油小蛋糕】http://www.baby-kingdom.com/for ...






子爵府

積分: 13167


45#
發表於 12-2-18 13:45 |只看該作者
本帖最後由 secyw 於 12-2-18 13:56 編輯

回覆 hallonatalie 的帖子


多謝你!我用了你的食譜,改了少少,用了低筋粉加泡打粉,做了合桃小蛋糕。好好味!
當然賣相沒有你做的咁靚,但我會再努力!!!





下次我會將糖的分量減少。





翡翠宮

積分: 86438


46#
發表於 12-2-18 15:49 |只看該作者


侯爵府

積分: 23337

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


47#
發表於 12-2-19 17:39 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


48#
發表於 12-2-19 23:44 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32716


49#
發表於 12-2-22 12:15 |只看該作者


子爵府

積分: 12759


50#
發表於 12-3-2 16:52 |只看該作者
我用芥花子油得唔得嫁????
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-3-2 17:01 |只看該作者
文文媽媽 發表於 12-3-2 16:52
我用芥花子油得唔得嫁????
可以, 橄欖油 for frying & baking, 芥花籽油, 菜油都得 ~~


男爵府

積分: 6182


52#
發表於 12-3-2 17:15 |只看該作者
正呀, 星期日試下先


大宅

積分: 2427


53#
發表於 12-3-2 17:19 |只看該作者

迷你蛋糕仔 (無落牛油)

想問下 完成品有無幾分似馬拉糕?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-3-2 17:24 |只看該作者
琪琪郡主 發表於 12-3-2 17:19
想問下 完成品有無幾分似馬拉糕?
改為黃糖, 加少少吉士粉, 真係有幾分似馬拉糕架 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-3-2 17:28 |只看該作者
見到做蛋糕 d 牛油, 份量多到, 見到都怕怕 ~~

所以我有時選擇做蒸蛋糕多 d, 自發粉 + 糖 + 水 + eggs 就得 ~~



落班蘭糖粉 + 幾滴班蘭香油, 就變成班蘭蒸蛋糕



子爵府

積分: 12759


56#
發表於 12-3-2 17:38 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-3-2 17:28
見到做蛋糕 d 牛油, 份量多到, 見到都怕怕 ~~

所以我有時選擇做蒸蛋糕多 d, 自發粉 + 糖 + 水 + ...


呢個有冇份量AR, 我都想整"班蘭蒸蛋糕" ^^

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 8097


57#
發表於 12-3-2 23:12 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)

係唔係一定用袋唧落去?





珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


58#
發表於 12-3-3 00:20 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)






瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-3-3 10:34 |只看該作者
Doobi 發表於 12-3-2 23:12
係唔係一定用袋唧落去?
唔一定架, 可以用 2 隻匙, 左右交替撥落入爐紙托就得架喇 ~~


子爵府

積分: 10672

環保接龍勳章


60#
發表於 12-3-3 11:23 |只看該作者

回覆:迷你蛋糕仔 (無落牛油)






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo