自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-3-22 21:00 |只看該作者

引用:我仔也是a仔!以前我不想比人覚得我寵壞個

原帖由 mickeywinnie3 於 12-02-27 發表
我仔也是a仔!以前我不想比人覚得我寵壞個仔,又不想屈服佢既固執怪脾氣,所以會打佢,但原來現在發現我錫 ...
我現正學習如何可以正面鼓勵亞仔,大家加油!




翡翠宮

積分: 85715

2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 12-3-23 01:23 |只看該作者
加油
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


43#
發表於 12-3-23 10:33 |只看該作者
CLong 發表於 12-3-22 16:03
請問亞氏保加看醫生有什麼作用?

如果已評估左亞氏保加症,就不需要再去寶血醫院看陳嘉璐醫生,
佢幫人做評估,開藥俾ADHD小朋友食。快過政府醫院。

但亞氏保加症不需要食藥,我小兒只是定期在政府醫院覆診,
看看最近如何,給他排一些政府舉辦的社交小組。

坊間都有社交小組,一樣要排,仲要好貴。


My child, you hold the whole of my heart in your small hands


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


44#
發表於 12-3-23 10:41 |只看該作者
Cat108 發表於 12-3-22 20:11
ADHD 同a仔有什麼分別

ADHD,是過度活躍加專注力不足。

A仔,不知是講甚麼A?
Austim,是自閉症。
Asperger,是亞氏保加,高功能自閉症。
可能大家都簡稱A仔。

但ADHD就好少簡稱A仔。

My child, you hold the whole of my heart in your small hands


大宅

積分: 2506


45#
發表於 12-3-23 20:08 |只看該作者

亞氏保加症.....急.......pls help

請問有無媽咪成功為小朋友排到小組服務,可否分享下他們是如何訓練小朋友,家長有什麼可以做?又或者有無媽咪分享下,當遇上他們的固執行為可以用咩方法解圍?




大宅

積分: 2353


46#
發表於 12-3-23 21:31 |只看該作者

回覆:亞氏保加症.....急.......pls help

我特登注冊就係想同你分享,你先冷靜D,你係因咩懷疑個仔有啊?學校老師同你講?佢細個時幼稚園老師有沒講過?佢有冇特別討論一種顏色or喜歡?佢理解到別人情緒?有冇係D特別場合做D唔合場合茄情緒表達?e.g:奔喪會笑?




大宅

積分: 4142

畀面勳章 大廚勳章


47#
發表於 12-3-23 21:42 |只看該作者
版主,亞氏保加症通常係用行為治療法,黃金期係3歲,現在你囝囝都11歲了,如果就算係氏保加症,要為佢做行為治療法,可能效用已不大~
不過先同學校社工傾下啦~每2間小學,應該有一個心理學家跟進的,如果你個囝囝真係如你所說,你懷疑佢係亞氏保加症,叫學校社工幫你轉介囉,不是一件難事來的,除非社工認為你個囝根本無亞氏保加症的特徵

點評

Candy_family  佢就係唔係好明顯果種, 有時又OK, 有時又好似好失控咁  發表於 12-3-23 21:44


伯爵府

積分: 17891


48#
發表於 12-3-23 21:42 |只看該作者
回覆 IvyCP 的帖子

我同佢排左政府喇, 姑娘打比我問症, 佢了解左我小朋友的情況後, 叫我直接去兒童精神科排, 因為最終都係會去到果度睇, 佢同我講, 聽我講我仔嘅情況, 已經覺得好似, 而且連佢老師都認為係, 佢情況唔太嚴重, 不過因為我早排同佢去左搵私家睇, 個醫生發現佢有焦慮, 所以要正視, 怕佢再大D都唔識控制自己情緒的話, 情況會轉壞, 佢而家最大問題係同D同學仔相處好一般, 又成日比人玩, 又易發脾氣, 好固執, 完美主意, 對自己要求好高, 成日都要做到完美, 遇到佢覺得自己做得唔好/ 怕自己做得唔好嘅野, 佢就唔知點算好, 喊, 發脾氣, 又間中好中意自己同自己講野, 佢成績好好, 但就成日為自己攞唔到100分而担心, 唉, 其實好似好多野咁, 不過佢無事無幹時, 同一個正常人無分別的, 所以成日比D社工, 姑娘, 老師誤會佢唔係有病但又EQ好低、 唔自律嘅學生


大宅

積分: 2353


49#
發表於 12-3-23 22:25 |只看該作者

回覆:Candy_family 的帖子

我星期一返工幫你將個情況同機構反應吓,But如係,11age只可以情緒輔導為主,你係屋企可以多D同佢做場景分析、角色扮演、教佢如何處理各種人際糾紛!亞氏保加仔欠缺同理心,你要負出相陪時間,加油!




水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


50#
發表於 12-3-23 22:28 |只看該作者

回覆:亞氏保加症.....急.......pls help

做乜咁遲先發現




已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-3-23 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17891


52#
發表於 12-3-24 00:05 |只看該作者
回覆 IvyCP 的帖子

好呀, 真係唔該晒, 講真, 有時我真係唔知點同我個仔解決佢D不安同情緒, 只係成日同佢講有D事我地控制唔到的, 唔洗太介意, 我知道幫唔到佢, 但又唔識咁教佢


珍珠宮

積分: 42366

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 12-3-24 00:12 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-3-23 21:42
回覆 IvyCP 的帖子

我同佢排左政府喇, 姑娘打比我問症, 佢了解左我小朋友的情況後, 叫我直接去兒童精神科 ...
請問你點排政府架?


伯爵府

積分: 17891


54#
發表於 12-3-24 00:17 |只看該作者
回覆 PaPa 的帖子

去一般家庭醫生轉介的, 叫醫生寫封轉介信


大宅

積分: 1757


55#
發表於 12-3-24 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-02-27+發表

原帖由 ilovematthew 於 12-02-27 發表
我仔也是,又唔專心,又懶散,都唔知想點,駁咀就最叻,我無去評估過佢有無問題,唉好難教,我都 ...
我個仔都係喎!完全一樣,真係吾知出咗咩問題?




大宅

積分: 2506


56#
發表於 12-3-24 14:55 |只看該作者

引用:我特登注冊就係想同你分享,你先冷靜D,你

原帖由 IvyCP 於 12-03-23 發表
我特登注冊就係想同你分享,你先冷靜D,你係因咩懷疑個仔有啊?學校老師同你講?佢細個時幼稚園老師有沒講 ...
IvyCP,

其實我小朋友都已評估為亞氏保加,剛六歲,但兒童評估中心話佢擇界,不獲跟進,叫我自己找私人或其他機構。我找過部份機構,但因太貴,負擔不起,蕊展原先有希望,但排了差不多—年,小朋友已過六歲,又不獲受理,要重新排小學組。我怕排到,他又超齡了,有無人知有無d機構可以快d同不太貴的呢?




大宅

積分: 2506


57#
發表於 12-3-24 15:01 |只看該作者

引用:我個仔都有亞氏保加,但我又唔覺得佢好聰明

原帖由 小傑媽媽 於 12-03-23 發表
我個仔都有亞氏保加,但我又唔覺得佢好聰明,反而仲係勁硬頸,日日同我搞對抗,激到我嘔白泡! ...
小傑媽媽,

我小朋友同你的差不多,但我發覺佢比較受軟唔受硬,亞氏的小朋友我自己覺得不宜硬碰,否則影響關係,他更聽不入耳。不過我仍在學習中,未找到很有效的方法。




大宅

積分: 2506


58#
發表於 12-3-24 15:05 |只看該作者

亞氏保加症.....急.......pls help

希望有經驗的父母可以在這裡分享下。




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 12-3-24 15:10 |只看該作者

回覆 回覆:CLong的帖子

蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣



            


大宅

積分: 2506


60#
發表於 12-3-24 15:52 |只看該作者

引用:蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣

原帖由 小倩 於 12-03-24 發表
蕊展… 我仔小一排到小二就完都仲未有聲氣
所以我覺得只靠呢d機構真的不太實在,希望可以在這裡籍著大家的分享多一點支援。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo