自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3966


41#
發表於 12-1-30 13:31 |只看該作者

引用:Quote:siumeow+發表於+12-1-30+07:01+知自

原帖由 肥妹心 於 12-01-30 發表
其實我都知自己肥, 12X磅, 但佢地都唔好用隻豬黎形容我呀,

就算每個人幾有弱點都好. 批評人時都要睇埸合, ...
12x就話你肥到隻豬!我未有前都160喎,見到佢地咪比佢地話大象!!其實最緊要自己點睇自己,我好有自信架!不過,生完都會減肥了,因為血壓高,爲健康減肥。




伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-1-30 13:32 |只看該作者
雖然唔識你未見過你, 見你話5呎1 有12X磅, 我都唔知係唔係叫肥, 反而我希望JM你身體健健康康, 家人講O既就當係激勵+動力


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-1-30 13:33 |只看該作者

回覆:恥笑人為樂 (長篇)

你班姑9好乞人憎!




翡翠宮

積分: 97287


44#
發表於 12-1-30 13:35 |只看該作者
第一年結婚,食團年婚老公幾個故姐夾埋話,
咩肥左敢多咁咁,我笑笑口:

係呀,養肥啲幫你地X家添丁嘛~

即刻收灑聲,事關個個生女,其實講時係冇心,
但係佢哋聽到自動對號。。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


45#
發表於 12-1-30 13:38 |只看該作者
我都好肥 好想減 我並唔係食得多既人 有時一日只食兩餐 生咗後就肥 減唔到

但湊住兩個女好難揀野食 我唔食佢地都要食


珍珠宮

積分: 33966

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 12-1-30 13:39 |只看該作者
肥妹心 發表於 12-1-30 06:27
話說新年去99食飯

A姑9見到我, 就講: 嘩,肥左喎

既然佢地一開口就要洛你臉,令人難堪...ok...下次就唔好客氣喇...
串完你肥,你唔駛答佢既,應該串番佢一野,"嘩...你地殘左禾,臉又揼晒,老左咁多既?" "唔去整下?":;pppp:


禁止訪問

積分: 54592


47#
發表於 12-1-30 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21269


48#
發表於 12-1-30 13:57 |只看該作者
你班姑9同我妹個班一樣, 但佢老公無你老公咁醒, 呀妹無你好EQ, 嬲到喊晒.

呢類人為攞彩, 把口真係唔會收 , 有次夠膽係我媽咪面前話X家養到呀妹肥肥白白架, 我媽聽完都唔舒服, 但身為係長輩唔同佢地計, 笑笑口帶過 .


大宅

積分: 2505

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-1-30 14:08 |只看該作者
我177cm高,今朝磅189磅,大骨架
結婚個陣最瘦,個個話我瘦得滯都有142磅
所以磅數唔代表一切

年初二去拜年,我個肥婆表嫂串我:係咪追多個BB呀 (即係串我肥左)
我咪話: 我想生蛇B喎,生龍唔好呀,你睇下你老公 (佢老公屬龍)
之後佢無聲出

當然,我都會的起心肝減肥,一黎俾佢呢句說話激親,同埋我老公有3高,我唔想好似佢咁,我都要對我個寶貝女負責任,我仲要照顧佢嘛

減肥係要為自已,加油
我目標減到150磅


別墅

積分: 736


50#
發表於 12-5-2 01:01 |只看該作者
唔好意思 我以為呢個係笑話


大宅

積分: 2206


51#
發表於 12-5-2 01:12 |只看該作者
本帖最後由 惜緣 於 12-5-2 01:23 編輯

del


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


52#
發表於 12-5-2 01:14 |只看該作者
肥又點, 關佢地咩事, 如果佢因擔心你健康而提你既, ok既....但佢地好似無話題而笑你就:;pppp:

下次笑番佢地有魚尾紋啫:;pppp:


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 12-5-2 01:14 |只看該作者

引用:話說新年去99食飯 A姑9見到我, 就講: 嘩,

原帖由 肥妹心 於 12-01-30 發表
話說新年去99食飯

A姑9見到我, 就講: 嘩,肥左喎
你咪決心減'剝佢把牙




大宅

積分: 2206


54#
發表於 12-5-2 01:22 |只看該作者
我都好唔明...係街撞見啲朋友又好...親戚又好...又或者約出黎見面食飯又好....一見到面第1句梗係話....乜你又肥咗既....其實係唔係冇第2句說話既呢....其實掉番轉...我都可以一見你地...第1句都可以話你地....乜你好似醜樣咗既...乜你好似老咗架....但我從來唔會囉....我真係會顧人感受架...有啲咩應該講....有啲咩唔應該講....咁大個人唔係唔知嘛...係咪覺得踩底人...抬高自己就會開心啲呢.....


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


55#
發表於 12-5-2 02:38 |只看該作者

引用:其實啲人好奇怪,人肥話似豬,瘦又話似條柴,

原帖由 wong915 於 12-01-30 發表
其實啲人好奇怪,人肥話似豬,瘦又話似條柴,邊個唔想自己樣靚身材正呀??點都有人講嘅,駛鬼理佢地.:n ...
根本就唔係肥瘦的問題,有啲人係口臭,喜歡揾嘢串人。有口德的人根本唔會出口傷人。




珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


56#
發表於 12-5-2 02:45 |只看該作者

恥笑人為樂 (長篇)

樓主我明你感受,我奶奶對我講過同一番說話,我係有啲肉地,但又唔係勁肥果種。還好你有急才,識答返佢地,我果陣俾人話唔知點答,面朦朦咁。

不過我奶奶好多時都揾嘢串我,所以我知係佢口臭,佢講啲內容唔重要,所以我無理佢。




珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


57#
發表於 12-5-2 03:01 |只看該作者

引用:我都好唔明...係街撞見啲朋友又好...親戚又

原帖由 惜緣 於 12-05-02 發表
我都好唔明...係街撞見啲朋友又好...親戚又好...又或者約出黎見面食飯又好....一見到面第1句梗係話....乜你 ...
同意,但香港人就係鍾意咁。




翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


58#
發表於 12-5-2 03:07 |只看該作者
5呎1,12x又真係肥左少少,不過你要當佢地既尖酸刻薄係動力,我老公當初都話我生完仔最少肥5磅,之後佢見我同產前一樣磅數都冇聲出


複式洋房

積分: 107


59#
發表於 12-5-26 17:56 |只看該作者

回覆:恥笑人為樂 (長篇)

:iloveit




水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 12-5-26 18:11 |只看該作者
做乜浮返上黎?
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo