自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 97287


41#
發表於 12-3-13 17:39 |只看該作者

回覆:你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

都唔算不過我唔會



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 102652


42#
發表於 12-3-13 17:46 |只看該作者

引用:回覆+KT0603+的帖子 2這都是活動教學+哈+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11830


43#
發表於 12-3-13 17:51 |只看該作者

引用:回覆+helentong+的帖子 唔係啊+平日佢好得

原帖由 HAPPY_YY 於 12-03-13 發表
回覆 helentong 的帖子

唔係啊 平日佢好得閒架 成日睇tv 因為我星期六日放假先有時間同佢去學野 平日奶奶 ...
聽你咁講佢一星期七日加埋都係學3樣嘢啫,咁又ok喎




男爵府

積分: 5840


44#
發表於 12-3-13 17:54 |只看該作者

你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

我覺得都ok。。。

至少下午都有得休息。。

而且畫畫有興趣其實小朋友鐘意就唔會覺得辛苦。。。




~* 如果因為對方有病就唔愛嘅,就唔係真正嘅愛。
無人,知道生命嘅長短,就算做醫生嘅,都唔可以,保證自己 長命百歲....
所以結婚誓詞裡面無話到"百頭到老",但係就要保證,無論健 康疾 病,都要係 埋一齊........ *~

★這是一輩子的諾言,你願意嗎�


水晶宮

積分: 61227


45#
發表於 12-3-13 18:02 |只看該作者
pigpig 發表於 12-3-13 16:31
我覺得辛苦

有很多小朋友更辛苦呢!其實,一至五不需要上興趣班己不算辛苦.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


46#
發表於 12-3-13 18:05 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-3-13 16:29
星期一至五返全日

星期六早上 9:30-10:30 普通話 11:15-12:15 英文 (下午先去玩)

如果星期一至五都有野學, 就好辛苦

星期6日係興趣班, 我唔覺有幾辛苦, hea響屋企玩就唔辛苦?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


複式洋房

積分: 136


47#
發表於 12-3-13 18:05 |只看該作者

我覺得 ok 喎


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-3-13 18:08 |只看該作者

你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

辛苦少少喇...




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-3-13 18:10 |只看該作者
我覺得OK丫...唔辛苦..
MON - FRI都冇學野..放學做功課溫習就OK..
SAT都係早上學D野...下午去玩囉..
SUN畫畫係興趣...應該冇乜壓力


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


50#
發表於 12-3-13 18:11 |只看該作者

引用:星期一至五返全日星期六早上+9:30-10:30+普

原帖由 HAPPY_YY 於 12-03-13 發表
星期一至五返全日

星期六早上 9:30-10:30 普通話 11:15-12:15 英文 (下午先去玩)
小小喇!佢幾大先?



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


公爵府

積分: 25555


51#
發表於 12-3-13 18:15 |只看該作者
如果係小學生就唔辛苦,因為都唔洗學樂器,學樂器就除了上堂,每日要花時間練習.但如果係幼稚園生就慘dd喇,返全日已經慘,仲連星期日都要學野,不過唔算過份.


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


52#
發表於 12-3-13 18:19 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+12-3-13+16:31+我覺得

原帖由 MariaTsui 於 12-03-13 發表
有很多小朋友更辛苦呢!其實,一至五不需要上興趣班己不算辛苦.
我只係自己覺得辛苦,噤實會有部份人覺得ok如果小朋友自己0k就冇問題。我可能係外國已經懶了所以已經跟唔上HK步「佛」



My Two Princess


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


53#
發表於 12-3-13 18:21 |只看該作者
OK wor!


水晶宮

積分: 61227


54#
發表於 12-3-13 19:12 |只看該作者
pigpig 發表於 12-3-13 18:19
我只係自己覺得辛苦,噤實會有部份人覺得ok如果小朋友自己0k就冇問題。我可能係外國已經懶了:wahaha ...

It is very common in HK.


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


55#
發表於 12-3-13 19:13 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+12-3-13+18:19+我只係

原帖由 MariaTsui 於 12-03-13 發表
It is very common in HK.




My Two Princess


大宅

積分: 3901

畀面勳章


56#
發表於 12-3-13 19:21 |只看該作者

你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

ok wor, the schedule isn't very hard.





公爵府

積分: 29663


57#
發表於 12-3-13 19:22 |只看該作者
yauyauo 發表於 12-3-13 16:41
SAT 下晏都有得去玩,
SUN 畫畫當興趣
唔覺辛苦

Agree, 唔覺辛苦喎!


男爵府

積分: 8547


58#
發表於 12-3-13 19:24 |只看該作者

回覆:你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

只要小朋友係自願又返得開心,一點都不辛苦,返全日也非常充實和開心,亦有午睡時間,休息都好足夠



禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結。


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


59#
發表於 12-3-13 20:01 |只看該作者
有啲啦!
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 12-3-13 20:03 |只看該作者
我直情覺得呢位小朋友好得閒.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo