夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


別墅

積分: 987


41#
發表於 12-4-14 17:33 |只看該作者

引用:回覆+咪咪兔+的帖子 我係好明白大家講緊乜

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
回覆 咪咪兔 的帖子

我係好明白大家講緊乜.... 再講, 我真係唔係大聲/發脾氣咁吵鬧......
其實好多事都有兩面,你同你老公觀點角度唔同好正常,你亦無需將你個套想法套用落你老公身上,咁樣佢會覺得好辛苦!
再者,你老公脾氣真係好好了,俾你食住咁耐到而家只係用枕頭打下你,有好多人都冇你咁幸福!
你自己反省下啦,你應該都要同佢道歉呀
佢會覺得你似隻河東獅



點評

MrsSunflower  同意!!! 你所謂嘅正錯只係用你的價值觀, 沒有顧及別人感受!  發表於 12-4-21 12:00


大宅

積分: 2007


42#
發表於 12-4-14 17:40 |只看該作者
我覺得妳錯,其實男人都好要面伽,你成日係咁樣,忍受唔到咖,物極必反囉,可能今次要妳道歉囉,佢都企硬立場咁咼!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


43#
發表於 12-4-14 17:43 |只看該作者
中容佢?!做人最怕自己做錯都唔知mouth:

點評

ShaShaB    發表於 12-4-15 23:42


禁止訪問

積分: 5255


44#
發表於 12-4-14 18:09 |只看該作者

老公反抗了~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


45#
發表於 12-4-14 18:18 |只看該作者

回覆 回覆:wendy_jed的帖子

我都認係惡老婆,仲係惡新抱兼上門襯家,不過女人惡完總有低頭及溫柔的時候



親賢能, 遠小人


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


46#
發表於 12-4-14 18:20 |只看該作者

回覆 回覆:Pradagal的帖子

咪同佢講,「我都係擔心你啫,你咁揸車我會好驚架」根住Q住佢手臂挨個胸埋去。。。用驚同可憐嘅眼神望住佢。



親賢能, 遠小人


大宅

積分: 2356


47#
發表於 12-4-14 18:46 |只看該作者

回覆 回覆:wendy_jed的帖子

鬧還鬧你都唔應該趕你老公走,你再咁落去,佢真係會有一日走左唔再返。。。仲你明知自己有錯都唔認錯,你叫你老公點同你溝通呀,根本就有你講無佢講, 兩公婆唔係咁架。。。你可以say sorry後再同佢傾返就算點你都唔應該郁手。。。無可能為左啖氣就有錯都唔認架,你咁做等於推開佢,有起事上黎佢唔會諗住屋企,更加唔會對屋企留戀囉。。。。你自己好自為之la, 曾而家未有事好好咁維繫la




別墅

積分: 546


48#
發表於 12-4-14 18:59 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

日哦夜哦既惡妻值得人愛錫嗎?




子爵府

積分: 12104


49#
發表於 12-4-14 19:12 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

我想問:你本身有無車牌,多唔多揸車?有時候乘客同司機睇野既角度唔同,正如路人同乘客、司機既角度又唔一樣。你做得佢乘客就要信任佢。我老公揸咗十幾年車,我唔會理佢,因為佢先最知道點因應路面情況而控制架車。我揸車既時候佢都唔會出聲。我出聲係除非有快相位,要提下佢。

你坐巴士,都寫住乘客不可與司機談話啦。你煮飯佢不停指指點點你都唔鍾意啦。

點解兩公婆相處要用到「反抗」兩個字呢?用得呢兩個字,已經好睇到你當佢係小學生、係你個仔、係唔聽話既蟻民。

道理人人都識講,係人都明,但佢唔係要搵個老婆講道理,係搵人錫、搵人氹。佢可能日日返工已經俾老細疲勞轟炸,仲要返到屋企同你玩辯論?

唔好乜都加意見或者加入你既大道理啦,佢咁大個人,係你老公,唔係你個仔。




大宅

積分: 1728


50#
發表於 12-4-14 19:26 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

最錯係要對方改變,永遠唔好要求另一半改變,變成另一個自己係冇可能!




禁止訪問

積分: 6021


51#
發表於 12-4-14 20:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3867


52#
發表於 12-4-14 20:24 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

你做呀媽點教仔呀,個老公無專嚴無地位!你係佢會點?




複式洋房

積分: 147


53#
發表於 12-4-14 21:05 |只看該作者
得些好意須回手


複式洋房

積分: 266


54#
發表於 12-4-14 21:34 |只看該作者
老公要尊重.....老婆要被愛...
你的行為...会影響下一代.......



男爵府

積分: 6526


55#
發表於 12-4-14 21:48 |只看該作者
多謝大家既忠告..其實你地既每一篇我都反覆睇了好幾次... 亦因而落淚... 除了有些感到被誤解(我平時都有溫柔的時候. 加上我地平時相處還好, 導致我會冷淡佢..其實我真心感激佢對我好好)..最大的原因是我有反思, 你們的意見會是他心底話嗎?他會否很"憎"我?..... 放工後見到佢.. 佢主動跟我說話..好似無事咁.. 但我亦己經主動向佢SAY SORRY ..... 我一向明白,我中意的不代表他中意的.. 只是有些問題關乎到其他人的安全, 我才比較汁著....
看著大家的回覆, 我是很羞愧的.心天天在感謝上天給我一個好老公, 行為上卻在把他迫走... 我會好好修"臉"一下脾氣, 用行動來證明我很珍惜他和這個家~

點評

connie_w0828  其實你有反思ge,只係有d位你好頸硬,同覺得就慣左就要繼續就..  發表於 12-4-21 14:51
ShaShaB  加油呀^^  發表於 12-4-15 23:44


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


56#
發表於 12-4-14 21:59 |只看該作者

老公反抗了~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


57#
發表於 12-4-14 22:00 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139607


58#
發表於 12-4-14 22:09 |只看該作者
睇完您講o既, 睇唔到您啱邊度. 一路都係拙拙迫人, 我覺得您老公反應得啱, 振下夫威.

我諗您唔反省, 唔改您一向的態度, 您將會變成一個棄婦, 到時唔好後悔.


侯爵府

積分: 22362

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


59#
發表於 12-4-14 22:09 |只看該作者
知道你好難過,但大家都係想幫你,點醒你,要好好咁反醒吓,一隻碗崩咗小小仲可以用,但如果裂開,就算似番都冇用,夫妻吾同戀人,夫妻要有身教,你都有個仔,你想吓,你個仔個老婆係咁,你嘅感受會點,你會幫邊一邊呢,你老公係取個老婆,吾係取隻老虎,快d打電話say sorry la,吾好為面子而輸咗頭家,亦要改吓說話的態度,真心想你夫妻和好如初,加油!


子爵府

積分: 12104


60#
發表於 12-4-14 22:20 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

如果連女人都站在你老公立場講野,咁我地所講既可能99.9%係你老公心裡面既感覺。

但都係個句,你用得「反抗」呢個詞語,就好明顯你唔係當佢係老公。

你話你地平時相處得唔錯,但我相信只係你老公脾氣好就真。

你話我長氣我都要講多兩句,人地急cut線,你老公只不過喃喃自語,你就叫佢忍讓下人體諒下人,你做乘客就當然咁講啦,講得好容易添,但對司機來講就真係會勞氣,因為呢個世界有好多唔守規矩或無品既司機,你老公既表現只係擔心有乜意外會傷害到你。你硬要話佢,佢一定唔鍾意。

我未學揸車之前都覺得好容易,係啊,揸郁架車唔難,但要顧及埋路面情況就唔容易。你多啲從你老公既角度諗野啦。

講完。




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo