自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


41#
發表於 12-2-13 17:20 |只看該作者
回覆 bluetooth 的帖子

我婚前同屋企人關係都ok架~
但唔知係咪我一箱惰願既想法......

給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


42#
發表於 12-2-13 17:44 |只看該作者
唔關清野事
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


別墅

積分: 805


43#
發表於 12-2-13 17:54 |只看該作者
我都係有同樣既感覺,真係好心淡,個個人都係利字當頭,我生bb前,問我媽可唔可以同我住幾日,如果我作動時都有人陪我入院,但佢一口拒絕,佢唔使做野既,我諗呢種阿媽想搵多個都難!


珍珠宮

積分: 44373


44#
發表於 12-2-13 19:27 |只看該作者
szehang420 發表於 12-2-13 15:05
我未嫁之前已經冇在娘家,所以自己受過既野絕對吾會比d小朋友受番

加油
SAME SAME,我未嫁前一年,阿媽裝修,已經拆左我間房~去完旅行返黎嚇C我~我一個人搬出去住唔好怪我~

輸入搜索內容


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


45#
發表於 12-2-13 19:54 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-2-13 19:27
SAME SAME,我未嫁前一年,阿媽裝修,已經拆左我間房~去完旅行返黎嚇C我~我一個人搬出去住唔好怪我~
...

做咩講都唔同你講聲就拆左你間房..mouth:咁你咪好嬲..
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


伯爵府

積分: 19540


46#
發表於 12-2-13 20:54 |只看該作者

回覆:原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

我娘家永遠是我家,
反而我娘咩屋企事都一定立即同我講




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


47#
發表於 12-2-13 20:59 |只看該作者

原來離開娘家後,個度已經唔再係我屋企,真係心灰意冷..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44373


48#
發表於 12-2-13 21:41 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 12-2-13 19:54
做咩講都唔同你講聲就拆左你間房..咁你咪好嬲..
佢之前有提過o既,但我當然反對啦,我冇諗過我都未同意佢竟然拍板囉~
嬲架,但因為冇房訓,我嬲還嬲,仲要同阿媽孖舖添呀~~
所以好快就搬左~
輸入搜索內容


男爵府

積分: 7261


49#
發表於 12-2-13 22:03 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔好!我要活得比佢哋好。)你都要+++ 加油呀!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 12-2-13 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


51#
發表於 12-2-13 23:41 |只看該作者
swwoo821 發表於 12-2-13 22:03
家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔 ...

你好正面呀,但點活得比佢地好..??
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


52#
發表於 12-2-13 23:43 |只看該作者
swwoo821 發表於 12-2-13 22:03
家家有本難諗的經,自已父母、62、99、仲有各方的親戚、朋友,總有d衰人存在, 我都好唔開心同就顛啦。 (唔 ...

你好正面呀,但點活得比佢地好..??
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


禁止訪問

積分: 27698


53#
發表於 12-2-13 23:55 |只看該作者

回覆 回覆:wasabi_s的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo