自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 12-2-23 11:47 |只看該作者
我曾經有一個海歸b6上司,超難頂

之前之後都係鬼佬上司,ok

而家係鬼婆上司,都ok

未試過港人上司
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


珍珠宮

積分: 32775


42#
發表於 12-2-23 11:48 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

以前男上司,超難頂,而家女上司,一時時,唔煩我個時好ok




翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-2-23 11:50 |只看該作者
都唔一定, 公司都有男/女上司, 有D男上司難頂起上黎, 真係好難頂.


大宅

積分: 4814


44#
發表於 12-2-23 11:50 |只看該作者

引用:已婚有仔女既,+難頂極都有個譜...40以上未

原帖由 艾莉 於 12-02-23 發表
已婚有仔女既, 難頂極都有個譜...
40以上未婚仲要無拖拍個D...超級惡頂! ...
冇錯呀,我公司早前都有個咁既女人,好彩係今年冇做喇,我同其他同事即刻去左興祝





侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


45#
發表於 12-2-23 11:51 |只看該作者
女上司多數都係難頂,但好彩依家我嗰個女上司又唔差,佢都未結婚冇拍拖


大宅

積分: 2196


46#
發表於 12-2-23 11:52 |只看該作者
隔離會計部女上司, 好少見佢笑, 行近D都鬧, 做佢下屬個個都頭DUP DUP, 變態...


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-2-23 11:57 |只看該作者
I hate female boss!!


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


48#
發表於 12-2-23 11:58 |只看該作者
一dd,依家d男上司有d越黎越差....


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


49#
發表於 12-2-23 11:58 |只看該作者

係咪女上司就一定好難頂?

不是




侯爵府

積分: 22751


50#
發表於 12-2-23 11:59 |只看該作者
10居其九都好惡頂,尤其是當個組合係女上司+女下屬嘅時候。
以前做過幾份工,得一份係女上司,男上司通常都易話為D,体諒下屬D,
我敢話我做咗咁耐嘢,從來無俾男上司話過,只有我對佢哋黑面。
女上司啦喎,真係好睇佢心情,總之就一啖沙糖一啖屎,
你做得唔合佢標準時,佢又話你唔掂,做得太好,佢又怕你超越佢,好小心眼,
總之乜都可以俾佢借題發揮,所以嗰時我對住個女上司真係日日都担驚受怕,
心理壓力真係好大,最終都頂唔順一年鬆D就辭職。
個女人極力想留我,叫咗我不下五六次入房傾,又話會加我人工,
又話會俾D我鍾意做嘅工作我做,但係講講下又都不忘踩我兩腳,
又話我D日文唔夠好,出去揾唔到更好嘅日文工? (我嗰時間公司係一間好日本好日本嘅公司)
又話我個人唔夠SOCIAL,好難揾到好工,不如留低會有更好嘅發展。
我心諗我咁差你咪唔好留我囉!:;pppp:
你話幾惡頂呀!


大宅

積分: 1676


51#
發表於 12-2-23 12:02 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

Yes! Absolutely 勁難頂,自己係女人都係咁話!難頂程度好明顯可以由年紀、婚姻、家庭狀況而分。試過3個經歷:
1. 30歲恨嫁,中程度難頂,遇啱有感情煩惱,而果日又要同佢開會,慘!
2. 就嚟40,嫁左,無仔女(口講唔想生,懷疑係無得生),頂級難頂,個人太無聊,無寄託,將時間、精神花係公司去製造是非、搞小圈子、鬧人,經常取笑其他人的外表,
3. 就嚟40,有個好老公,有一對仔女。好人,關心下屬,就算離職後都可以做朋友




子爵府

積分: 13317


52#
發表於 12-2-23 12:03 |只看該作者
都唔係個個女上司都衰0既。都有d男人老狗又小家又鐘意貪便宜的。
我遇過的上司裏面,我覚得失婚的中年女上司比単身的難頂。0羊都睇唔順眼


子爵府

積分: 13797


53#
發表於 12-2-23 12:05 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

未結婚又無拖拍最難頂,其次是結婚沒有小孩



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-2-23 12:06 |只看該作者


子爵府

積分: 14677


55#
發表於 12-2-23 12:08 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

我自已係女人做人上司果時都覺自已難頂... 但唔惡又好難有效地控制到個場面. 唉...




男爵府

積分: 8753


56#
發表於 12-2-23 12:08 |只看該作者
唐生D親戚
banbanmm 發表於 12-2-23 11:16
唔一定,我以前的男上司很難頂,他蠢,但以為自己很醒!


大宅

積分: 2697


57#
發表於 12-2-23 12:11 |只看該作者
mokchingyin0910 發表於 12-2-23 12:05
未結婚又無拖拍最難頂,其次是結婚沒有小孩
離婚個d最恐怖! 情緒大起大落單身個d就永遠覺得你同佢一樣冇生活, 放工先黎捉住你講呢樣個樣


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


58#
發表於 12-2-23 12:12 |只看該作者

引用:未嫁冇拖拍仲難頂 +

原帖由 MATINLONG 於 12-02-23 發表
未嫁冇拖拍仲難頂
絕對讚同




子爵府

積分: 13797


59#
發表於 12-2-23 12:13 |只看該作者

回覆:係咪女上司就一定好難頂?

離婚個D又真係未遇過



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


伯爵府

積分: 19437


60#
發表於 12-2-23 12:16 |只看該作者
女人係難頂D, 我而家都係SERVE緊女波士, 佢未婚無拖拍, 鬼婆, 不過佢我5:30走人佢又唔會難為我, 佢都好明白唔係人人好似佢咁同埋人地有家庭, 有時做夜咗佢都好APPRECIATE~

不過總括嚟講, 女人難頂D因為比男人情緒化D!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo