2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 740


41#
發表於 12-3-18 02:03 |只看該作者
定 d 黎, 我之前個情況仲悲(而家都未算好)
我 Day 1 係 1 月 2 日, 平時大概 31-32 日 cycle
如果計日子的話第一次見醫生 3 月 2 日果時應該要係 8w3d
但無論肚超定陰超都只照到個胎囊 (同一日內睇左 2 個私家醫生)
兩個得出既結果都係一致:胎囊只得約 0.9cm 大即係 4-5w
相差左接近 4w 差距
兩個醫生都話唔樂觀要等十日八日再覆診睇下長唔長得成個胎
日子過得好辛苦, 兩公婆心理壓力好大地終於捱到再見醫生
覆診日係早兩日星期五黎, 即係如果以計算講既 10w3d
今次陰超照出黎見到閃閃, 個 B 約 1.3cm 即係大概 7w4d, 心跳 148bpm
雖然同上次既差距收窄左客觀黎講可以當係遲左排卵/遲左著床/whatever
但醫生話情況仍然未樂觀因為胎囊生長太慢
對比上次只係有大左大約 0.44cm
無足夠空間比個 B 活動同有機會令個 B 受擠壓而畸形
而且醫生話胎水量亦明顯唔夠
佢話如果胎水唔夠的話個胎係生存唔到
而家又要等隔多個禮拜再覆診
過完一關又有下一關
咁你話你驚得幾多


洋房

積分: 59

陪月勳章


42#
發表於 12-3-19 15:43 |只看該作者
各位十月媽媽加油,如果呢個醫生唔答您又照唔到,不如換個個la..
我係12/1 LMD,cycle 38 days
18-20/2 check 到有,照陰超見唔到,醫生話可能宮外孕,之後過左幾曰零晨去完厠所休克,嚇死我,諗休克缺氧會不會影響bb,之後再見醫生照肚,見到佢,未有胎,仲多個水泡,7w4d大概兩星期前見到閃閃下,不過8w3d上星期流啡,又嚇死,即刻打比姑娘,好彩佢仲閃閃下仲大個左,不過現在要臥床,星期三返工,同要食安胎藥(荷爾蒙)。仲有好多關要過,媽媽們加油!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo