Kiwizaki 寫道:
奶奶整埋燕窩俾妳d仔女食,已經算好啦!就算佢唔整俾妳一個食,都唔係咁差o者!
我見好多時都係作為新抱既o係度彈個奶奶, 奶奶係咪真係咁差呢? 如果大家唔好太過計較,相信會覺得仲開心~
幾時聽過人地斤斤計較會覺得開心呢?
奶奶唔錫自己咪自囉,仲乜要俾佢點睇妳而影響妳自己心情? 咁樣好蠢!
把口生o係人地度,個心偏埋一邊都係控制唔黎,何必要自尋煩惱.
我勸下大家,人地唔鍾意自己,都要自己反省下係咩原因,我見有d人一句就怪晒人地,話自己唔識擦鞋拍馬屁,話人地偏心.... 係咪真係奶奶錯晒,真係自己問下良心啦.![]()

