在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


別墅

積分: 618


41#
發表於 12-5-30 22:50 |只看該作者

引用:Lqx.+我都吾太清楚,我幫係搬左黎大半年咋

原帖由 jy0212 於 12-05-30 發表
Lqx. 我都吾太清楚,我幫係搬左黎大半年咋
你地係麗城住左幾耐啊?! ...
我老公佢地住左六七年了'我嫁過來先兩年




別墅

積分: 679


42#
發表於 12-5-31 10:18 |只看該作者
麗城有5間幼稚園 (聖文嘉有2間)- 全都有N1架..
但你現在先申請N1. 要去撞下及先報名..因為唔知有無位比你..
保良局就肯定無曬位.因為年年幾百人排隊. 我都等了3年. 都只可以 排到K1.
基臨(3期) 聽人講.都好好. 我個人讀開安. 覺安D EE及老師/校長個個都好有心及好人.
及好多活動比家長知.. 加上我個女勁鍾意D 同學仔及老師/EE. 小朋友適應力好強.

我是麗城原居民 因我全家都是又細住到大..不過本人都是 近年先搬回..

我家人都在此住了22年啦..勁熟囉...呵

我個女 D 懶音及BB話都存在. 有時都唔知她講咩.//.有時又串爆..
但好開心囉.聽她 講野.. 及唱歌跳舞..

點評

jy0212  保良局要排三年?!  發表於 12-5-31 13:34


男爵府

積分: 5165


43#
發表於 12-5-31 12:03 |只看該作者
Morning~


男爵府

積分: 5165


44#
發表於 12-5-31 12:06 |只看該作者
Candy. 原來你住在麗城甘耐嘞,甘真係對哩區熟到爆
三歲嘅小朋友,係最鐘意扮大人


別墅

積分: 618


45#
發表於 12-5-31 12:53 |只看該作者

引用:麗城有5間幼稚園+(聖文嘉有2間)-+全都有N1

原帖由 CANDYDING 於 12-05-31 發表
麗城有5間幼稚園 (聖文嘉有2間)- 全都有N1架..
但你現在先申請N1. 要去撞下及先報名..因為唔知有無位比你. ...
咁我依家應該點做?係唔係去摞表報名先?如果讀k1都要依家報定?嘩,保良局咁多人去讀架,要排幾年




男爵府

積分: 5165


46#
發表於 12-5-31 13:26 |只看該作者
Lqx,你可以問下你心儀嘅幼兒園,問下幾時報名字


別墅

積分: 618


47#
發表於 12-5-31 13:29 |只看該作者

引用:Lqx,你可以問下你心儀嘅幼兒園,問下幾時

原帖由 jy0212 於 12-05-31 發表
Lqx,你可以問下你心儀嘅幼兒園,問下幾時報名字
ok,謝謝你




男爵府

積分: 5165


48#
發表於 12-5-31 13:32 |只看該作者
回覆 Lqx 的帖子

吾使客氣


別墅

積分: 679


49#
發表於 12-5-31 17:51 |只看該作者
係.先拿了心儀嘅幼兒園, 有N1報N1.無就報K1. 全攻陷.
我女下個月就是三歲嘅小朋友,不過她一早已鐘意扮大人及穿大人鞋.衫..
又鍾意扮野..好鬼好笑..呵.


男爵府

積分: 5165


50#
發表於 12-5-31 19:46 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-5-31 17:51
係.先拿了心儀嘅幼兒園, 有N1報N1.無就報K1. 全攻陷.
我女下個月就是三歲嘅小朋友,不過她一早 ...

又會咁啱!我細仔都係6月生日,佢19號,
candy 你囡囡幾號生日


別墅

積分: 679


51#
發表於 12-6-1 15:16 |只看該作者
我女是 7月3日..呵.. 相差半個月...呵



男爵府

積分: 5165


52#
發表於 12-6-1 21:33 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-1 15:16
我女是 7月3日..呵.. 相差半個月...呵

甘就做左哥哥仔嘞


別墅

積分: 679


53#
發表於 12-6-2 09:19 |只看該作者
你個仔幾高及重 ? 我女 是 91CM. 重 就是 29-30 磅..已KEEP了成年...
真羨慕你有哥哥陪細仔玩.. 有時阿女都悶. 成日找我地陪她玩..呵..


別墅

積分: 679


54#
發表於 12-6-11 14:28 |只看該作者
近排好安靜


別墅

積分: 618


55#
發表於 12-6-11 14:30 |只看該作者

回覆:CANDYDING 的帖子

係丫,女女依幾日唔舒服,累死了




禁止訪問

積分: 3582

好媽媽勳章


56#
發表於 12-6-12 02:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 679


57#
發表於 12-6-12 09:42 |只看該作者
我都是. 我女此周先可以返學. 要自我隔離一周. 中了手足口 病.
3期恩臨.無N班. 係..


別墅

積分: 618


58#
發表於 12-6-12 18:08 |只看該作者

引用:我都是.+我女此周先可以返學.+要自我隔離一

原帖由 CANDYDING 於 12-06-12 發表
我都是. 我女此周先可以返學. 要自我隔離一周. 中了手足口 病.
3期恩臨.無N班. 係.. ...
小朋友病大人都辛苦'一齊加油'




別墅

積分: 679


59#
發表於 12-6-14 11:09 |只看該作者


男爵府

積分: 5165


60#
發表於 12-6-16 12:34 |只看該作者
morning~

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo