自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-3-15 10:29 |只看該作者
wing 發表於 12-3-15 00:46
我攪咗兩年, 第一年都無人覆我到唔到架, 但到時又齊晒人喎
希望到時會黎齊人, 因為我d野預左有多無少
人多d, 阿囡會開心d


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


42#
發表於 12-3-15 11:30 |只看該作者

引用:回覆+pigpig+的帖子 HK唔興呢樣嘢㗎~私隱

原帖由 小倩 於 12-03-15 發表
回覆 pigpig 的帖子

HK唔興呢樣嘢㗎~
噤又係!我地呢邊全部媽媽接送,所以經常見面。



My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


43#
發表於 12-3-15 11:31 |只看該作者

引用:岩岩再俾多次invitation老師幫手派 老師一

原帖由 心抱 於 12-03-15 發表
岩岩再俾多次invitation老師幫手派
老師一臉不悅的表,我都知自己煩
希望今曰有多幾個家長覆我啦 ...
俾多次意思係咩呀?俾完再俾?



My Two Princess


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


44#
發表於 12-3-15 11:35 |只看該作者
我地唔出席會送一份小禮物叫阿囡拎返學校同小朋友講番去唔到。放左學我仲要問返阿囡講左未?


教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-3-15 11:40 |只看該作者
pigpig 發表於 12-3-15 11:31
俾多次意思係咩呀?俾完再俾?

俾多次係......俾完再俾
原先星期一已經叫左老師協助我囡在課堂上派邀請卡
今日同老師講, 因為收吾到其他家長cofirm黎吾黎, 加上上次張邀請卡我大多數係英文.....
所以今日出多張memo用中文溫馨提示, "今年係最後一年幼稚園生活喇, 希望大家都黎到玩啦......敬請賜覆"
請左老師幫忙每個小朋友派一張
我都知自己好老土, 但點都要再做多次
又無見到其家長既機會.....


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-3-15 11:42 |只看該作者
gracelam 發表於 12-3-15 11:35
我地唔出席會送一份小禮物叫阿囡拎返學校同小朋友講番去唔到。放左學我仲要問返阿囡講左未? ...





珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


47#
發表於 12-3-15 11:47 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-14 18:56
就係無其他家長電話先慘
我係出哂成班小朋友既邀請咭, 叫個囡拎返去派
但係得3個覆我咋
我仔一年班時又係咁, 跟住我同佢講,無其他係學校同仔講話黎既同學仔電話, 就唔好開生日會喇.. 再三叮囑佢, 如果個同學無打比我, 佢唔黎得, 同無禮物架, 所以你想佢黎就返學追下佢喇.. 我日日就update下佢, 有邊個打左黎聯絡我.. 等佢返學追下囉, 想開生日會又唔係我, 佢都唔緊張, 我都唔同佢緊張呀


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 12-3-15 14:12 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-15 11:40
俾多次係......俾完再俾
原先星期一已經叫左老師協助我囡在課堂上派邀請卡
今日同老師講, 因為收 ...
其實幼稚園生嘅邀請咭點解要用英文
讀國際學校就話啫
你都話班上有不少"單非"
我相信佢哋根本唔知咩叫RSVP
(我識RSVP係因為細個屋企收結婚請帖, 中文譯作"恕乏戒催"
新一代嘅請帖都再無呢啲... )

            


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-3-15 14:24 |只看該作者

引用:Quote:心抱+發表於+12-3-15+11:40+俾多次係

原帖由 小倩 於 12-03-15 發表
其實幼稚園生嘅邀請咭點解要用英文
讀國際學校就話啫
你都話班上有不少"單非"
都係自己抵死
一味諗住張咭整得靚就算,無諗過單非問題
今曰出多張全中文,真係有一個帶有鄕音既家長打俾我




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


50#
發表於 12-3-15 14:29 |只看該作者
回覆 心抱 的帖子

小心到時一拖四五六七個嚟踩你場

點評

牛精仔    發表於 12-3-16 15:23
            


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 12-3-15 14:41 |只看該作者
回覆 小倩 的帖子

請問咩係 "單非"

同埋 恕乏戒催 ?

RSVP又係咩呀?

thanks


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 12-3-15 15:05 |只看該作者
gigi1020 發表於 12-3-15 14:41
回覆 小倩 的帖子

請問咩係 "單非" <--- 父/母其中一方唔係HK人

同埋 恕乏戒催 ?

RSVP又係咩呀? <--- 咪即係"恕乏戒催"

thanks

爸爸的喜帖
繼爺爺的廚書後, 家父執屋時發現一張好大張的喜帖, 還有一份長長的「嘉賓提名」, 是70年代父母結婚時的「產物」.

當時的喜帖內, 用的字眼和現在的雖然大同小異, 但現在的 "謹訂於" 當年會用 "謹詹", 即是由玄學家計過擇過而出的. "詹" 就同 "占". 這份帖我自己結婚之前看過一次, 當時我因為覺得個字好型, 曾經想用 "詹" 字, 不過夫人說 "你咁寫出面無人識睇你, 仲以為你印錯" 而作罷. 而另一方面, 在下款之上, 現在好多人都不知道 "承嚴/慈命" 的意思.

其實當年發帖是一定不會由一對新人自己發的, 因為結婚必須要 "父母之命", 因此絕不會是新人的名字放在下款. 而為突顯家中三代同堂以振家聲, 新人如有祖父母在堂的就會在父母名字上加上 "承嚴/慈命", 當為是奉「父母的父母」之命而成婚的.

而之前的喜帖, 因為只用中文, 所以打開後的另一面有時會無啦啦見到有個 "速" 字, 之後隔一行又有個 "玉" 字, 最尾仲有一行 "恕乏介催"; 這幾行字的意思, 有兩種不同的說法, 其一是留位, 原來 "速" "玉" 的意思是 "速移玉步", 就是當天早點到; 而另一個說法就是 "速" 代表早o的到, 而 "玉" 就是先行敬謝你們的禮物/禮金之類, 其實即係提客人, 記得做人情的意思了.

當然, "恕乏介催" 就相對明顯: "請原諒我不再提和催促你們來了".

同時間找到的就是一份嘉賓提名, 家父一位現已作古的世叔是當年 "國民黨年代" 的立法委員, 也是一位詩人和書法家; 他為了那「嘉提」題了字, 也作了一首詩. 以現時的社會來說可能覺得有點無聊, 不過當年對還是殖民地的香港來說, 不少人就會覺得是一份榮譽. 怎樣也好, 那題字是十分工整有力的. 而整份題名冊當中見到的人, 也不少是已經一樣作古的. 父母讀起來卻像再經歷當日的時刻一樣. 母親也說要找回她女家擺酒 (對, 當年比較少"聯婚" 而是先由男家擺 "迎親宴", 之後到回門時女家擺 "于歸宴") 時的綾緞布匹題名錄出來. 搞到我和夫人都想拎返自己當天的出來睇...

http://lordnel.blogspot.com/2012/03/blog-post_13.html
            


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-3-15 15:16 |只看該作者

引用:Quote:gigi1020+發表於+12-3-15+14:41+回覆

原帖由 小倩 於 12-03-15 發表
爸爸的喜帖
繼爺爺的廚書後, 家父執屋時發現一張好大張的喜帖, 還有一份長長的「嘉賓提名」, 是70年代父母 ...





子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-3-15 15:18 |只看該作者

引用:回覆+心抱+的帖子 小心到時一拖四五六七個

原帖由 小倩 於 12-03-15 發表
回覆 心抱 的帖子

小心到時一拖四五六七個嚟踩你場
係又吾拘
而家都仲驚吾夠人




男爵府

積分: 5167

畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-3-15 17:00 |只看該作者

引用:Quote:心抱+發表於+12-3-15+11:40+俾多次係

原帖由 小倩 於 12-03-15 發表
其實幼稚園生嘅邀請咭點解要用英文
讀國際學校就話啫
你都話班上有不少"單非"
RSVP = Respondez s'il vous plait (法語),係法文黎,咁點會覆呀




大宅

積分: 1885


56#
發表於 12-3-15 17:53 |只看該作者
鄧樓主緊張呀!

樓主別怕,單非的文化應該是樂於出席生日會的,所以應該會好多人到場!

加油!

多謝各位賜教,小妹學到嘢了!


禁止訪問

積分: 47750


57#
發表於 12-3-15 18:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25555


58#
發表於 12-3-15 18:56 |只看該作者

回覆:小朋友生日會 - RSVP 問題

28人得3人回覆又真係少得過份,叫人點預食物同禮物呢?我又真係未試過,因我所有邀請卡都有註明RSVP on or before....(date),通常係生日會前10-14日,同亞仔都搞過起碼三次party, d家長大多好合作,通常有八成都會deadline 前覆我,如到deadline未覆,我會親自打電話或email那些家長。




伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


59#
發表於 12-3-15 19:02 |只看該作者
gigi1020 發表於 12-3-15 14:41
回覆 小倩 的帖子

請問咩係 "單非"

其實....我想講, 我土生土長.....為人師表.........我都唔知RSVP 係乜.....
只係睇到呢個POST後, search 過先知點解咋...........


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


60#
發表於 12-3-15 23:45 |只看該作者
樓主 你囡囡學校有無互聯網呢? 或者試下係互聯網SEND EMAIL問多次

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo