自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


41#
發表於 12-4-8 13:26 |只看該作者
無贏又無輸~~果次因唔夠房要夾埋我姨, 姨丈一間房......

嘩....佢D鼻寒直頭似老爺車上山咁~嘈到完全無得訓!!

我同我老公完全頂唔順唯有點幾落左樓下賭場慢慢磨~~

拎到1k 出黎...開頭差唔多輸晒(我係果d輸晒一定會走唔再拎o既人黎)
輸剩1百就去左玩第二樣, 點知贏返晒返黎~~o岩o岩無多無少打返個和!!

時間去到6點~~hehe!!(咁就頂左一晚通頂~~)


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 12-4-8 13:50 |只看該作者

引用:Quote:LedTV 發表於 12-4-7 19:24 係啊..唔

原帖由 drizzle 於 12-04-08 發表
點為之靚枱?
派錢都派幾個字,個d枱多數爆場,分分鐘門門都比人買晒,要搭人買個隻,不過我多數比人搭。



點評

drizzle    發表於 12-4-8 15:24


子爵府

積分: 12574


43#
發表於 12-4-8 13:51 |只看該作者

去澳門,贏定輸

係十有八輸。我同我老公都好鍾意賭。不過我有節制d.次次去親贏就唔捨得走,輸晒冇錢唔走唔得先走好彩係我地知自己好賭,所以每次只帶現金去,輸晒就算,唔會借錢賭。




子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


44#
發表於 12-4-8 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 candybbnow 於 12-04-08 發表

原帖由 cloudwingwing 於 12-04-08 發表
人地做收數的比你地更爛仔,乜可以大到佢地?
62話,佢地都怕煩喎,都叫做有錢收,而且我老公話係一個局,62話可以報警,佢地自己傾,我同個女係屋企,所以我唔理,總之唔好搞到我地兩母女就得





男爵府

積分: 5340


45#
發表於 12-4-8 15:22 |只看該作者

引用:Quote:catping 發表於 12-4-7 21:49 每次去

原帖由 drizzle 於 12-04-08 發表
點大下佢??係咪買大??
係呀



點評

drizzle    發表於 12-4-8 15:23


侯爵府

積分: 20312


46#
發表於 12-4-8 15:34 |只看該作者

回覆:去澳門,贏定輸

不賭便是贏




禁止訪問

積分: 805


47#
發表於 12-4-8 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6707


48#
發表於 12-4-8 16:40 |只看該作者

回覆:去澳門,贏定輸

贏錢走-易
平手走-難
輸錢走-極.......難




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo