樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3170


41#
發表於 12-4-6 19:29 |只看該作者

引用:Quote:jilly 發表於 12-4-6 19:03 我本身無

原帖由 rentssp 於 12-04-06 發表
oic,

1) 我係置樂對面個D
屋企有小朋友又有狗,空間要大啲,加上想生多個,又預左住足一世,所以起碼要五百尺以上先考慮。

細個啲,百幾都有,如果兩口子既話,都唔錯架。

齋打字真係好容易誤會,又奇有時會打同音字,有時都睇死人架。

係喎,你諗住買屯門?



我要努力搵錢


大宅

積分: 3186


42#
發表於 12-4-6 20:19 |只看該作者

回覆:買邊度好?

葵芳真係好放便,但唐樓始終好多野要維修,屋內都要換下啲水喉先得。有啲煩




禁止訪問

積分: 7614


43#
發表於 12-4-6 20:31 |只看該作者

回覆:買邊度好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-4-7 17:35 |只看該作者
其實樓主你心目中已經有決定, 只係想多的人和意, 買邊度都好, 最緊要自己住得開心.


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


45#
發表於 12-4-7 19:28 |只看該作者
1


大宅

積分: 3030

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 12-4-7 22:22 |只看該作者

引用:比你揀,你會買邊間呢? 1) 屯門區,七百

原帖由 jilly 於 12-04-04 發表
比你揀,你會買邊間呢?

1) 屯門區,七百幾呎,實用八成有多,兩大房兩大廳
2
我之前住屯門富健花園,每日返工放工都要50分鐘,如果落雨屯門公路一定塞車,住咗三年頂唔順,搬咗去葵興居屋,宜家返工,去街好放便,唔洗怕塞車。




大宅

積分: 3030

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-4-7 22:39 |只看該作者

引用:Quote:peggy418 發表於 12-4-6 15:33 2 .

原帖由 jilly 於 12-04-06 發表
我揀個D都有成37年樓齡...大約220左右...不過盤超少...只係之前租過低層黎住...覺得OK所以先考慮. ...
是否近高芳街,著葵芳好便,有近地鐵。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo