婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 69


41#
發表於 12-3-7 18:39 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

No way no way no way but 成日都上




男爵府

積分: 6247


42#
發表於 12-3-9 11:34 |只看該作者
唔鐘意!! 老公同意 or 唔同意都唔鐘意!! 但我99日日上!!!

以前冇乜所謂, 但由99開始當這是她的家... 睡我們的床...給工人出與我相反的指令.... 寵壞我仔&工人(e.g 讓工人做我不允許的事)..........現在我成了好有所謂 & 好唔鐘意!!!


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


43#
發表於 12-3-9 12:35 |只看該作者
勁唔唔鍾意,雖然99成日叫我俾我屋企條key佢,不過我同老公點都唔俾:;pppp:,因為結婚初期係同99住,後來發生咗d好唔開心嘅事,我哋先唔理99搬走咗,所以依家我好抗拒99

不過如果老公喺我返工嗰陣帶99上嚟我都唔理得咁多,總之我見唔到就算,不過我如果我屋企人上過嚟我度,雖然老公一定無所謂,但事前/事後我都會同佢講,因為間屋係我哋兩公婆嘅,有其他人上過嚟,我都要尊重番佢同佢講聲.


大宅

積分: 1577


44#
發表於 12-3-9 12:42 |只看該作者
ting11741181 發表於 12-3-7 00:20
如果我帶我阿媽上黎,我會sms或者打電話同佢講聲先,佢ok左,我先會同阿媽上去



...

吓! 如他say no, 妳不讓妳父母到訪?


大宅

積分: 1577


45#
發表於 12-3-9 12:46 |只看該作者
ting11741181 發表於 12-3-7 00:25
唔係要申請,不過係咪應該上黎前,sms或者打電話同我講聲呢?有時屋企有d野,唔想比6299見到或知道,咁講聲 ...

妳應該同老公講囉! 唔應該怪99上妳的家.


彩鑽殿

積分: 609826

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


46#
發表於 12-3-9 12:49 |只看該作者
回覆 ting11741181 的帖子

99唔會上我屋企, c6叫佢得閒休息係屋企抖下, 唔好周圍去


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-3-9 14:03 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-9 12:42
吓! 如他say no, 妳不讓妳父母到訪?

咁我咪同阿媽講屋企晏D無人,我地一陣要出街,下次先上黎啦~

咁咪得囉~


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-3-9 14:06 |只看該作者
hh-mum 發表於 12-3-9 12:46
妳應該同老公講囉! 唔應該怪99上妳的家.

我係唔鐘意99上我屋企,因為佢搞到我好大壓力,

不過今次我有少少嬲,係因為C6帶99上黎之前無通知我~


男爵府

積分: 8845


49#
發表於 12-3-9 17:53 |只看該作者
我第一間屋 99 有我鎖匙,因為佢阿仔覺得阿媽養到佢咁大,到有自己屋企阿媽應該有鎖匙! 仲話佢阿媽我 99 識做既! 點知 ....

1. 阿 99 帶埋啲三姑六婆趁我哋返晒工上去我屋企 "參觀" 喎! 事後佢自己爆響口!! 都唔知有幾多團成咗團上過去!

2. 阿 99 下晝湊完佢啲外孫放學得閒無事就帶埋外孫上我屋企食我雪櫃啲啫哩零食,仲要用我屋企電話打嚟話上咗去我屋企乜乜乜!!

3. 平日放假我哋唔返去食諗住二人世界,阿 99 又實驚無神殺上嚟話攞生果嚟比我哋食喎!!!

4. 最愛自己上我屋企摷我櫃桶櫥櫃話我啲嘢好咁擺咁擺! 我問佢仲乜開嚟睇,仲話要知阿仔間屋啲嘢擺邊!!! 咩阿仔呀? 間屋我都有份架!!!

嬲到我呀! 自此我搬咗幾次屋,佢咪冇鎖匙囉!!

哼!! 同新抱鬥?? 除非阿 99 你個仔唔愛佢老婆啦! 唔係你唔會贏架!!!


子爵府

積分: 11033


50#
發表於 12-3-9 22:55 |只看該作者
證明你c6都唔認為帶爹地媽咪返自己屋企要同老婆商量咁大件事囖!!!
自問我唔介意。。。。
觀其言、察其行、知其底、方識其人。


水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


51#
發表於 12-3-9 23:42 |只看該作者
我絕對、極之、超級討厭見到隻99!更加討厭上我家!!!!


大宅

積分: 4157

畀面勳章 陪月勳章


52#
發表於 12-3-9 23:47 |只看該作者

大家鐘唔鐘意99上你屋企?

有老公帶就唔話我知都無問題,但如果得6299兩個就noway




大宅

積分: 1427


53#
發表於 12-3-10 02:29 |只看該作者
本帖最後由 tobeypig 於 12-3-10 02:46 編輯

其實我覺得邊個帶人返屋企都應該同另一半講聲, 唔係話批准唔批准 而係基本禮貌嚟啫~~ 可能啱啱洗完衫成屋萬國旗(底底+爸爸)咁人地上到嚟好監介架嗎

不過我都唔多LIKE 6299 上我地屋企, 未搬前因住得好近,成日話要嚟坐下,又成日攞埋d無謂嘢去我地管理處話擺底俾我地(其實係借d意問下管理員我地係咪屋企,係的就可以直接上嚟),搞到我地幾唔好意思,之後c6俾佢地上嚟一次,但嚟到無嘢做齋坐SOFA, 我地二個又無理佢, 佢個仔响書房打電腦, 我直頭關房門响房睇書, 佢二個响廳ON居居, 坐咗一陣走去了c6, 俾c6叫佢咪煩, 跟住睇咗半個鐘電視就自動叫走啦~~但之後仲成日話要嚟, 好彩c6都無理佢地咋, 
之後搬咗屋,又成鬼日話要嚟,但我地一直都無俾地址佢地,所以我地搬咗4年佢只係知我地住邊區但唔知係邊度


大宅

積分: 1577


54#
發表於 12-3-10 13:31 |只看該作者
ting11741181 發表於 12-3-9 14:03
咁我咪同阿媽講屋企晏D無人,我地一陣要出街,下次先上黎啦~

咁咪得囉~

我意思係同媽咪去完街/飲完茶, 妳要返屋企, 她說要上去坐坐時喎?


子爵府

積分: 10192

2018復活節勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-3-10 14:07 |只看該作者

引用:Quote:ting11741181+發表於+12-3-9+14:03+

原帖由 hh-mum 於 12-03-10 發表
我意思係同媽咪去完街/飲完茶, 妳要返屋企, 她說要上去坐坐時喎?
咁咪同佢講話間屋好亂,好大塵,要執屋,招呼唔到佢囉~




翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


56#
發表於 12-3-10 17:31 |只看該作者
回覆 ting11741181 的帖子

因為我地呢間屋係62, 99的, 佢地有鎖匙, 基本上可以自由上黎! 但自從比我發現咗佢地未問過我地就自己上黎後, 我即時叫我老公話佢地, 叫佢地以後唔好! 我99仲要過份到帶佢d朋友上黎, 話想參考下d裝修喎, 個小朋友仲要食埋我地屋企d野! 唔係話肉赤d野食, 而係尊唔尊重囉! 就係因為佢地咁樣做, 所以我依家都唔係太尊重佢地! 同埋我唔鍾意我99上親黎就話我地冇乜冇物, 又彈呢樣彈果樣!

我都覺得你老公要事先知會你一聲既, 等可以收埋d爸爸didi嘛!


大宅

積分: 3721

畀面勳章


57#
發表於 12-3-11 23:11 |只看該作者
今日62自己開門入左黎,因我地幫佢養住隻狗,老公已經同隻狗落左街,我就剛剛起身,好彩都無衣衫不整,唔係勁樣衰


男爵府

積分: 6253


58#
發表於 12-3-12 01:15 |只看該作者

回覆:ting11741181 的帖子

nothing special. 既然個家佢有份,佢叫邊個黎都得。不過現實版,我地都吾鍾意俾人上黎,我地雙方家長從未到過我家!




複式洋房

積分: 133


59#
發表於 12-3-13 14:45 |只看該作者

回覆:ting11741181 的帖子

贊成




大宅

積分: 3575


60#
發表於 12-3-13 16:51 |只看該作者

回覆:大家鐘唔鐘意99上你屋企?

上來不但攪亂我廚房,重要無經我同意叫埋姑仔一家,大姑奶呀,二姑奶呀。十萬個唔鍾意




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo