自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


41#
發表於 05-12-12 15:56 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

有時我都覺得係囉….
一味話人對自己點唔好,
坐月點唔照顧,點唔預好野比自己食…..
好老實吖,奶奶有咩頭暈身熱,
做新抱又有無整D咩過佢食吓咁呢?
又有無陪奶奶去睇下醫生咁呢?
還是佢有病定無病你都唔知呢?
有時想吓自己係咪用心對人,
再想想點解要求人地對自己呢?


Kiwizaki 寫道:

奶奶整埋燕窩俾妳d仔女食,已經算好啦!就算佢唔整俾妳一個食,都唔係咁差o者!

我見好多時都係作為新抱既o係度彈個奶奶, 奶奶係咪真係咁差呢? 如果大家唔好太過計較,相信會覺得仲開心~

幾時聽過人地斤斤計較會覺得開心呢?

奶奶唔錫自己咪自囉,仲乜要俾佢點睇妳而影響妳自己心情? 咁樣好蠢!

把口生o係人地度,個心偏埋一邊都係控制唔黎,何必要自尋煩惱.

我勸下大家,人地唔鍾意自己,都要自己反省下係咩原因,我見有d人一句就怪晒人地,話自己唔識擦鞋拍馬屁,話人地偏心.... 係咪真係奶奶錯晒,真係自己問下良心啦.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 05-12-12 16:06 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

[quote]
Kiwizaki 寫道:
[quote]
chanwyf 寫道:


大宅

積分: 2850


43#
發表於 05-12-12 16:28 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

比我唔會嬲, 因我係最怕對住99, 唔使應酬佢都唔知幾好.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 05-12-12 16:31 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4310


45#
發表於 05-12-12 16:56 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

唔一齊飲茶重好,唔洗煩。
我重嬲,我本身住上水,嗰次我要去荃灣有重要事做,一個礼拜前同佢講定六点要去到我屋企,佢之後又話達三到又話達半最終7点都未到,我又趕,我就帶埋個女出去,之後99打我手堤我冇聽,我驚自己忍唔住同佢嘈,佢之後留言好大聲鬧我,[你以後有咩事唔好揾我湊bb],我好嬲点解佢自己遲到重惡人先告狀,不可理喻。我99之後重要再打去鬧我老公話你老婆咁咁咁................我老公都知係佢媽唔啱,所以唔出聲。重知今期係我的野x99攞獎冇辨法,嗰次之後我冇彩過佢。佢好笑到成日問我老公我嬲完未,原來佢一路都唔覺係自己唔啱。咁係我小器,所以小接捉為妙。


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


46#
發表於 05-12-12 17:10 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

[quote]
gremlins 寫道:
唔一齊飲茶重好,唔洗煩。
我重嬲,我本身住上水,


大宅

積分: 4310


47#
發表於 05-12-12 17:19 |只看該作者

Re: 如果你奶奶咁同你講,你嬲唔嬲?

[quote]
catjeffcat 寫道:
[quote]
gremlins 寫道:
唔一齊飲茶重好,唔洗煩。
我重嬲,我本身住上水,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo