望下都驚
你呢間係2手樓? 個櫃係入伙時上手留落? 我咁估係因為係張相入面我見到件麻石面, 因為一手私樓唔會用呢隻石, 一手公屋同居屋就直情冇石面.
, 然後噴藥水, 等作用時間過後就拎部抽濕機入櫃, 開著佢就刪埋度門 (刪剩少少畀部機回氣), 盡快抽返乾個櫃, 如果冇抽濕機可以用暖風機, 但就唔好刪門, 會焗壞部機
, 個櫃乾晒之後就用玻璃膠將盆底同木台面之間接合位固定, 唔好漏窿, 要封滿, 然後再係上面麻石同鋅盆邊之間再吱膠, 然後唔好再用啦, 因為玻璃膠係未透之前係唔可以濕水, 呢個時候要打開櫃門, 等佢自然風乾, 第2日先好用呀,
, 因為D菌已經吽成植物, 我唔係呢科唔想亂教你, 你試下帶埋D菇或者張相去D賣植物賣農藥既地方問下有冇可用既藥水啦, 我見過鄉村地方有D叔叔係除野草之前會噴上一D藥水, 佢地話唔知咩"消草水"咁架, 噴完第2日D草就會燶, 你問下佢地應該有計架, 不過記得落藥前要拎晒D食物同食具出廳呀!



mouth:, 用布黎抺, 包括床屏仿皮同屏背, 床框內外同床斗入面, 仲有支油壓較, 原先放係床斗內入面既雜物都唔可以放過, 留低少少菌都會再發架, 而貼住床屏果幅牆最好都抺下, 雖然冇發霉, 但曾經都掂過個床屏嘛, 抺好晒D野就等10mins, 等D藥水留耐少少殺晒D菌就開冷氣 / 抽濕機 / 暖風機, 刪埋門, 將成間房抽返乾,
, 仲有冚埋床板前記得放返張床玉先好冚, 正常健康既油壓床唔係咁易刪架, 一定要借助床玉重量架
