自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67993


41#
發表於 12-1-15 11:34 |只看該作者
littlelam88 發表於 12-1-15 11:26
我1999年買30都over3k,
E+係咪要5k?

係吉之X 買, 當時有特價優惠, 最後好似應該唔過 $4000
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


42#
發表於 12-1-15 11:39 |只看該作者
jenjenair 發表於 12-1-15 11:11
唉....我部抽濕機調電線俾我隻狗狗咬到得番1吋長.....

可唔可以拎去代理果度, 睇下有冇得整.
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


43#
發表於 12-1-15 11:40 |只看該作者
littlelam88 發表於 12-1-15 11:26
我1999年買30都over3k,
E+係咪要5k?

舊果部 (即over 10年) 買果時都差不多三千.
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 8027


44#
發表於 12-1-15 11:47 |只看該作者
PCCW2319 發表於 12-1-15 11:39
可唔可以拎去代理果度, 睇下有冇得整.
買過部算喇,其實我都覺得我哩部係特別嘈過人.... 只係佢上個星期咬爛左,我無諗過咁快天氣就咁濕姐....


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


45#
發表於 12-1-15 11:48 |只看該作者

唔係馬?濕度百分之一百!!

救命呀




伯爵府

積分: 17559


46#
發表於 12-1-15 11:49 |只看該作者
好濕呀


子爵府

積分: 14127

熱血勳章


47#
發表於 12-1-15 11:51 |只看該作者


水晶宮

積分: 67993


48#
發表於 12-1-15 11:52 |只看該作者
本帖最後由 PCCW2319 於 12-1-15 11:56 編輯
jenjenair 發表於 12-1-15 11:47
買過部算喇,其實我都覺得我哩部係特別嘈過人.... 只係佢上個星期咬爛左,我無諗過咁快天氣就咁濕姐....:si ...

如果我, 我會買部新, 但會拎部舊既去附近電器舖, 睇下可唔可以整及幾多錢. 如果OK及唔太貴, 我會整, 當做spare.
天空之城, 快樂之地


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


49#
發表於 12-1-15 11:53 |只看該作者
PCCW2319 發表於 12-1-15 11:52
如果我, 我會買左部新, 但會拎去附近電器舖, 睇下可唔可以整及幾多錢. 如果OK及唔太貴, 我會整, 當做spare ...

ME 2
[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


水晶宮

積分: 64556

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 12-1-15 11:54 |只看該作者
WET 到嘔


男爵府

積分: 6121


51#
發表於 12-1-15 11:57 |只看該作者

回覆:唔係馬?濕度百分之一百!!

而家百分之九十八!



  My sweet family  


男爵府

積分: 8027


52#
發表於 12-1-15 12:18 |只看該作者
回覆 PCCW2319 的帖子

咁又係,預防又再被咬....

點評

PCCW2319    發表於 12-1-15 17:40


珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


53#
發表於 12-1-15 12:45 |只看該作者

引用:Quote:topkidsmom 發表於 12-1-15 11:01 ov

原帖由 PCCW2319 於 12-01-15 發表
2部都係三菱電機 (Mitsubishi Electric )
我都係用這牌子,已經Over1O年仲好好




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


54#
發表於 12-1-15 12:49 |只看該作者

回覆:唔係馬?濕度百分之一百!!






珍珠宮

積分: 33195

畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-1-15 12:49 |只看該作者


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


56#
發表於 12-1-15 13:16 |只看該作者

回覆:唔係馬?濕度百分之一百!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 30692

版主 好媽媽勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-1-15 13:21 |只看該作者
我洗左D厚衫, 依家要開抽濕啦... 有排先乾
「到我這裏來的,我總不丟棄他。」(約6:37)"


水晶宮

積分: 68008


58#
發表於 12-1-15 13:21 |只看該作者
我已出動2架抽濕機 yesterdaymouth:


男爵府

積分: 5790

畀面勳章


59#
發表於 12-1-15 13:25 |只看該作者
開左抽濕機喇,如果吾係D衫有排都吾乾


翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 12-1-15 13:26 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo