自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 9928


41#
發表於 12-2-25 00:24 |只看該作者
uri_lau 發表於 12-2-24 23:49
你好pro呀
其實我唔係好pro, 識既野唔多, 只係份人比較八婆


男爵府

積分: 9928


42#
發表於 12-2-25 00:36 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-25 00:19
如果唔係牆,係木同皮呢?
應該用火酒定醋呢?
木皮唔可以用醋, 因 為一般木皮只係得1mm咁厚甚至更少, 醋太酸會傷木皮,
如果你隻木皮係曾經索過色亦唔可以用火酒, 因為會有機會甩色,
假如你果肯定佢係木皮, 而表面有叻架, 用180號虎紋砂紙磨走霉菌, 重新油叻架, 不過呢個過程要非常小心, 因為索色木皮只會索到表面, 唔會成件木皮1mm咁厚都索晒色, 所以要小心唔好磨甩d色


男爵府

積分: 9928


43#
發表於 12-2-25 00:41 |只看該作者
本帖最後由 CannieWP 於 12-2-25 00:56 編輯
winnie雲妮 發表於 12-2-24 23:34
我用乾布抹,但無用,霉菌發黑,牆身黑色一點點!點算?

如果變到黑晒, 用乾布都抺唔甩, 好可能係由深層發到出黎, 係我既認知裡面... 只可以剷底做過, sorry 幫唔到你手, 你一係影張相去五金舖睇下佢地有冇野幫到你


男爵府

積分: 9928


44#
發表於 12-2-25 00:50 |只看該作者
hoichingching 發表於 12-2-24 23:38
用布抹左留低左抹痕,點好??去五金店買火酒的嗎?
試下用火酒啦, 不過唔好溝水, 其實火酒有分度數, 即係%, 我用一般係藥房買果d, 大約係75%左右, 唔好咁大範圍抺, 續少續少咁慢慢黎, d抺痕就冇咁勁


伯爵府

積分: 15439


45#
發表於 12-2-25 00:56 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-25 00:36
木皮唔可以用醋, 因 為一般木皮只係得1mm咁厚甚至更少, 醋太酸會傷木皮,
如果你隻木皮係曾經索過色亦唔可 ...
木面冇叻架...係張油壓床打開後,入面裝嘢個木兜...發霉發得好恐怖,我用布抹完第二人就出返嚟...皮呢,我床頭係皮,佢同牆之間又係咁,牆身反而冇霉...
我應該點做?


子爵府

積分: 12037

好媽媽勳章


46#
發表於 12-2-25 00:57 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

滴露




伯爵府

積分: 18627


47#
發表於 12-2-25 00:58 |只看該作者

引用:用白醋抹

原帖由 capricon 於 12-02-24 發表
用白醋抹





男爵府

積分: 9928


48#
發表於 12-2-25 01:01 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-25 00:56
木面冇叻架...係張油壓床打開後,入面裝嘢個木兜...發霉發得好恐怖,我用布抹完第二人就出返嚟...皮呢,我 ...
你係訂造定買現成架我知道係點先答到你, 一般訂造野, 出面係木板, 入面唔係架, 內窿用埋木皮貴好多, 冇人會咁做, 買現成就更加唔會有, 床屏塊皮係真皮定仿皮架? 做法唔同啵, 你影張相我睇下丫, thanks




伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-2-25 01:03 |只看該作者
我老公都係用漂白水慢慢抹, 再勤D開抽濕, 就冇咁易起返


伯爵府

積分: 15439


50#
發表於 12-2-25 02:44 |只看該作者
CannieWP 發表於 12-2-25 01:01
你係訂造定買現成架我知道係點先答到你, 一般訂造野, 出面係木板, 入面唔係架, 內窿用埋木皮貴好 ...
我係海馬買嫁, 所以應該算係現成?
皮係假皮黎既應該...因為張床都唔係好貴, 加上皮既位置好多..所以都應該唔係真皮...


大宅

積分: 4781

夏天玩到顛 熱血勳章


51#
發表於 12-2-25 07:19 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

唉,新屋洗碗盤邊生菇tim ar.......




大宅

積分: 4781

夏天玩到顛 熱血勳章


52#
發表於 12-2-25 07:26 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

原先只係見到邊界有小小,以為係防水膠唧得唔好,點知今日發大三倍,再睇真先知。。。原來盤下面三邊圍往生左好多。。。
myphoto.jpg



點評

anna_my_baby    發表於 12-2-26 14:31


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-2-25 10:09 |只看該作者
norakym 發表於 12-2-25 07:26
原先只係見到邊界有小小,以為係防水膠唧得唔好,點知今日發大三倍,再睇真先知。。。原 ...

好驚啫濕得好緊要
順順利利 大吉大利       


伯爵府

積分: 19540


54#
發表於 12-2-25 10:32 |只看該作者

回覆:牆身發毛點清潔呀?

我用清水都抹到



點評

hester05  好快又出番同牆身灰晒又難抹!用漂白水or白醋or火酒是但一樣,一定要用噴壺噴  發表於 12-2-25 10:47


別墅

積分: 712


55#
發表於 12-2-25 10:43 |只看該作者
唔好抹呀!要噴呀!我剛剛開浠漂白水噴...噴完等一分鐘就消失晒!可維持一季到


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-2-25 10:56 |只看該作者
好煩呀...個被窩唔爽:;pppp:


男爵府

積分: 9928


57#
發表於 12-2-25 11:35 |只看該作者
norakym 發表於 12-2-25 07:26
原先只係見到邊界有小小,以為係防水膠唧得唔好,點知今日發大三倍,再睇真先知。。。原 ...

望下都驚 你呢間係2手樓? 個櫃係入伙時上手留落? 我咁估係因為係張相入面我見到件麻石面, 因為一手私樓唔會用呢隻石, 一手公屋同居屋就直情冇石面.

你個地櫃係唔係木造呀? 一般石屎灶台唔會咁喎, 你應該係個盆邊漏水, 因為如果盆底漏水, 水向下流, 生菇既位置唔會係咁, 盆邊係裝工時造得唔好, 止口位同修口位冇落足膠都會滲水, D水畀麻石下面件夾板索晒, 加上位置唔通風同廚房室內氣溫比較暖就生菇囉,

咁啦, 你搵日冇咁潮濕就摘晒D菇落黎, 將盆邊同盆底周圍所有玻璃膠用界刀割晒出黎, 然後噴藥水, 等作用時間過後就拎部抽濕機入櫃, 開著佢就刪埋度門 (刪剩少少畀部機回氣), 盡快抽返乾個櫃, 如果冇抽濕機可以用暖風機, 但就唔好刪門, 會焗壞部機, 個櫃乾晒之後就用玻璃膠將盆底同木台面之間接合位固定, 唔好漏窿, 要封滿, 然後再係上面麻石同鋅盆邊之間再吱膠, 然後唔好再用啦, 因為玻璃膠係未透之前係唔可以濕水, 呢個時候要打開櫃門, 等佢自然風乾, 第2日先好用呀,

至於用咩藥水我唔敢肯定, 因為D菌已經吽成植物, 我唔係呢科唔想亂教你, 你試下帶埋D菇或者張相去D賣植物賣農藥既地方問下有冇可用既藥水啦, 我見過鄉村地方有D叔叔係除野草之前會噴上一D藥水, 佢地話唔知咩"消草水"咁架, 噴完第2日D草就會燶, 你問下佢地應該有計架, 不過記得落藥前要拎晒D食物同食具出廳呀!

玻璃膠有好多色, 只要你鍾意咩色都用得, 不過唔好貪新鮮買 "無酸" 果隻, 一般有酸味既膠黏性高D架, "無酸"係唔臭, 但黏力冇咁好, 主要用黎痴有色底既玻璃同鏡, 貴D架, 唔好買錯, 一定要買酸果隻 !

以上方法可以止得下咳, 但如果做完之後都係生菇我就建議你再造個櫃





大宅

積分: 2310


58#
發表於 12-2-25 11:54 |只看該作者
用士必得抺便可


男爵府

積分: 6816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


59#
發表於 12-2-25 12:05 |只看該作者
我用藍威寶, OK嫁


男爵府

積分: 9928


60#
發表於 12-2-25 12:58 |只看該作者
mikako1205 發表於 12-2-25 02:44
我係海馬買嫁, 所以應該算係現成?
皮係假皮黎既應該...因為張床都唔係好貴, 加上皮既位置好多..所以都應該 ...

海馬算係現成, 主要係用MDF板料, 外面係木皮, 但內窿係木紋紙, 唔可以用砂紙磨,
所謂既木紋紙就好似包禮物既花紙咁, 咩色都有, 唯一唔同既係木紋紙薄好多, 比A4紙更薄, 不過所有廠家痴完都會做返防潮保護,
你個床斗發晒霉應該係呢排潮濕, 個斗貼住個地吸晒地面D濕氣之餘仲長期焗住唔通風所致, 床屏塊仿皮都係差唔多, 仿皮其實即係PVC, 比較焗身, 空氣潮濕入面D棉吸左濕氣落去仲要畀塊PVC焗住咪會霉囉~

你試下搵一日放假, 搵埋老公幫手, 將油壓床入面D野同床玉拎晒出黎, 將張床移出至可以企係床屏後面清潔為止, 用滴露消毒藥水溝水稀釋, 溝幾多要睇返個樽後面說明, 同埋睇你D霉菌有幾勁啦mouth:, 用布黎抺, 包括床屏仿皮同屏背, 床框內外同床斗入面, 仲有支油壓較, 原先放係床斗內入面既雜物都唔可以放過, 留低少少菌都會再發架, 而貼住床屏果幅牆最好都抺下, 雖然冇發霉, 但曾經都掂過個床屏嘛, 抺好晒D野就等10mins, 等D藥水留耐少少殺晒D菌就開冷氣 / 抽濕機 / 暖風機, 刪埋門, 將成間房抽返乾,

之後放返D野入去時記得放多隻大笨象啦, D菌抺得幾清都好, 一個好日唔開不見天日既地方, 一有少少濕都好易再發 , 仲有冚埋床板前記得放返張床玉先好冚, 正常健康既油壓床唔係咁易刪架, 一定要借助床玉重量架


順便提下你, 開油壓床時順手check埋支較啦, 因為油壓較萬一漏油就會好危險, 支較通常唔係黑就白, 前面會連住一支幼身D既銀色柱, 用手摸下呢支銀色野有冇油, 同埋黑/白色油壓鼓同銀色柱之間個接合位有冇漏油, 如果有漏, 即代表個油鼓有問題會變得冇力, 要即刻冚埋張床搵人換較





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo