自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1905


41#
發表於 12-2-1 15:36 |只看該作者

回覆:退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂

我之前仲有做嘢, 同老公申請合併評稅, 之後稅單上評稅主任附註話 "因為合併評稅並不能減少夫婦二人應繳之稅額, 所以獨立評稅。" 稅局唔會收多啦~



2 months to go  


侯爵府

積分: 23457

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-2-1 15:36 |只看該作者
就算係合併退萬二應該都無問題喎. 而家呢個退稅係今年退, 咁今年既你都未報.
之前個D係預繳無計到退稅喎.


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 12-2-1 15:37 |只看該作者
謝謝分享


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 12-2-1 15:37 |只看該作者

引用:所以兩公婆分開報,分開交最好(我今年都lai

原帖由 eeb 於 12-02-01 發表
所以兩公婆分開報,分開交最好

(我今年都lai野)
稅局會搵個最著數既計法嗰喎。



點評

eeb  overall 少咗,不過我o個份多咗   發表於 12-2-1 15:41

Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 12-2-1 15:39 |只看該作者
Harubi 發表於 12-2-1 15:33

我嘅understanding係如果兩夫婦都有應課稅嘅收入,


咁會收到兩張稅單.


不過有個位可以tick話, 如果合併報稅係少d嘅話就合併報.


基本上無話揀分開定合併架喎,


稅局果度幫你計.

你啱,我打左去問,原來因為我老公唔係薪酬稅,要合併先可以"個人入息課稅",而且tax reduction (2010/11) 只係薪酬稅有,合併後overall係俾少左 不過我俾多左

點評

Harubi   咁無計LU!  發表於 12-2-1 15:46
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 12-2-1 15:40 |只看該作者

引用:就算係合併退萬二應該都無問題喎.+而家呢個

原帖由 nicksonma 於 12-02-01 發表
就算係合併退萬二應該都無問題喎. 而家呢個退稅係今年退, 咁今年既你都未報.
之前個D係預繳無計到退稅喎. ...
d 稅,我唔太識計




翡翠宮

積分: 75325


47#
發表於 12-2-1 15:42 |只看該作者

引用:退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000

原帖由 bernardvictoria 於 12-02-01 發表
退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂我第一次合併交稅咋
我打 ...
咁梗係!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


48#
發表於 12-2-1 15:44 |只看該作者
bernardvictoria 發表於 12-2-1 15:14
退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂我第一次合併交稅咋
我打 ...

唔係掛 !!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


翡翠宮

積分: 75325


49#
發表於 12-2-1 15:46 |只看該作者

引用:Quote:bernardvictoria+發表於+12-2-1+15:1

原帖由 大力大力 於 12-02-01 發表
唔係掛 !!
精明嘅大力哥竟然唔知?講笑咋!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


伯爵府

積分: 15053


50#
發表於 12-2-1 15:47 |只看該作者
大家唔好咁老定,信晒稅局﹗我個CASE,2年都計多我,我次次都要寫信去叫佢改,個錢碼相差好遠﹗

話說係,我老公搵得多過我,理應將個仔O既免稅額比佢,第一年,我老公冇特別指明比邊個,稅局將個仔比左我第二年,老公特登填個仔O係佢度,結果稅局都係將個仔比左我﹗

2次都係咁,寫信改完比少好多呀﹗


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


51#
發表於 12-2-1 15:49 |只看該作者
bernardvictoria 發表於 12-2-1 15:14
退稅12,000,合併交稅total都係退税12,000咋!頂我第一次合併交稅咋
我打 ...
係會唔會係講緊2010/2011年既稅單?
因為2010/11年退6000

我合併都係退6000,因為我老公唔係交薪俸稅,我開頭以為"個人入息課稅"都可以有6000 tax reduction,但原來唔係咁計,係無論分開定合併,薪俸稅都有(每人)6000,兩公婆都薪俸稅就up to 12000 tax reduction.
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-2-1 15:50 |只看該作者

引用:Quote:bernardvictoria+發表於+12-2-1+15:1

原帖由 大力大力 於 12-02-01 發表
唔係掛 !!
大力哥,你又唔知?




大宅

積分: 2719


53#
發表於 12-2-1 15:50 |只看該作者
我以前都打過去稅局問, 最好tick 合併, 因為佢地會幫你計, 邊種最平的方式去交稅, 如果係分開平d, 佢地會自動幫你分開個別交稅的.


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-2-1 15:52 |只看該作者
回覆 bernardvictoria 的帖子

所以我一早計好哂,兩公婆分開報!!


◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-2-1 15:56 |只看該作者

引用:回覆+bernardvictoria+的帖子 所以我一早

原帖由 kekka 於 12-02-01 發表
回覆 bernardvictoria 的帖子

所以我一早計好哂,兩公婆分開報!!
你至醒




象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


56#
發表於 12-2-1 15:56 |只看該作者
bmuimami 發表於 12-2-1 15:46
精明嘅大力哥竟然唔知?講笑咋!

財爺係立法局, 忙到唔得閒打電話通知我 !!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8463

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-2-1 16:02 |只看該作者

引用:Quote:bernardvictoria+發表於+12-2-1+15:1

原帖由 eeb 於 12-02-01 發表
係會唔會係講緊2010/2011年既稅單?
因為2010/11年退6000
唔明




公爵府

積分: 29524


58#
發表於 12-2-1 16:06 |只看該作者


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 12-2-1 16:48 |只看該作者
原帖由 eeb 於 12-02-01 發表
所以兩公婆分開報,分開交最好

(我今年都lai野)
稅局會搵個最著數既計法嗰喎。




點評


eeb  overall 少咗,不過我o個份多咗   發表於 1 小時前

祝今年搵多D,多過C6,再combine報咪會少囉
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 39766


60#
發表於 12-2-1 16:50 |只看該作者
分開報啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo