懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3836


41#
發表於 12-3-24 00:15 |只看該作者
聽到你地既分享真係笑到我
好在我c6暫時都冇整到我,而且多數都係我壓住佢多
有一日c6訓訓下拍醒我,話我個肚壓到佢手臂痺哂~haha~當左佢手臂做攬枕~
自有bb4個月開始覺得個肚有重量,我就買左餵乳枕當攬枕咁墊住個肚黎訓,先有教好訓咋~~~


大宅

積分: 1396


42#
發表於 12-3-24 00:24 |只看該作者

我犯下彌天大罪

請小心




男爵府

積分: 5454


43#
發表於 12-3-24 01:18 |只看該作者

引用:回覆+GLADYS小星星+的帖子 睇嚟佢對你個蘿

原帖由 lessenth 於 12-03-23 發表
回覆 GLADYS小星星 的帖子

睇嚟佢對你個蘿柚情有所鍾WOW, 咁你有無橫拖呀???
我發哂老脾推開佢隻臭腳,佢猪一样另過去继续訓有時好想還拖,不過又唔猞得




珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-3-24 07:33 |只看該作者

回覆:我犯下彌天大罪

鬧得好毒





別墅

積分: 724


45#
發表於 12-3-24 09:13 |只看該作者

回覆:我犯下彌天大罪

好好笑!!




大宅

積分: 1478


46#
發表於 12-3-24 11:50 |只看該作者
哈哈...真係好好笑

岩岩有果時我都試過俾我老公成個身一野得埋黎我度, 嚇死我, 跟住話鬼佢, 不過好彩佢無起飛腳呢舖癮

而家個肚咁大反而覺得阿B夠硬淨, 訓埋佢度都唔驚


大宅

積分: 1077


47#
發表於 12-3-24 11:56 |只看該作者


大宅

積分: 1582


48#
發表於 12-3-24 13:23 |只看該作者
回覆 jessicayuenbb 的帖子

我都有買餵乳枕比C9, 但係佢好似唔多鍾意用, C9比我早訓, 每一晚佢都將個餵乳枕放係我訓果邊, 而我訓果邊又係靠牆果邊WOW, 所以每晚都要攪一輪先有得訓....


大宅

積分: 4836


49#
發表於 12-3-24 13:45 |只看該作者
我老公瞓啫左都會成日郁黎郁去
我就醒啦,一早背住佢瞓
最多佢都係間唔中頂到我條腰之外,暫時住未試過撞到個肚


大宅

積分: 1582


50#
發表於 12-3-24 13:55 |只看該作者
回覆 enjoy1110 的帖子

唉......估唔到訓覺都禁大壓力....


男爵府

積分: 8299


51#
發表於 12-3-25 08:27 |只看該作者
WAKA.笑死了.
買個欖枕放中間,OK嗎?


大宅

積分: 1582


52#
發表於 12-3-25 09:19 |只看該作者
回覆 wai_wai37 的帖子

46呎床放個攬枕係中間再加多張被, 我肯定要出廳訓梳化

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo