親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2581


41#
發表於 12-3-21 14:06 |只看該作者
htts 發表於 12-3-21 12:32
想問買火車票, 即日買係咪都有飛架? 會否無呢?

台北 <-> 瑞芳對號車 (自強/莒光, 指定班次) 有機會買唔到,
但係區間車就實買到, 因為無指定班次只要迫到上車就得, 平日就基本上無乜人搭.

平溪線都係區間車, 所以都唔怕無票. 同埋台北出發可以在八堵站轉車, 台北到八堵的區間車班次較多(車票參考 #30)


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


42#
發表於 12-3-21 14:13 |只看該作者
RossoPig 發表於 12-3-21 14:06
台北 瑞芳對號車 (自強/莒光, 指定班次) 有機會買唔到,
但係區間車就實買到, 因為無指定班次只要迫到上 ...

區間車有往瑞芳嗎? 區間車有無得坐架?

另: 莒光點讀呀?


大宅

積分: 2581


43#
發表於 12-3-21 14:16 |只看該作者
sophiella 發表於 12-3-21 09:31
回覆 RossoPig 的帖子

rossopig,
如果只到十分瀑布及放天燈, 停留時間大約1.5 ~ 2hr, 一個上午/或下午已足夠. 瑞芳-> 十分 大約搭30分鐘火車假設你搭到 9:19 在瑞芳開的4714 火車, 10:00 便到達十分, 玩大約2小時, 可以搭 12:15 或 13:00 在十分開往瑞芳的火車. 從瑞芳出發包括車程預大約4hr 便可以了.

台北到瑞芳車程大約40~50分鐘





點評

h.l  嘩, 你的資料都好詳盡喎! 勁!  發表於 12-3-21 14:28


大宅

積分: 2581


44#
發表於 12-3-21 14:24 |只看該作者
htts 發表於 12-3-21 14:13
區間車有往瑞芳嗎? 區間車有無得坐架?

另: 莒光點讀呀?
區間車即係好似我地的東鐵咁. 有位座的, 但是先到先得
莒 : yu3 , 讀音可在這裡查: http://pth.linqi.org/pyzd.html

p.s. 莒光 源自於 蔣介石 "毋忘在莒" 的訓示



寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


45#
發表於 12-3-21 14:38 |只看該作者
RossoPig 發表於 12-3-21 14:24
區間車即係好似我地的東鐵咁. 有位座的, 但是先到先得
莒 : yu3 , 讀音可在這裡查: http://pth.linqi.org/p ...

THANKS.

我打算清明節當日去10分, 平溪, 唔去9份喇, 夜晚去松山個繞河街街市食DINNER/五分埔行街, OK嗎? 會否好多人呢? 打算即日買車飛.

繞河街街市/五分埔在松山站易找嗎?


大宅

積分: 2581


46#
發表於 12-3-21 15:33 |只看該作者
本帖最後由 RossoPig 於 12-3-21 15:41 編輯
htts 發表於 12-3-21 14:38
THANKS.

我打算清明節當日去10分, 平溪, 唔去9份喇, 夜晚去松山個繞河街街市食DINNER/五分埔行街, OK嗎? ...

清明節很多台灣人都會去拜山/祭祖的, 所以火車亦加開了班次, 但主要人潮是台北到高雄之間, 所以去十分平溪應該沒問題, 而且不去九份時間會充裕很多, 沒問題.
饒河夜市嘛, 逄假日都多人的. 反而五分埔在清明節會否較多店舖休息就不肯定了.

饒河夜市 從松山車站-北面的八德路出口便會見到一座很大的廟, 廟旁便是饒河夜市.
五分埔則在鐵路南面的松山路/松隆路出口
地圖http://www.wufenpu.tw/supp/





寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


47#
發表於 12-3-21 16:01 |只看該作者
RossoPig 發表於 12-3-21 15:33
清明節很多台灣人都會去拜山/祭祖的, 所以火車亦加開了班次, 但主要人潮是台北到高雄之間, 所以去十分平溪 ...

Thx for your detailed explanation.


男爵府

積分: 7783


48#
發表於 12-3-21 23:17 |只看該作者
回覆 RossoPig 的帖子

有老有嫩,想問如果我都定唒行程,可唔可以早d買定車票由台北往瑞芳同埋由瑞芳往十分?係咪可以買"指定席"有位坐呢??
另外,想問由放天燈那裡行去瀑布,要幾耐?謝謝!!


大宅

積分: 1847


49#
發表於 12-3-22 09:26 |只看該作者
回覆 RossoPig 的帖子

好詳細。感謝!

另外,你有無去過台灣科學館?

點評

RossoPig  台北的沒去過,只去過台中及高雄的科學館.  發表於 12-3-25 10:52


侯爵府

積分: 24592

夏天玩到顛


50#
發表於 12-3-22 10:31 |只看該作者
sophiella 發表於 12-3-22 09:26
回覆 RossoPig 的帖子

好詳細。感謝!
依~~我都諗緊去唔去科學館好,如冇時間唔去,唔知會唔會蝕咗??


大宅

積分: 2581


51#
發表於 12-3-25 10:50 |只看該作者
winniepoon 發表於 12-3-21 23:17
回覆 RossoPig 的帖子

有老有嫩,想問如果我都定唒行程,可唔可以早d買定車票由台北往瑞芳同埋由瑞芳往十 ...

可以預早買. 但係因為是短途所以即使對號車都可能買唔到座位票的, 我試過買對號車票都係買唔到指定座位的.

十分車站到瀑布大約20~30分鐘, 視乎行得快唔快, 中途會有遊客中心可稍作休息.


子爵府

積分: 12508


52#
發表於 12-3-25 19:49 |只看該作者
本帖最後由 yanyvonne 於 12-3-25 20:03 編輯
RossoPig 發表於 12-3-15 13:55
十分去菁桐大約20分鐘, 瑞芳去十分大約係25分鐘
詳細時間:
http://twtraffic.tra.gov.tw/twrail/

煤礦博物館真系幾合小朋友去. ... O廿其實一早 去 9 份先好, 定 10 份先較方便呀 ?????

我其實想去 9份+ 10份2個地方 , 邊個地方玩完返台北車站比較方便 因為有小朋友 .

THX!悠遊CARD, 坐公車去9份可用得嗎?


大宅

積分: 2581


53#
發表於 12-3-26 00:30 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-3-25 19:49
煤礦博物館真系幾合小朋友去. ... O廿其實一早 去 9 份先好, 定 10 份先較方便呀 ?????

我其實想去 9份 ...
十分先比較好, 因為九份地方比較細, 主要都係 行"基山街", 有很多茶座可以飲吓o野休息吓, 而且很多都開到七﹑八點, 可以揀間有風景睇的慢慢坐. 而且九份有巴士直接返到忠孝復興, 車程大約一小時, 通常都有位坐, 班次也算多, 大約20~30分鐘一班. 如果唔去金瓜石, 假日下午四五點先去到九份比較好, 可以避開人潮, 不日就沒所謂.
悠遊咭可以坐九份的公車, 但留意好似要上落車都拍咭, 建議問一問司機.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo