自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


41#
發表於 12-3-15 11:18 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

聖安娜凈係個朱古力蛋糕好食,美心一般如魔鬼天使、脆脆都ok



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


已刪除用户

積分: 7799

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 12-3-15 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-3-15 11:20 |只看該作者
我都覺得係.....不過聖安對我黎講遠左d....


子爵府

積分: 13797


44#
發表於 12-3-15 11:20 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

聖安娜好難食




我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


男爵府

積分: 5251

熱血金章 畀面勳章


45#
發表於 12-3-15 11:22 |只看該作者

聖安娜蛋糕好食過美心?

兩間都少幫襯,我鐘意幫襯細舖,即日出爐即日賣




大宅

積分: 3372


46#
發表於 12-3-15 11:25 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

聖安娜蛋糕鞋,美心就面包鞋




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 12-3-15 11:27 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


侯爵府

積分: 24286


48#
發表於 12-3-15 11:27 |只看該作者
早排屋企人生日, 買咗4百幾既美心卡通蛋糕, 難食到....


真估唔到.....


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-3-15 11:29 |只看該作者
我上次想買排包和方包,係聖安娜個包裝袋見到中國製造,之後放低d包無買啦!


大宅

積分: 2620


50#
發表於 12-3-15 12:22 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

凱c面包附送小强在面包紙



點評

hfl0118    發表於 12-3-15 12:29


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


51#
發表於 12-3-15 12:26 |只看該作者
蛋糕NO, 但面包絕對係聖安娜好食好多!


禁止訪問

積分: 6844

醒目開學勳章


52#
發表於 12-3-15 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 12-3-15 12:32 |只看該作者
both are made in china


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


54#
發表於 12-3-15 12:43 |只看該作者
蛋糕方面,我又覺得美心好的喎!
以前最好係東海堂,而家差左,變左美心同東海堂差不多...


大宅

積分: 4952


55#
發表於 12-3-15 12:46 |只看該作者
回覆 bearbear333 的帖子

yes, i love siant xx more than maxim


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 12-3-15 12:48 |只看該作者

回覆:聖安娜蛋糕好食過美心?

我覺得係囉




翡翠宮

積分: 76899

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


57#
發表於 12-3-15 12:56 |只看該作者

聖安娜蛋糕好食過美心?

美心包乾真真。蛋糕都尚算可以。聖安娜belgium chocolate 75度is very good



人與人之間的感情很脆弱~ 珍惜那個能夠讓你做回真正自己既人~ 活在當下!


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 12-3-15 12:59 |只看該作者
美心麵包講明有落防腐劑, 自從大肚後已經唔食, 到仔仔依家 1 歲, 覺得佢d麵包貴得黎唔好味
聖安娜少食唔比較


男爵府

積分: 8945


59#
發表於 12-3-15 13:06 |只看該作者

引用:有人話係,你地覺得呢? +

原帖由 bearbear333 於 12-03-15 發表
有人話係,你地覺得呢?
可以美心啲包係工廠運黎。我覺得啲包濕濕漉漉,唔好食!但聖on娜係店入面有師父造包,會好食啲,新鮮啲。我見美x員工好多big6




男爵府

積分: 8945


60#
發表於 12-3-15 13:08 |只看該作者

引用:兩間都少,轉左食東海堂 +

原帖由 魔b媽b 於 12-03-15 發表
兩間都少,轉左食東海堂
東海堂已轉售了給美心期下了,同一間工司




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo